Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rebranding značky Tonak a.s. se zaměřením na období mezi lety 2015 a 2017
Jůzková, Marie ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Cílem této práce je popsat proces rebrandingu a zhodnotit komunikační aktivity společnosti Tonak a.s. mezi lety 2015 a 2017. V první kapitole je vysvětlena teorie brandingu a rebrandingu, a následně je na základě těchto dvou teorií popsáno, jak Tonak při tomto procesu postupoval a které prvky brandingu se rozhodl obměnit. Jako hlavní jsou zde zmíněny změny hodnoty značky, cen a designu. V další části je představen nový komunikační plán navazující na rebranding. Jsou zde definovány jednotlivé nástroje marketingové komunikace a na konkrétních příkladech je popsáno, jakým způsobem společnost každý z nástrojů využila. Práce se zaměřuje na relevanci rebrandingu a konkrétních vybraných komunikačních nástrojů a hodnotí, zda společnost Tonak postupovala správně.
Konstruování sociální identity u čtenářek exkluzivních ženských časopisů
Horová, Alena ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Baslarová, Iva (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl zmapovat, jaký význam má pro čtenářky exkluzivních ženských časopisů kategorie luxusu, jaký vztah mají k inzerovaným výrobkům a zda a jak je pocit nadstandardu, který tyto časopisy vzbuzují, spojován s příslušností k určité sociální vrstvě. Práce se dále zaměřuje na otázku, zda čtenářky chápou tělesnou atraktivitu jako kapitál nebo znak vlastnictví určitého společenského statusu. Teoretická část práce zasazuje téma do širšího kontextu a do kontextu mediálních studií, zabývá se sociálním konstruktivismem, vývojem představ o účincích médií, koncepcí užití a uspokojení a socializační funkci médií. Dále přibližuje exkluzivní ženské časopisy, zabývá se životním stylem, módou a jejím významem pro konstruování identity a luxusem. V praktické části je popsána metodologie výzkumu a samotný výzkum, který probíhal prostřednictvím hloubkových rozhovorů na vzorku tvořeném deseti respondentkami. Součástí rozhovoru byla i analýza recepce vybraných mediálních textů. V dalších kapitolách jsou uvedeny výsledky výzkumu.
Luxusní zboží a jeho specifika na čínském trhu
Poláčková, Kristýna ; Stuchlíková, Zuzana (vedoucí práce) ; Jiránková, Martina (oponent)
Diplomová práce se zabývá spotřebou luxusního zboží v Čínské lidové republice. Hlavním cílem této práce je objasnit důvody, které zapříčinily silný rozvoj sektoru luxusního zboží v Číně. Dále se práce zaměřuje na současné trendy, jež se v čínské ekonomice projevují čím dál tím zřetelněji. V úvodních dvou kapitolách byl celé práci poskytnut teoretický základ.
Analýza trhů s luxusním zbožím. Případová studie: superjachtový průmysl.
Březinová, Anna ; Neumann, Pavel (vedoucí práce) ; Buryan, Šimon (oponent)
Bakalářská práce "Analýza trhů s luxusním zbožím. Případová studie: Superjachtový průmysl" se zabývá luxusním zbožím jako specifickým odvětvím světové ekonomiky. Popisuje trendy v odvětví a nastiňuje možný budoucí vývoj. Práce se zaměřuje zejména na superjachtový průmysl, který je sice marginálním trhem, ovšem jeho globální význam není zanedbatelný. Práce popisuje, jací jsou v odvětví aktéři, analyzuje trendy a hodnotí jeho celkový přínos světové ekonomice.
Prodej luxusního zboží
Prosečová, Kristina ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá trhem s luxusním zbožím. V první části práce definuje luxusní statky s pomocí důchodové elasticity poptávky a důchodové spotřební křivky. Dále charakterizuje vývoj světového trhu s luxusním zbožím v jednotlivých regionech v letech 2007 - 2013 a věnuje se také expanzi nejhodnotnějších světových luxusních značek. Ve druhé části práce analyzuje prodej luxusního zboží na jedné straně z hlediska nejdražších nákupních tříd, hodnotí výši a růst nájmů na těchto třídách a také vliv vybraných faktorů na lokalizaci luxusních nákupních tříd ve vybraných státech; na straně druhé pak z hlediska klientely a přiměřenosti nabídky luxusního zboží. Nakonec se práce zabývá paděláním luxusního zboží a jeho vlivem na trh s originálním luxusním zbožím.
