Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,987 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie sociálních médií pro online coaching
Švéda, Dalibor ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Šteffl, Michal (oponent)
Název: Strategie sociálních médií pro online coaching Cíle: Hlavním cílem je vytvoření komunikačního plánu pro vybrané sociálních sítě trenéra fitness. Metody: V práci byly použity metody analýzy dosavadního působení trenéra, analýzy cílové skupiny a stavu sociálních sítí, a analýzy webových stránek a konkurence. Na základě těchto analýz byl vytvořen komunikační plán zahrnující konkrétní návrhy na obsah příspěvků a frekvenci publikace. Plán využívá metodu SMART pro stanovení cílů a definuje metriky pro sledování úspěšnosti Výsledky: V práci byla vytvořena komunikační strategie fitness trenéra na sociálních sítích, konkrétně na Instagramu a TikToku. Analýza dosavadního působení trenéra ukázala, že i přes značné úsilí nedosahuje maximálního potenciálu těchto platforem. Výsledkem je vytvoření komunikačního plánu zahrnujícího konkrétní návrhy na obsah příspěvků, frekvenci publikace a metriky pro měření úspěšnosti, což má trenérovi pomoci efektivněji využívat sociální sítě pro marketingové účely a zvyšovat svou klientelu. Klíčová slova: internet, sociální sítě, trenér, marketing, fitness
Vnímání sportovní reklamy v Extralize ledního hokeje fanoušky vybraného hokejového klubu
Denková, Barbora ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Autor: Barbora Denková Název: Vnímání sportovní reklamy v Extralize ledního hokeje fanoušky vybraného hokejového klubu Cíl: Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo prověřit prostřednictvím dotazníkového šetření vnímání sportovní reklamy ze strany fanoušků, tzn. zda reklamy partnerů vybraného českého extraligového hokejového klubu, které jsou umístěné na vybavení hráčů a na plochách stadionu, postřehnou v průběhu zápasu a dokážou si je později vybavit. V rámci hlavního cíle jsem dále zkoumala, zda existuje nějaký rozdíl v tom, jak si lidé jednotlivých pohlaví těchto reklam všímají. Jestli muži věnují takovým reklamám větší pozornost než ženy nebo naopak a jaký je rozdíl ve vnímání zmíněných reklam mezi fanoušky vybraného hokejového klubu, fanoušky jiného hokejového klubu a nefanoušky. Zaměřila jsem se také na to, jakým způsobem diváci reklamy vnímají a jestli je neomezují při sledování hry. Posledním cílem mého výzkumu bylo s pomocí respondentů identifikovat ta místa na stadionu či na vybavení hráčů, kterých si diváci nejvíce všímají a jsou tak nejvhodnější pro umístění sportovní reklamy. Metody: Metodou kvantitativního výzkumu je dotazník, který zkoumá, zda si fanoušci hokejové Sparty všímají sportovních reklam jak umístěných na plochách stadionu, tedy na ledové ploše, na mantinelech, za brankou či...
Internetová reklama z pohledu práva a marketingu
Skyvová, Barbora
Skyvová, B. Internetová reklama z pohledu práva a marketingu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Cílem této bakalářské práce je vytvoření doporučující metodiky pro zhotovitele internetové reklamy z pohledu práva a marketingu. Proto práce přináší přehled právní úpravy reklamy v České republice a vymezení reklamních pojmů i druhů reklamy. Dále jsou obecné poznatky aplikovány na reklamu na internetu a je rozebráno financování internetové reklamy. Metodika se zaměřuje na několik oblastí, v nichž dochází k rozporu s právem a pomocí praktických příkladů je prezentováno porušení právních norem. Marketingová doporučení zahrnují nástroje pro marketing ve vyhledávačích a další.
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
Rak, Tomáš
Tato bakalářská práce je zaměřena na právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu. Součástí práce je popis reklamy jako takové a následně veškerých metod, které se v současné době v rámci internetového marketingu využívají a možnosti jejich financování. Dále se bakalářské práce věnuje veřejnoprávním a soukromoprávním aspektům regulace reklamy, spolu se samoregulací a popisem orgánů dozoru nad reklamou. V návaznosti na teoretický popis internetové reklamy a její regulace je vytvořen návrh internetového marketingu pro konkrétní brněnskou společnost působící čistě na internetu.
Návrh veletržní prezentace Mendelovy univerzity v Brně na veletrhu Gaudeamus
Dvořáček, Martin
Účelem této bakalářské práce je vytvořit vhodnou veletržní prezentaci pro Mendelovu univerzitu tak, aby napomáhala dlouhodobé propagaci a dosažení stanovených cílů. První část popisuje veletrhy a výstavy jako obor. Druhá část stanovuje cíle, analyzuje výsledky marketingového výzkumu, zkoumá veletrh Gaudeamus v Brně a předchozí účast univerzity na něm. Dále práce navrhuje doporučenou prezentaci s nápady do dalších ročníků.
Marketingová strategie zvoleného zemědělského podniku
Vošmerová, Denisa
Cílem této bakalářské práce je navrhnout možné marketingové strategie zvoleného země-dělského podniku, kterým je Farma rodiny Němcovy. Ta se zabývá především prodejem vlastních živočišných produktů s ohledem na šetrnost k životnímu prostředí. První část práce popisuje danou problematiku, v níž je vysvětlen pojem marketing a jeho využití v agrobyznysu. Dále jsou vysvětleny dílčí analytické metody, které jsou následně využity v druhé části práce, tu tvoří vlastní práce. Po charakteristice podniku jsou provedeny dílčí analýzy, pro něž byly zvoleny metody: PESTE analýza, Porterův pětifaktorový model konkurenčního prostředí, Princip klíčových faktorů a SWOT analýza. Z té vzešly navrhované strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,987 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.