Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nativní framework pro univerzální nabídkový systém pro platformu Android
Pyszko, Petr ; Rychlý, Marek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a implementací frameworku pro operační systém Android. Tento framework je určen pro efektivní vývoj mobilních aplikací, jež jsou určeny k prezentaci produktů. Framework je navržen s ohledem na možnost přizpůsobení a změny implicitního chování.
Spotřební chování v oblasti m-commerce
Křivák, Martin
Křivák, M. Spotřební chování v oblasti m-commerce. Diplomová práce. Brno: Men-delova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá spotřebním chováním v oblasti m-commerce (mobilní komerce). Z primárního výzkumu pomocí dotazníkového šetření je zjiš-těno, že spotřebitelé vnímají jako největší výhody m-commerce možnost nakupo-vat kdykoliv a odkudkoliv a pohodlnost. Na druhou stranu jako největší nevýhody vnímají těžkou adaptaci starších lidí a omezený fyzický kontakt. Faktory, které nejvíce ovlivňují spotřebitelské chování jsou ceny, nabídka a dostupnost a uživatel-ská přívětivost. Také je zjištěno, že spotřebitelé nejvíce nakupují zboží nebo služby z těchto kategorií: potraviny, nápoje a krmivo pro zvířata, oblečení a doplňky a také elektronika. Pomocí shlukové analýzy jsou spotřebitelé rozděleni do čtyř segmentů a pro každý z nich jsou stanovena doporučení pro prodejce.
M-commerce jako nový fenomén nakupování
Dlouhá, Markéta ; Očko, Petr (vedoucí práce) ; Lipková, Helena (oponent)
(česky): Práce se zabývá fenoménem m-commerce. Ve stručné historii je popsán vývoj a zlomové okamžiky pro rozvoj tohoto segmentu a jeho následná adaptace. Dále je pojednáno o typech transakcí, které jsou přes mobilní zařízení realizovány a také o technologiích, které umožnily postupnou proměnu těchto zařízení v multifunkční objekty. Ve čtvrté kapitole se zabývám vyhodnocením praktického výzkumu, který jsem realizovala. Ten byl zaměřen na typologii nákupů, které jsou českými uživateli realizovány přes jejich mobilní zařízení (smartphony a tablety), ve vztahu k mobilní platformě smartphonu, který vlastní.
Nativní framework pro univerzální nabídkový systém pro platformu Android
Pyszko, Petr ; Rychlý, Marek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a implementací frameworku pro operační systém Android. Tento framework je určen pro efektivní vývoj mobilních aplikací, jež jsou určeny k prezentaci produktů. Framework je navržen s ohledem na možnost přizpůsobení a změny implicitního chování.
Analýza současného stavu a trendů v distribučních cestách na německém trhu
Zabloudilová, Pavlína ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést analýzu trendů v oblasti distribuce, které se vyskytují na německém trhu, a vyhodnotit jejich význam na retailovém trhu. První kapitola se věnuje problematice distribuce z teoretického hlediska. Analýza německé ekonomiky a retailového prostředí slouží jako základ pro další zpracování diplomové práce. Německý trh zažívá nárůst významu e-commerce a propojování jednotlivých distribučních kanálů. Na základě sekundárních dat je vytvořen přehled nejen o aktuálním stavu a trendech v distribučních cestách v oblasti retailové trhu, ale také o trendech budoucnosti. Celková analýza je na závěr doplněna o kvalitativní výzkum, jehož záměrem bylo zjistit potenciál využití aktuálních trendů.
Problematika on-line plateb
Grombířová, Aneta ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou online plateb a nakupováním zboží a služeb prostřednictvím internetu. Za tímto účelem je pozornost věnována elektronickému a mobilnímu obchodování, a sice platebním metodám, platebním systémům, zabezpečením plateb a rizikům. Teoretická část si klade za cíl tyto aspekty analyzovat, popsat a najít jejich výhody a nevýhody. Analytická část vychází z teoretické části a za pomoci dotazníkového šetření zjišťuje potřeby a preference zákazníků českých e-shopů a zkoumá jejich povědomí o bezpečnosti a rizicích spojených s placením přes web.
Nákupní chování v oblasti m-Commerce
FEDORKOVÁ, Tereza
Téma mé diplomové práce se týká nákupního chování spotřebitelů v oblasti m-Commerce. Cílem této práce je na základě analýzy nákupního chování a postojů spotřebitelů zhodnotit potenciál tohoto prodejního kanálu na českém trhu. M-Commerce se stává jednou z nedůležitějších a nejprogresivněji rostoucí součástí on-line světa a internetového nakupování. Je to nákupní kanál, který je neustále ve stadiu zrodu, mnoho lidí se ho ještě nenaučilo používat, přesto můžeme předpokládat jeho raketový vzrůst. První polovinu mé práce jsem věnovala zpracování literární rešerše, ve které je představena problematika nákupního chování a oblast m-Commerce a její základní pojmy. Na základě sekundárních dat jsem popsala současný stav m-Commerce a analyzovala české i světové průzkumy, věnující se této problematice. Druhá polovina mé práce je poté věnována vlastnímu výzkumu nákupního chování v oblasti m-Commerce. Jako cestu k získání primárních dat jsem si vybrala jednu z kvantitativních metod marketingového výzkumu dotazníkové šetření.
Metodika testování použitelnosti mobilních zařízení pro bezkontaktní NFC platby
Novotná, Pavla ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Zich, Martin (oponent)
Cílem práce je návrh a experimentální ověření metodiky testování použitelnosti zařízení pro bezkontaktní mobilní NFC platby. Vzhledem k tomu, že se jedná o velmi mladou a flexibilní oblast (m-commerce a použitelnost mobilních zařízení) je třeba k vytvoření metodiky přizpůsobení metod a standardů testování použitelnosti na specifika mobilních zařízení. Přínosem práce je propojení oblasti použitelnosti s oblastí m-commerce a vytvoření metodiky pro testování použitelnosti mobilních zařízení v oblasti mobilních NFC plateb. Tato práce může být přínosem pro společnost, která se rozhodne vstoupit na trh mobilních plateb (jak například na českém trhu poměrně nečekaně udělala firma MOPET CZ s projektem mobito), ale také pro společnosti, které se již oblastí m-commerce zabývají. Částečně může být práce užitečná i jako podklad pro vytvoření vlastní metodiky testování mobilních zařízení, byť k jiným účelům.
m-Commerce
VACKOVÁ, Kateřina
Cílem práce bylo navrhnout praktické využití m-commerce ve vybrané firmě na základě analýzy možností m-commerce v ČR a ve světě. První část práce zpracovávala teoretické podklady o mobilním obchodování. Další část práce se zabývala třemi případovými studiemi se zaměřením na mobilní aplikace, a to o společnostech Amazon, Alza.cz a Argos. Pak následovala analýza a na základě té byly vyhotoveny návrhy doporučení pro vybranou společnost, kterými bylo vyhotovení mobilní aplikace nebo mobilní verze internetových stránek.
Využití technologických inovací u vybraného podniku maloobchodu
PENIAŠTEKOVÁ, Gabriela
Tato diplomová práce navazuje a volně rozvíjí mou práci bakalářskou, jejímž tématem byly ?Nové technologie v obchodním podnikání?. Na rozdíl od práce bakalářské, která byla jen teoreticky zaměřená, jsem využití vybraných a zde analyzovaných technologií konzultovala přímo se zástupcem společnosti TESCO Stores ČR, a. s. a diplomová práce již obsahuje konkrétní informace o využívání vybraných technologií tímto maloobchodním řetězcem. Technologie pro svou práci jsem vybrala na základě témat, které zazněly na Retail Summitu v roce 2011. Věnovala jsem se možnostem využití m-commerce a e-commerce. Popsala jsem inovaci v oblasti EDI, která tuto technologii zpřístupní i malým firmám. Dále jsem analyzovala využití dnes již hojně rozšířené samoobslužné pokladny a také se zabývala technologiemi, které ještě nejsou v našich obchodech běžně využívané, jsou teprve ve fázi vývoje a testování. Jsou jimi RFID, NFC a LCD cenovky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.