Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí33 - 42další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové aktivity vybraného malého podniku
KOUTENSKÁ, Věra
Cílem diplomové práce je zhodnocení současné situace firmy VOLF kancelářské potřeby, s r.o., působící na trhu školních a kancelářských potřeb, z pohledu marketingových aktivit. K hodnocení marketingových aktivit je využito nástrojů marketingového mixu. V závěru práce jsou shrnuty zjištěné výsledky a na jejich základě vytvořeny konkrétní návrhy vedoucí ke zlepšení současné situace. Mezi použité metody, vedoucí k naplnění cíle práce, náleží: analýza marketingových aktivit, zhodnocení marketingového mixu, analýza stávajících zákazníků, analýza konkurence, analýza dodavatelů a řízené rozhovory.
Marketing activities in the General Hospital and Policlinic Lučenec n.o.
Höfferová, Gabriela ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Alexová, Katarína (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami VšNsP Lučenec n.o. Cílem této práce je zjištění a zhodnocení používaných marketingových aktivit Všeobecné nemocnice s poliklinikou Lučenec n.o. Hlavní úlohou této práce je vyhodnocení dotazníků spokojenosti hospitalizovaných pacientů, které nemocnice nemá zpracované. A následné vyhodnocení vlastního výzkumu zaměřeného na spokojenost zaměstnanců VšNsP Lučenec n.o., který přiblíží stav spokojenosti zaměstnanců nemocnice a tím přinese pohled na interní marketing nemocnice. Oba výzkumy jsou realizované formou úplně anonymních dotazníků. Práce obsahuje výsledky výzkumu, na základě kterých jsou určené doporučení.
Analýza společnosti Aqua Angels EUROPE s.r.o
Bláhová, Kateřina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Sankot Kováčová, Ivana (oponent)
Cílem diplomové práce je reálné vyobrazení podnikání firmy Aqua Angels EUROPE s.r.o. -- stručný popis jednotlivých oblastí v rámci firmy, know-how, zhodnocení produktů v rámci sortimentu, cenotvorba a náhled do systému distribuce a významu prodejního personálu ve firmě. Autorka práce se podrobněji zaměřuje na jednotlivé marketingové aktivity této malé firmy a na zhodnocení jejich efektivnosti. Dále si práce klade za cíl konkurenční srovnání v rámci českého trhu s balenými vodami a vyhodnocení povědomí o značce a její positioning mezi spotřebiteli. Základní hypotézou je nízké povědomí o značce Aqua Angels mezi spotřebiteli kvůli nemasovosti marketingových aktivit značky a úzké cílové skupině a pesimistický pohled na dodržování pitného režimu české populace. Součástí této diplomové práce je také celkové zhodnocení současné situace firmy Aqua Angels EUROPE s.r.o. a návrh vhodných realizovatelných řešení v oblastech, kde jsou determinovány nedostatky.
Analýza marketingových činností vybraných malých firem
PEŠTOVÁ, Lucie
Nedílnou součástí podnikání by měl být soustavný a nepřetržitý proces vytváření, koordinace a kontroly marketingových činností. Marketing je důležitý pro snadné pronikání na trh, tak aby si podnik zajistil prosperující a trvalou existenci na trhu. Cílem diplomové práce je analýza marketingových činností vybraných firem služeb, vzájemné porovnání těchto činností a na základě provedených analýz navržení dalšího postupu zdokonalení těchto činností. Pro analýzu byly vybrány tři subjekty, ve kterých byly zkoumány jejich marketingové činnosti. Na základě provedených analýz marketingového mixu, Porterova modelu pěti sil, analýzy komunikačního mixu a SWOT analýzy, bylo možné stanovit vhodné strategické postupy a návrhy dalšího postupu marketingových činností sledovaných subjektů. Návrhy na zlepšení byly doporučeny s ohledem na finanční možnosti majitelů analyzovaných firem služeb.