Komunikační aktivity luxusních značek Louis Vuitton a Dior v roce 2014
Luu, Linda ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce jsou komunikační aktivity konkrétních luxusních značek, a jejím cílem je popsat a analyzovat metody, jakým komunikují konkrétní luxusní značky. Tato práce popisuje způsob sdělování informací a komunikace luxusních módních domů. Jako konkrétní případy jsem zvolila komunikační aktivity dvou předních světových módních domů francouzského původu, a jsou to značky Louis Vuitton a Dior. V teoretické části práce jsem se zaměřila na popis luxusní značky, moderního marketingu a marketingového mixu luxusních značek. Druhá část práce je zaměřena konkrétní módní domy, jejich historii a vývoj, a hlavně jejich komunikační aktivity. Součástí práce je analýza dat MML-TGI ze školní databáze, a také analýza vlastního dotazníkového šetření o vnímání konkrétních luxusních značek.
Country of origin effect and the impact of brand nationality on quality perception in the luxury goods market.
Dittertová, Silvie ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Cílem práce je zkoumat postoj spotřebitelů s vyššími příjmy k zemi původu luxusního zboží se zaměřením na kvalitu zboží. Hlavní použitá metoda výzkumu je kvalitativní výzkum trhu založený na in-depth rozhovorech se spotřebiteli. Na základě těchto rozhovorů práce poukazuje na synergii odborné literatury zaměřené na problematiku zemi původu a luxusního zboží s očekáváním spotřebitelů ohledně kvality luxusního zboží vzhledem k zemi původu.
Možnosti obchodu a podnikání v Číně
Kratochvíl, Jan ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku luxusního zboží na čínském trhu. V teoretické části je zevrubně popsáno, co je to luxus a jak je třeba přistupovat k luxusní značce. Praktická část se snaží o následující: najít specifika čínských spotřebitelů luxusního zboží, zjistit, jak toto zboží vnímají, jak k němu přistupují a především, proč si luxusní zboží kupují. Nakonec se práce snaží identifikovat odlišnosti čínského trhu a na základě těchto poznatků poskytnout doporučení českým luxusním firmám, které chtějí být úspěšné se svými produkty na čínském trhu.
Marketing luxusního zboží a jeho specifika
Šebelík, Ondřej ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Čím přitahuje luxusní zboží? Jak velký je jeho trh a co je to vlastně luxus? Co tvoří luxusní značku? A jak na luxus pohlížejí Češi? Text se snaží na všechny tyto otázky odpovědět a zároveň přináší bližší pohled na konkrétní segment luxusu -- vína -- v České republice. Na příkladu Vin de Constance, luxusní značky bílého vína z vinařské oblasti Kapského mysu v Jižní Africe, je rozvinuta marketingová strategie pro vstup této značky na český trh luxusního zboží včetně analýzy tržního prostředí a návrhu dlouhodobých cílů.
Compability of luxury and the concept of simple living
Soukupová, Barbora ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Tisovski, Marija (oponent)
Je konzumace luxusního zboží a služeb alespoň v některých ohledech slučielná s žitím v jednoduchosti? Pro většinu lidí je odpověď na tuto otázku jednoznačná. Na první pohled se zdá, že není možné najít společné body. Luxus bývá často spojován a používán jako synonymum pro přebytek, opulenci a zbytečnosti. Jak je možné stejné slovo i jen použít v jedné větě s konceptem, který mluví o odříkání, jednoduchosti a uvážené spotřebitelské volbě. Cílem této diplomové práce je určit témata a problematiku, které vyvstávají při snaze propojit či sloučit dva výše zmiňované koncepty. Teoretická část definuje nejdříve luxus, jeho specifické vlastnosti a důvod, proč pro luxusní zboží a služby nelze používat "tradiční" marketingové metody. Dále je vysvětlen koncept života v jednoduchosti. Tyto dva koncepty jsou následně postaveny vedle sebe, mimo očekávaých neslučitelných bodů byly nalezeny i některé společné charakteristiky. Na závěr v poslední kapitole je uveden příklad Chateau Mcely, na kterém je prakticky ukázáno, jak teorie vypadá v praxi. Krátce je zmíněna historie budovy z dob šlechtických rodů, stejně jako novodobá historie po zakoupení zámku paní Inéz Cusumano. Mise zámku spolu s marketingovým mixem jsou také představeny a zhodnoceny. Závěrečná část je věnována formám, jakými se Chateau Mcely podílí na zachování trvale udržitelného rozvoje. Tímto způsobem je zdůrazněn fakt, že i v rámci luxusního hotelu lze v určitých oblastech propojit luxusní služby s životem v jednoduchosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.