Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Senioři jako cílová skupina lifestylových časopisů
Mannová, Denisa ; Vojtěchovská, Martina (vedoucí práce) ; Fišerová, Sylvie (oponent)
Univerzita Karlova v Praze Fakulta sociálních věd Institu komunikačních studií a žurnalistiky Denisa Mannová Diplomová práce Senioři jako cílová skupina lifestylových časopisů Abstrakt Práce se zabývá pohledem seniorů na trh s časopisy a zjišťuje, jaká je znalost seniorů časopisů jim určených. Práce také krátce rozebírá vzorek čtyř časopisů zaměřených na seniory: Generace, Revue 50plus, Vital plus, Magazín 55+ (resp. Magazín Plus), ročník 2010. Pro zasazení tématu do souvislostí je první kapitola věnována definici pojmů. První podkapitola pojednává o stáří a o současném postavení seniorů ve společnosti. Druhá podkapitola definuje termín lifestylový časopis. Další kapitola se věnuje mediálnímu trhu, konkrétně oblasti tištěných periodik. Uvádí nejčtenější časopisy na českém trhu, popisuje periodika zaměřené na seniory v České republice, ať už tištěná, nebo elektronická a okrajově zmiňuje i časopisy pro seniory vycházející ve světě. Třetí kapitola se věnuje reklamě, hodnotí vztah inzerentů a uvedených časopisů. Součástí práce je samostatný výzkum kombinující kvalitativní a kvantitativní metodu. Cílem výzkumu bylo potvrdit, nebo vyvrátit hypotézu, že senioři neznají časopisy jim určené a/nebo je nezajímají. Přehledová studie tedy zjišťuje, jaká tištěná periodika z kategorie časopisů senioři znají, kterým dávají...
Senioři jako cílová skupina lifestylových časopisů
Mannová, Denisa ; Vojtěchovská, Martina (vedoucí práce) ; Fišerová, Sylvie (oponent)
Univerzita Karlova v Praze Fakulta sociálních věd Institu komunikačních studií a žurnalistiky Denisa Mannová Diplomová práce Senioři jako cílová skupina lifestylových časopisů Abstrakt Práce se zabývá pohledem seniorů na trh s časopisy a zjišťuje, jaká je znalost seniorů časopisů jim určených. Práce také krátce rozebírá vzorek čtyř časopisů zaměřených na seniory: Generace, Revue 50plus, Vital plus, Magazín 55+ (resp. Magazín Plus), ročník 2010. Pro zasazení tématu do souvislostí je první kapitola věnována definici pojmů. První podkapitola pojednává o stáří a o současném postavení seniorů ve společnosti. Druhá podkapitola definuje termín lifestylový časopis. Další kapitola se věnuje mediálnímu trhu, konkrétně oblasti tištěných periodik. Uvádí nejčtenější časopisy na českém trhu, popisuje periodika zaměřené na seniory v České republice, ať už tištěná, nebo elektronická a okrajově zmiňuje i časopisy pro seniory vycházející ve světě. Třetí kapitola se věnuje reklamě, hodnotí vztah inzerentů a uvedených časopisů. Součástí práce je samostatný výzkum kombinující kvalitativní a kvantitativní metodu. Cílem výzkumu bylo potvrdit, nebo vyvrátit hypotézu, že senioři neznají časopisy jim určené a/nebo je nezajímají. Přehledová studie tedy zjišťuje, jaká tištěná periodika z kategorie časopisů senioři znají, kterým dávají...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.