Název: Vnímání sportovní reklamy v Extralize ledního hokeje fanoušky vybraného hokejového klubu
Překlad názvu: Perception of sports advertising in the Ice Hockey Extraliga by fans of the selected ice hockey club
Autoři: Denková, Barbora ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; partnerství; reklama; sponzoring; sponzoring ledního hokeje; sportovní reklama v ledním hokeji; advertisement; marketing; partnership; sponsoring; sponsoring ice hockey; sports advertising in ice hockey

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/192538

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-651567

 Záznam vytvořen dne 2024-09-14, naposledy upraven 2024-09-14.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet