|
Studentské start-upy: založení a rozvoj
Miček, Tomáš ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Předmětem této práce je analýza současného stavu trhu se zeleninou a microgreens v České republice a vytvoření podmínek pro vybudování vlastní farmy microgreens. Výsledek práce je podpořen zjištěními vycházejícími z užití analytických nástrojů jako je SLEPTE, SWOT, Porterova analýza pěti sil a lean canvas. Teoretická část obsahuje definice základních pojmů týkajících se podnikání, startupů a analytických nástrojů. Výsledkem této práce je shrnutí získaných dat a následné zhodnocení proveditelnosti projektu.
|
|
Návrh podnikatelského modelu firmy
Jančová, Kristýna ; Sýkorová, Salome (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Práce se zabývá rozborem aktuální situace konkrétního výrobního podniku jak z vnějšího, tak z vnitřního pohledu. Pro účely vypracování této analytické části byl definovaný teoretický rámec, ve kterém se podnikání výrobního podniku pohybuje. Závěry analytické části slouží jako podklad vlastním návrhům práce.
|
| |
|
Podnikatelský záměr
Vinca, Martin ; Bartoš, Josef (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pomáhá objasnit problematiku založení malé fotovoltaické elektrárny na území České republiky. V teoretické části této práce se zabýváme důležitými teoretickými východisky k založení podniku. V analytické časti se nachází SLEPT analýza a SWOT analýza. Tyto dvě části slouží jako základ pro praktickou část. Praktická část přináší bližší pohled na kroky, které je třeba učinit při zakládání fotovoltaické elektrárny a obsahuje i vytvoření konkrétního podnikatelského záměru.
|
| |
|
Podnikatelský plán pro založení výrobny slaného pečiva
Peňázová, Pavlína ; Navrátilová, Petra (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského plánu pro založení malého podniku, který vyrábí slané preclíky a dodává je do různých pohostinských zařízení, internetového obchodu a kamenných prodejen. Práce je rozdělena na tři části, kdy v první části jsou shrnuty všechny teoretické poznatky, které slouží jako podklad pro podnikatelský plán. Druhá část se zabývá charakteristikou trhu a příležitostí na něm, analýzou poptávky po výrobcích, segmentací trhu a zhodnocením sociálních, legislativních a ekonomických faktorů. Preference a informace o potenciálních zákaznících jsou zjištěny pomocí dotazníku. Poslední částí je podnikatelský plán, ve kterém je zpracován marketingový mix pro nabízený výrobek a zhodnocena konkurence. V této části jsou také uvedeny odhady tržeb a výdajů.
|
|
Strategie rozvoje podniku
Cepáková, Hana ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá strategií rozvoje podniku s přírodními šperky a doplňky. Na základě strategické analýzy je určena pozice podniku na trhu a jeho konkurenční výhoda. Na základě podnikové vize a strategických cílů je navržena komplexní strategie rozvoje malého podniku včetně časového harmonogramu implementace.
|
| |
|
Rozvoj malé firmy
Rauschová, Lenka ; Urban, Emil (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je na základě kritické analýzy navrhnout rozvoj malé firmy. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy potřebné ke zpracování analytické a návrhové části. V analytické části je provedena analýza vnitřního a vnějšího okolí, na jejíž základě vyplyne návrh na rozvoj. V závěru práce jsou navržena opatření, která mohou být do společnosti implementována.
|
|
Založení malého podniku
Vévoda, Michal ; Vykydalová, Pavlína (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vypracování podnikatelského plánu pro založení malého podniku. Podstatou tohoto plánu bude vytvoření služeb zaměřených na servis a odhlučnění vozidel. V první části je práce zaměřena na teoretický přístup k řešení a v části druhé na analýzu současného stavu. Na základě těchto informací je v závěru sestaven samotný podnikatelský plán.
|