Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Senioři jako cílová skupina lifestylových časopisů
Mannová, Denisa ; Vojtěchovská, Martina (vedoucí práce) ; Fišerová, Sylvie (oponent)
Univerzita Karlova v Praze Fakulta sociálních věd Institu komunikačních studií a žurnalistiky Denisa Mannová Diplomová práce Senioři jako cílová skupina lifestylových časopisů Abstrakt Práce se zabývá pohledem seniorů na trh s časopisy a zjišťuje, jaká je znalost seniorů časopisů jim určených. Práce také krátce rozebírá vzorek čtyř časopisů zaměřených na seniory: Generace, Revue 50plus, Vital plus, Magazín 55+ (resp. Magazín Plus), ročník 2010. Pro zasazení tématu do souvislostí je první kapitola věnována definici pojmů. První podkapitola pojednává o stáří a o současném postavení seniorů ve společnosti. Druhá podkapitola definuje termín lifestylový časopis. Další kapitola se věnuje mediálnímu trhu, konkrétně oblasti tištěných periodik. Uvádí nejčtenější časopisy na českém trhu, popisuje periodika zaměřené na seniory v České republice, ať už tištěná, nebo elektronická a okrajově zmiňuje i časopisy pro seniory vycházející ve světě. Třetí kapitola se věnuje reklamě, hodnotí vztah inzerentů a uvedených časopisů. Součástí práce je samostatný výzkum kombinující kvalitativní a kvantitativní metodu. Cílem výzkumu bylo potvrdit, nebo vyvrátit hypotézu, že senioři neznají časopisy jim určené a/nebo je nezajímají. Přehledová studie tedy zjišťuje, jaká tištěná periodika z kategorie časopisů senioři znají, kterým dávají...
Časopis Praha v týdnu v letech 1940 - 1944
Hrdličková, Alena ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Cebe, Jan (oponent)
Bakalářská práce Časopis Praha v týdnu v letech 1940 - 1944 podává detailní charakteristiku regionálního týdeníku Praha v týdnu, který vycházel v Praze v letech 1940 - 1944. Jednalo se původně o programový přehled, z něhož se postupem času stalo periodikum společenské. Kromě aktuálních programů pražských divadel a biografů časopis přinášel i přehledy výstav a nejrůznějších společenských akcí, konaných v hlavním městě, informace o nových filmech, jejich recenze, rozhovory s umělci, zpočátku i oddechové články, později odborné úvahy z oblasti kultury. Práce si vytkla za úkol komplexně popsat obsah a vnitřní uspořádání týdeníku se zvláštním zřetelem na ročníky I, III a V, tedy roky 1940, 1942 a 1944, kde si analýza vedle autorů příspěvků a obsahu jednotlivých čísel všímá dále formy jeho zpracování, poměru německých témat k českým, přítomnosti propagandy a politicky zabarvených textů v kulturně-společenském, tedy v zásadě apolitickém periodiku, přičemž se tak snaží najít odpověď na otázku, nakolik se v případě Prahy v týdnu jedná vzhledem k období, ve kterém vycházela, o proněmeckou kolaborační tiskovinu. Samostatná kapitola je věnována historii periodika a vymezení jeho postavení ve struktuře pražského tisku, rovněž je zde, vzhledem k tomu, že časopis patřil do skupiny českého legálního tisku...
Svět redakce magazínu pro ženy: Tisk versus online
Houdková, Lucie ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá organizační strukturou redakce časopisu a webu pro ženy - Blesk pro ženy a Blesk pro ženy.cz. Redakce je součástí mediální organizace Czech News Center. Čím dál častějším modelem fungování rozdílných platforem médií je jejich spojování v jednu redakci, která tvoří obsahy pro různé kanály, tzv. multimediální, konvergovaná redakce. Diplomová práce se zabývala tím, zda tento trend v mediální produkci zasáhl i redakci Blesku pro ženy. V případě tohoto média se tato optika zkoumání nabízela, protože jde o jednu redakci pod jednou vedoucí. Dalším z cílů bylo určit profesionální identitu redaktorek pracujících pro lifestylové médium, a dále co v prostředí Blesku pro ženy znamená multiskilling, jaká jsou specifika ve fungování redakce složené z žen a jejich přístup k výzvám, které konvergence přináší. Kvalitativní výzkum probíhal formou rozhovorů s redaktorkami a editorkami jak z tištěného, tak i online Blesku pro ženy, a prostřednictvím zúčastněného pozorování v redakci.
Senioři jako cílová skupina lifestylových časopisů
Mannová, Denisa ; Vojtěchovská, Martina (vedoucí práce) ; Fišerová, Sylvie (oponent)
Univerzita Karlova v Praze Fakulta sociálních věd Institu komunikačních studií a žurnalistiky Denisa Mannová Diplomová práce Senioři jako cílová skupina lifestylových časopisů Abstrakt Práce se zabývá pohledem seniorů na trh s časopisy a zjišťuje, jaká je znalost seniorů časopisů jim určených. Práce také krátce rozebírá vzorek čtyř časopisů zaměřených na seniory: Generace, Revue 50plus, Vital plus, Magazín 55+ (resp. Magazín Plus), ročník 2010. Pro zasazení tématu do souvislostí je první kapitola věnována definici pojmů. První podkapitola pojednává o stáří a o současném postavení seniorů ve společnosti. Druhá podkapitola definuje termín lifestylový časopis. Další kapitola se věnuje mediálnímu trhu, konkrétně oblasti tištěných periodik. Uvádí nejčtenější časopisy na českém trhu, popisuje periodika zaměřené na seniory v České republice, ať už tištěná, nebo elektronická a okrajově zmiňuje i časopisy pro seniory vycházející ve světě. Třetí kapitola se věnuje reklamě, hodnotí vztah inzerentů a uvedených časopisů. Součástí práce je samostatný výzkum kombinující kvalitativní a kvantitativní metodu. Cílem výzkumu bylo potvrdit, nebo vyvrátit hypotézu, že senioři neznají časopisy jim určené a/nebo je nezajímají. Přehledová studie tedy zjišťuje, jaká tištěná periodika z kategorie časopisů senioři znají, kterým dávají...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.