Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.06 vteřin. 
Posouzení ekonomické situace mateřské společnosti pomocí statistických metod
Zborovská, Marie ; Maňáková, Marie (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Diplomová práce zkoumá problematiku provázanosti tržního potenciálu s finančními ukazateli a dalšími proměnnými. Využity jsou data z účetních závěrek společnosti ABC, s. r. o. působící na slovenském IT trhu. Za pomoci statistických metod byla vyhodnocena závislost tržního potenciálu a dalších tržních proměnných. Následně je statisticky vyhodnocena analýza vybraných finančních ukazatelů společnosti ABC, s. r. o. a ověřena závislost s tržním potenciálem. Díky zjištěným výsledků jsou pak stanoveny návrhy společnosti s přihlédnutím k aktuální situaci ve světě.
Podnikatelský záměr
Jobek, Roman ; Wasserbauerová, Radmila (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o podnikatelském záměru, úvodním dokumentu, který by měl předcházet jakékoliv investici, ať velké či malé. Zabývá se jednotlivými prvky podnikatelského záměru a rozpracovává je na nový subjekt a konkrétní trh, na kterém se bude snažit získat tržní podíl s cílem uspokojování potřeb zákazníků a samotné společnosti. Analyzuje podnikatelské prostředí, tržní potenciál a hledá vhodné produkty a nabízené služby podpořené účinným marketingem.
Podnikatelský záměr
Bumberová, Veronika ; Šottník, Jozef (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Tato práce se zaobírá návrhem podnikatelského záměru v dnešních složitých podmínkách stávající společnosti. Podkladem pro jeho vypracování je komplexní analýza interních a externích faktorů okolí, vlivů a změn a zhodnocení vnitřních výkonnostních parametrů v souladu s navrženou strategii. Cílem je vytvořit klíčový dokument, který by měl ujasnit a upřesnit pozici a směrování podnikatelských aktivit do budoucna, jakož i prostředky pro jejich dosažení.
Marketingová strategie nově vzniklé společnosti
Slámová, Pavla ; Pospíšilová, Vendula (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracování marketingové strategie pro společnost nově vstupující na trh služby privátní letecké dopravy. Tato práce předkládá obecné principy a strukturu marketingové koncepce a strategie, které aplikuje na vybranou společnost. Prvotním cílem práce je provést analýzu vnějšího a vnitřního prostředí nově založené společnosti, uskutečnit analýzu konkurence a vyvodit tržní potenciál v daném oboru. Dalším úkolem je identifikace zákazníka a jeho požadavků, výběr cílových segmentů a porovnání potřeb klientů s možnostmi a potenciálem společnosti. Na základě provedeného marketingového průzkumu budou stanoveny kvantifikované marketingové cíle pro budoucí období a předloženy jednotlivé strategie k jejich dosažení. Součástí vytvářené strategie bude také odhad budoucích zisků vyplívající ze stanovených marketingových cílů a koncept kontrolních činností a úkonů, které umožní průběžnou kontrolu plnění marketingového plánu. Cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii, která se stane součásti řízení společnosti a jejich podnikatelských aktivit.
Posouzení ekonomické situace mateřské společnosti pomocí statistických metod
Zborovská, Marie ; Maňáková, Marie (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Diplomová práce zkoumá problematiku provázanosti tržního potenciálu s finančními ukazateli a dalšími proměnnými. Využity jsou data z účetních závěrek společnosti ABC, s. r. o. působící na slovenském IT trhu. Za pomoci statistických metod byla vyhodnocena závislost tržního potenciálu a dalších tržních proměnných. Následně je statisticky vyhodnocena analýza vybraných finančních ukazatelů společnosti ABC, s. r. o. a ověřena závislost s tržním potenciálem. Díky zjištěným výsledků jsou pak stanoveny návrhy společnosti s přihlédnutím k aktuální situaci ve světě.
