Název:
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
Autoři:
Rak, Tomáš Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce je zaměřena na právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu. Součástí práce je popis reklamy jako takové a následně veškerých metod, které se v současné době v rámci internetového marketingu využívají a možnosti jejich financování. Dále se bakalářské práce věnuje veřejnoprávním a soukromoprávním aspektům regulace reklamy, spolu se samoregulací a popisem orgánů dozoru nad reklamou. V návaznosti na teoretický popis internetové reklamy a její regulace je vytvořen návrh internetového marketingu pro konkrétní brněnskou společnost působící čistě na internetu.This bachelor thesis is focused on the legal aspects of promoting goods and services online. The thesis contains a basic description of advertising followed by a summary of common tools used to promote goods online and their payment methods. After the general information about advertising methods, the thesis continues with a characterization of legal aspects affecting the promotion of goods and services, and the authorities supervising their compliance. Finally, a proposal for an online marketing plan for a local company is created based on the previous chapters.
Klíčová slova:
advertisement regulation; advertising; communication; internet; internetový marketing; komunikace; marketing; online advertising; promotion; propagace; regulace reklamy; reklama