Název: Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
Překlad názvu: Country of origin effect and the impact of brand nationality on quality perception in the luxury goods market.
Autoři: Dittertová, Silvie ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Consumers' Quality Perception; Country of Origin Effect; Luxusní zboží; Consumers' Quality Perception; Country of Origin Effect; Luxury Goods

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48052

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194111


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet