Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza konkurenční pozice na trhu manažerského vzdělávání
Plíšková, Lucie ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenční pozice školy, která poskytuje na českém trhu manažerské vzdělávání formou programu Masters of Business Administration (MBA). Pomocí metody zvané poziční mapa hodnotí postavení školy vůči jejím konkurentům. Součástí práce je analýza vnitřního a vnějšího prostředí, která má za cíl odhalit nedostatky a slabá místa programu, na které by se management školy měl zaměřit. Součástí práce jsou návrhy na eliminaci slabých míst v programu. Práce může také sloužit případným zájemcům o studium MBA jako přehledný seznam škol, které tento typ vzdělání na českém trhu nabízí.
Současné trendy ve vzdělávání budoucích manažerů
Kořínek, Jan ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Míková, Irena (oponent)
Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou nejdříve definovány klíčové pojmy relevantní k tématu práce. Poté jsou zde popsány jednotlivé instituce, které se zabývají vzděláváním manažerů. Praktická část je zaměřena zejména na porovnání FM s Ekonomicko-správní fakultou Univerzity Pardubice a na porovnání FM s Fakultou provozu a ekonomiky dopravy a spojů Univerzity Žilina v Žilině (Slovenská republika). U těchto fakult jsou porovnávány předměty po obsahové stránce a jejich zařazení v rámci jednotlivých semestrů. V závěru praktické části jsou interpretována zjištěná data, z kterých vyplynula určitá doporučení ke zkvalitnění výuky na FM.
Požadavky praxe na kompetence čerstvých absolventů manažerských oborů
Boušková, Kateřina ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
V mojí bakalářské práci jsem se zabývala klíčovými kompetencemi, které mají tu schopnost rozdělovat manažery na úspěšné a průměrné. Jejím cílem bylo zjistit, jaké kompetence požadují zaměstnavatelé od čerstvých absolventů manažerských oborů, jak jsou jejich očekávání naplněna a jak jsou v tomto smyslu vybaveni absolventi fakulty managementu VŠE v Jindřichově Hradci.
Strategická analýza International School of Business and Management
Vokál, Pavel ; Spálenka, Daniel (vedoucí práce) ; Nový, Ivan (oponent)
Obsahem práce je strategická analýza nově vnikající soukromé manažerské školy při VŠE. Pro hodnocení vnějšího prostředí je použita PEST analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. Zvláštní důraz je kladen na zmapování manažerských škol působících v Česku. Pro interní rozbor je použita Analýza podnikových zdrojů.Výstupy z jednotlivých analýz jsou použity k sestavení SWOT analýzy. SWOT analýza slouží jako základ k zformulování strategických doporučení pro ISBM.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.