Marketingové aktivity obchodu Ganga
Jarošová, Jana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vrančíková, Marie (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá činnostmi obchodu Ganga, který se zaměřuje na prodej indického oblečení. To přináší velice úzký zákaznický segment. Teoretická část je zaměřena na přiblížení marketingu a marketingového mixu. V praktické části je zhodnocena současná situaceGangy a jejích konkurentů, kteří nabízí obdobný sortiment zboží. Dále je shrnut marketingový mix a jsou navržena zlepšení, která by měla pomoci při získání nových zákazníků a vytvořit dobrý vztah s těmi stávajícími. Všechny návrhy jsou zaměřeny na budování vztahu zákaznic s Gangou a hlavně její majitelkou Veronikou Kobesovou.
Analýza marketingových aktivit hlavního města Prahy
Řezníčková, Alžběta ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Krejčová, Klára (oponent)
Diplomová práce s názvem Analýza marketingových aktivit hlavního města Prahy se zabývá především marketingovými aktivitami, které byly v minulosti uskutečněny na podporu příjezdového cestovního ruchu do hlavního města ČR. Dále podrobněji analyzuje subjekty, které mají marketingovou činnost na starosti spolu se stěžejními komunikačními kampaněmi z posledních let. Na závěr jsou uvedena opatření, která by mohla přispět k lepší efektivitě marketingových aktivit, a to především hlavního subjektu, Magistrátu hlavního města Prahy.
Podnikatelský plán
Bubeníková, Edita ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Tato práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část vyjasňuje základní pojmy týkající se podnikání a samotného podnikatelského plánu. V rámci podnikatelského plánu jsou blíže rozebrány jednotlivé metody strategické analýzy, dále pak základní marketingové pojmy a aktivity, personální zdroje a organizace práce. Dále práce v teoretické rovině představuje finanční plánování, finanční zdroje a finanční analýzu včetně metod a ukazatelů. V neposlední řadě se teoretická část zabývá řízením rizik. V praktické části je zpracován příslušný podnikatelský plán pro existující podnikatelský subjekt -- skupinu živnostníků Bušim, který analyzuje minulou a současnou situaci a na základě zjištěných údajů dává příslušná doporučení a predikuje další vývoj podnikání.
Marketingové aktivity restaurace "Pizzerie Bowling Litovel"
Spáčilová, Eva ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Menšíková, Andrea (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami restaurace "Pizzerie Bowling Litovel", která se snaží si udržet spokojené zákazníky. Teoretická část se zabývá zásady marketingu v oblasti služeb, především pohostinství. Praktická část popisuje současnou situaci restaurace. S využitím marketingového výzkumu a analýzy konkurence aplikuje teorii na reálný projekt a přichází s návrhy a doporučeními ohledně vylepšení marketingu restaurace.
Marketingové aktivity projektu neziskové organizace Lékořice "Naše kavárna"
Šebková, Kateřina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Jireček, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá projektem "Naše kavárna", který byl založen neziskovou organizací Lékořice, jako příležitost pracovních míst pro příbuzné dlouhodobě hospitalizovaných pacientů. Teoretická část se zabývá marketingovými zásadami v oblasti služeb a především pohostinství. Praktická část pomocí marketingového výzkumu aplikuje teorii na reálný projekt, popisuje současnou situaci a přichází s návrhy a doporučeními ohledně zlepšení marketingu kavárny.
Analýza marketingových aktivit vybrané obchodní firmy
Beranová, Petra ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Verner, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových aktivit vybrané obchodní firmy. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická, část se věnuje klíčovým pojmům pro tuto práci, kterými jsou maloobchod a marketing. Je zde představen maloobchod v kontextu obchodu, jednotlivé maloobchodní formáty a trendy v maloobchodu. Dále jsou popsány úkoly marketingu v obchodní společnosti, marketingový proces zahrnující marketingovou strategii, marketingový plán včetně marketingového mixu a tvorbu rozpočtu na marketing. Podrobněji jsou popsány složky komunikačního mixu. Praktická část zahrnuje představení vybrané obchodní firmy, její historii a strukturu. Následuje analýza konkurence, analýza zákazníků a SWOT analýza a cíle společnosti vyplývající ze situační analýzy. Poté jsou popsány a analyzovány jednotlivé složky marketingového mixu. Převážná pozornost je věnována komunikačním aktivitám společnosti v souvislosti s komunikační kampaní z konce roku 2010. Na konci praktické části jsou uvedena doporučení a návrhy na zlepšení vyplývající z předchozí analýzy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí33 - 42další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.