Marketingová strategie nově vzniklé společnosti
Slámová, Pavla ; Pospíšilová, Vendula (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracování marketingové strategie pro společnost nově vstupující na trh služby privátní letecké dopravy. Tato práce předkládá obecné principy a strukturu marketingové koncepce a strategie, které aplikuje na vybranou společnost. Prvotním cílem práce je provést analýzu vnějšího a vnitřního prostředí nově založené společnosti, uskutečnit analýzu konkurence a vyvodit tržní potenciál v daném oboru. Dalším úkolem je identifikace zákazníka a jeho požadavků, výběr cílových segmentů a porovnání potřeb klientů s možnostmi a potenciálem společnosti. Na základě provedeného marketingového průzkumu budou stanoveny kvantifikované marketingové cíle pro budoucí období a předloženy jednotlivé strategie k jejich dosažení. Součástí vytvářené strategie bude také odhad budoucích zisků vyplívající ze stanovených marketingových cílů a koncept kontrolních činností a úkonů, které umožní průběžnou kontrolu plnění marketingového plánu. Cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii, která se stane součásti řízení společnosti a jejich podnikatelských aktivit.
Podnikatelský záměr
Jobek, Roman ; Wasserbauerová, Radmila (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o podnikatelském záměru, úvodním dokumentu, který by měl předcházet jakékoliv investici, ať velké či malé. Zabývá se jednotlivými prvky podnikatelského záměru a rozpracovává je na nový subjekt a konkrétní trh, na kterém se bude snažit získat tržní podíl s cílem uspokojování potřeb zákazníků a samotné společnosti. Analyzuje podnikatelské prostředí, tržní potenciál a hledá vhodné produkty a nabízené služby podpořené účinným marketingem.
Podnikatelský záměr
Bumberová, Veronika ; Šottník, Jozef (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Tato práce se zaobírá návrhem podnikatelského záměru v dnešních složitých podmínkách stávající společnosti. Podkladem pro jeho vypracování je komplexní analýza interních a externích faktorů okolí, vlivů a změn a zhodnocení vnitřních výkonnostních parametrů v souladu s navrženou strategii. Cílem je vytvořit klíčový dokument, který by měl ujasnit a upřesnit pozici a směrování podnikatelských aktivit do budoucna, jakož i prostředky pro jejich dosažení.
Postavení firmy Medin na světovém trhu zdravotnické techniky
Ettelová, Hana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Vlkovský, Viktor (oponent)
Tématem bakalářské práce je strategie společnosti Medin a.s. při obchodování na zahraničních trzích s traumatologickým a ortopedickým lékařským vybavením, případně při vstupu na nové trhy. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První se věnuje obecné charakteristice firmy, druhá kapitola je věnována postavení dané firmy na trhu českém. Třetí kapitola hovoří o formách vstupu na zahraniční trhy a o teritoriích, kde již firma etablována je. Ve čtvrté kapitole analyzuji a hodnotím další potenciální trhy pro expanzi české akciové společnosti.
Analysis of Market Potential for Škoda Auto in South Korea
Lee, Dokyung ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Největší český automobilový výrobce, ŠKODA AUTO, dosáhl na asijských trzích, díky své rozvojové strategii, velmi dobrých výsledků a to zejména v Číně a Indii. Bohužel je ale také svědkem toho, že v České republice, neustále zvyšuje svůj podíl na trhu jihokorejský Hyundai. Hlavním cílem této práce je tedy analýza pravděpodobnosti Škody auto na získání trhu Jižní Koreje. První část výzkumu poukazuje na strategii a misi Škoda auto co se týče očekávání od jihokorejského trhu. Po identifikaci motivů se studie zabývá analýzou silných a slabých stránek společnosti Škoda auto se zaměřením na mezinárodní portfolio. Třetí částí studie se zaměřuje na to, zda jihokorejský trh poskytuje Škodě auto příznivé podmínky pro vstup do automobilového průmyslu přes analýzu politických, sociálních, technologických, kulturních a psychických faktorů. Závěr této studie se zabývá výzkumem specifických průmyslových faktorů, které jsou vhodné jako ukazatel atraktivity, konkurentů a vnímání spotřebitelů ohledně dovážených vozů z hlediska bariér do automobilového průmyslu v Jižní Koreji.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.