Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podélná dynamika vozidel
Porteš, Petr ; Fojtášek, Jan (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je nalézt optimální převodové poměry pro projetí jednoho kola závodního vozu formulového typu v nejkratším možném čase. Práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. V první části jsou shrnuty základní poznatky podélné dynamiky závodních vozidel, v druhé části je popsán algoritmus pro nalezení optimálních převodových poměrů vytvořený v programovém prostředí MATLAB.
Regulace podélné dynamiky vozidla pro systém jízdy v automatizovaném konvoji
Straka, Václav ; Míša, Jiří (oponent) ; Fojtášek, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh testovacího modelu pro testování regulačního algoritmu podélné dynamiky pro jízdu v automatizovaném konvoji. Práce bude obsahovat stručnou rešeršní část, souhrn v současnosti používaných řešení testování automatizovaného konvoje, návrh algoritmů pro udržování rozestupu řízením dynamiky na základě snímačů a na závěr sestavení virtuálního automatizovaného konvoje s regulačním algoritmem podélné dynamiky jednotlivých vozidel.
LiveScript pro řešení podélné dynamiky vozidel
Tuharský, Erik ; Ušiak, Michal (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá detailním popisem jednotlivých jízdních odporů (valivý, aerodynamický, odpor stoupání a zrychlení) vozidel a jejich důsledky pro podélnou dynamiku vozidel. Pro popsané odpory je poté proveden výpočet v prostředí MATLAB. Dále je v programu výpočet času zrychlení z 0 km/h na 100 km/h a brzdná dráha ze 100 km/h. V závěru jsou porovnány výsledky výpočtů a naměřených dat při jízdě na dostupném vozidle.
Podélná dynamika vozidel
Porteš, Petr ; Fojtášek, Jan (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je nalézt optimální převodové poměry pro projetí jednoho kola závodního vozu formulového typu v nejkratším možném čase. Práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. V první části jsou shrnuty základní poznatky podélné dynamiky závodních vozidel, v druhé části je popsán algoritmus pro nalezení optimálních převodových poměrů vytvořený v programovém prostředí MATLAB.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.