Název: Analýza účinnosti televizní kampaně společnosti ALBI
Překlad názvu: Analysis of the effectiveness of the ALBI company TV campaign
Autoři: Knoblochová, Petra ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Pešl, Libor (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ALBI; Marketingová komunikace; Marketingový výzkum; Společenské hry; Spotřebitelské preference; ALBI; Consumer preferences; Marketing communication; Marketing survey; Parlour games

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41140

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-198088


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet