Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Lávka pro pěší přes řeku Moravu, Mikulčice - Kopčany
Bílek, Jaroslav ; Konečný, Vojtěch (oponent) ; Křižan, Lukáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení ocelové konstrukce lávky pro pěší a cyklisty přes řeku Moravu. Jedná se o návrh nové konstrukce. Návrh je proveden ve dvouch alternativách. Aletrnativa 1: Lávka je trojpolová, rozpětí polí je 27+81+27 m, střední pole je vyztuženo obloukem. Na oblouk je zavěšena mostovka tvořená komorovým nosníkem. Mostovka je dolní ocelová ortotropní. Uspořádání táhel je radiální. Aleternativa 2: Střední pole je vyztuženo dvojicí k sobě skloněných oblouků. Na oblouky je zavěšena mostovka tvořená dvojicí trámů a příčníky. Mostovka je dolní ocelová ortotropní. Uspořádání táhel je radiální. Větrové ztužidlo má tvar Vierendeelova nosníku.
Lávka pro pěší
Smělíková, Petra ; Puchner, Josef (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je statické posouzení nosné konstrukce stávající lávky pro pěší a cyklisty v Kunovicích u Uherského Hradiště. Rozpětí lávky je 28m. Lávka je konstrukčně řešena jako prostorová prutová soustava s dolní mostovkou. Hlavní nosník je příhradová konstrukce se sedlovým horním pásem. Výška hlavního nosníku v polovině rozpětí je 2,5m, nad podporami 1,5m. Výpočet je proveden ručně a s použitím výpočetního programu Scia Engineer 2012.0.
Návrh betonového přemostění v průmyslovém areálu
Lipus, Rostislav ; Svoboda, Adam (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh betonového přemostění v průmyslovém areálu přes řeku Balinka. Práce obsahuje statický výpočet konstrukce lávky o jednom poli, který byl vybrán ze tří variant. Vybraná varianta je tvořena šikmou předpjatou betonovou deskou podepřenou dvěmi krajním opěrami. Výpočet účinku zatížení je proveden pomocí výpočetního softwaru Scia Engineer a porovnán s ručním výpočtem. Nosná konstrukce je posouzen na mezní stav únosnosti a použitelnosti. Návrh je proveden proveden v souladu ČSN EN 1992-2. Fáze výstavby konstrukce nebyly řešeny.
Lávka pro pěší v Kyjově
Maleňák, Jan ; Štrba, Michal (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je návrh ocelové, nosné konstrukce lávky pro pěší a cyklisty. Lávka přemosťuje železniční trať v Kyjově. Budou vypracovány dvě varianty řešení nosné konstrukce. Výsledná varianta bude podrobně zpracována. Jedná se o lávku s celkovým rozpětím 35 m a šířkou 3 m. Nosnou konstrukci tvoří dva obloukové, hlavní nosníky, které jsou spojené s mostovkou pomocí závěsů. Stabilita konstrukce je zajištěna podélným ztužením pod mostovkou a mezi oblouky. Posudky konstrukce byly prováděny dle platných norem.
Lávka pro pěší v Hradci nad Moravicí
Janeček, Tomáš ; Horáček, Martin (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo navrhnout a posoudit lávku přes řeku Moravici pro pěší a cyklisty, protože stávající lávka je ve špatném stavu a je úzká, takže neumožňuje pohodlný pohyb chodců a cyklistů. Lávka se nachází v Hradci nad Moravicí a vede mezi ulicí Žimrovická a sportovním areálem na ulici Na Potůčku. Nejprve byly uvažovány čtyři různé varianty, ze kterých byla vybrána nejvýhodnější konstrukce, a ta byla dále detailněji řešena. Vítězná varianta je ocelová oblouková lávka s dolní mostovkou, přičemž mostovka je zavěšena na dvou tuhých obloucích pomocí táhel. Rozpětí lávky je 28 m, vzepětí oblouku je 5,5 m a celá konstrukce je kromě šroubů a systémových táhel z oceli S 235.
Ocelová lávka pro pěší
Bartoň, Radek ; Šmak, Milan (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje, v části I, studii stávající ocelobetonové konstrukce lávky pro pěší a v části II návrhem a posouzení ocelové konstrukce lávky pro pěší a cyklo dopravu na místě stávající konstrukce lávky. Stávající konstrukce lávky převádí pěší dopravu přes řeku Bečvu, povodí Moravy, a nachází se na nábřeží Dukelských hrdinů v Rožnově pod Radhoštěm. V části I je provedeno posouzení stávající konstrukce lávky podle norem ČSN a ČSN EN pro změněné statické působení konstrukce lávky. Je provedeno srovnání obou posouzení podle uvedených norem mezi sebou a také původním statickým posudkem z roku 1988. V části II je proveden návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce lávky na místě stávající lávky popsané v části I. Bylo zvoleno statické řešení s využitím dvou vierendeelových nosníků spojených příčníky, které podepírají betonovou mostovku. Řešeno bylo 9 variant vierendeelových nosníků s různou výškou nosníků a počtem svislic. Pro vybranou variantu je vypracován detailní návrh a posouzení jednotlivých prvků konstrukce lávky.
Dřevěná konstrukce lávky
Kamrádová, Michaela ; Šmak, Milan (oponent) ; Straka, Bohumil (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je návrh a statické posouzení nosné konstrukce lávky pro pěší a cyklisty u Frýdku-Místku. Rozpětí nosné konstrukce je 17,5m, šířka je 2,1m. Lávka je konstrukčně řešena jako prostorová prutová soustava s mezilehlou mostovkou. Výpočet je proveden ve výpočetním programu Scia Engineer 14 a poté zkontrolován ručním výpočtem. Pro nosnou konstrukci je použilo lepené lamelové dřevo GL32h a rostlé dřevo pevnostní třídy C24. Základní dřevěná konstrukce je navržena ve smyslu platných norem pro navrhování dřevených konstrukcí.
Zastřešená lávka pro pěší
Janírek, Karel ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je návrh a posouzení dřevěné nosné konstrukce zastřešené lávky pro pěší a cyklisty. Lávka přemosťuje řeku Bělou ve městě Jeseník. Jsou vypracovány dvě varianty řešení nosné konstrukce. Výsledná varianta je zpracována podrobně. Jedná se o lávku s rozpětím 32 m a šířkou 4 m. Nosná konstrukce je tvořena dvěma dvojkloubovými oblouky z lepeného lamelového dřeva s dolní mostovkou a ocelovými závěsy. Mostovku tvoří dva hlavní nosníky, příčníky a podélníky. Zastřešení tvoří oblouky, střešní nosníky, ocelové sloupy a příčníky. Stabilita konstrukce je zajištěna vodorovnými podélnými ztužidly v rovině mostovky a v rovině zastřešení. Výpočty jsou zpracovány podle platných norem ČSN EN.
Statická analýza lávky pro pěší
Holada, Jiří ; Kala, Jiří (oponent) ; Hradil, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá statickou analýzou a sestavením výpočtového modelu visutého mostu pro pěší a cyklisty přes řeku Sázavu v obci Zbořený Kostelec. Model je vytvořen podle skutečné podoby stavby. Délka lávky je 135 m a šířka 4 m. Výpočet sestavení výpočtového modelu je provedeno v programu ANSYS free Student Software.
Návrh předpjatého trámového mostu
Řehulka, Richard ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh dodatečně předpjaté trámové lávky přes řeku. Jedná se o staticky neurčitou konstrukci jednostranně vetknutou a na druhé straně prostě podepřenou. Niveleta lávky je vedena v parabolickém oblouku. Dolní povrch lávky má od poloviny rozpětí výškový parabolický náběh směrem k vetknutí. V rámci posouzení byly ověřeny mezní stavy únosnosti a mezní stavy použitelnosti. V rámci modelování byl použit program Scia Engineer a posuzování prováděno výpočtem v tabulkovém procesoru za současného ověřování ručním výpočtem a za pomoci programu Scia engineer. S touto prací souviselo vytvoření výkresové dokumentace, vizualizace a statického výpočtu, které jsou součástí příloh.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.