Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Model vzdělávání uživatelů v oblasti IT
Drdlová, Světlana ; Havelka, Radek (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
V této diplomové práci je provedena analýza vstupních znalostí zaměstnanců a analýza obchodní společnosti, která působí v oblasti vzdělávání IT. Na základě této analýzy je vytvořen model vzdělávání, který má zvýšit efektivitu výuky a současně zlepšit využívání moderních informačních technologií v dané firmě a také pomoci v osobnostním rozvoji zaměstnanců a tím i zvýšit jejich spokojenost a loajalitu vůči obchodní společnosti, v níž pracují.
Implementace e-learningového systému v organizaci
Kašpárek, David ; Chrást, Aleš (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na výběr, konfiguraci a implementaci e-learningového systému s ohledem na jeho výkon, spolehlivost a funkce, což vede ke zjednodušení a zkvalitnění procesu učení a vzdělávání v organizaci oproti tradičnímu vzdělávacímu procesu. Výsledkem by měl být e-learningový systém šetřící nejen pěněžní, ale i lidské zdroje.
Organizace outdoorových kurzů pro veřejný sektor
David, Pavel ; Šťastný, Jan (oponent) ; Korvas, Pavel (vedoucí práce)
Práce popisuje základní a podstatné atributy uskutečnění specificky zaměřených outdoorových kurzů.
Elektronická podpora předmětu Počítačový hardware
Tomek, Mário ; Panáček, Tomáš (oponent) ; Ošmera, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením elektronického kurzu, navržením spolehlivého systému podpory zkoušení a také přípravou a návrhem testových otázek pro předmět Počítačový hardware. Součástí práce je také doplnění grafického rozhraní systému Moodle pro generování úloh typu „Cloze“, neboli „Doplňovací úloha“. Podstatnou část práce tvoří především navržení vlastního E-learningového informačního systému. Prostřednictvím toho systému mají studenti možnost vzdělávat se a předem se připravit na úspěšné ukončení semestru složením elektronické zkoušky.
E-learningový kurs
Šenfeldová, Iveta ; Rychlý, Marek (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Informační technologie jsou v dnešní době každodenní podstatnou součástí studentského života. Současné e-learningové technologie jsou založeny na klasickém vztahu učitel-student. Tato práce představuje nový směr, jak učinit učební proces efektivnejší pomocí zvýšení interakce mezi studenty.
Investování na atypickém trhu s pomocí nástrojů Business Intelligence
Svoboda, Ondřej ; Teršl, Michal (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá shrnutím, zpracováním, transformací a interpretací velkého množství kurzových dat. Tím si dává za úkol zjistit, zda je možné provozovat investiční činnost na trhu sportovních událostí bez jakýchkoliv předchozích zkušeností ze světa sportu, jen za pomoci matematických schopností a nástrojů business inteligence.
Podnikatelský plán - tělovýchovný kurz
Müllerová, Marie ; Peričková, Lucie (oponent) ; Blahutková, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh podnikatelského plánu vysokoškolského ústavu, který zajišťuje celoroční tělovýchovné a sportovní aktivity pro studenty a zaměstnance Vysokého učení technického v Brně i pro širokou veřejnost. Obsahuje teoretické informace o sestavování podnikatelského plánu a představuje konkrétní návrh podnikatelského plánu zpracovaný na základě výzkumu a analýz.
Možnosti vzdělávacích MOOC kurzů
Kocháň, Matouš ; Hudák, Igor (oponent) ; Lošák, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce si klade za cíl prozkoumat prostředí online kurzů MOOC a jejich využití pro účely normy ČSN EN 1591-4.V úvodní části práce jsou zmapovány české a zahraniční platformy poskytující kurzy MOOC. Celosvětově je využívá až dvě stě dvacet milionu uživatelů. Následuje vytvoření náplně online kurzu pro normu ČSN EN 1591-4. Ta definuje, co musí mechanik šroubových spojů znát, aby byl zajištěn bezpečný provoz tlakových zařízení v kritických aplikacích. V rámci experimentu je vyzdvižena důležitost aplikace maziva ve šroubovém spoji a důsledky jeho nepoužití. Výstupem práce je deset dvou a půl minutových videí v češtině a angličtině, která pokrývají náplň kurzu včetně experimentu. Autor zahájil diskuzi o spolupráci s holandskou platformou Engineering Trainer, která projevila zájem o realizaci kurzu. V závěru práce jsou porovnány možnosti komercializace, poplatky a výnosy na relevantních platformách. Vyplynulo, že existuje možnost zveřejnění na řadě platforem. Kurz však nemůže být zveřejněn na dvou platformách zároveň.
Kurzy aktivit a sportů v přírodě na středních školách v okrese Nymburk
Plecitá, Gabriela ; Psohlavec, Lukáš (vedoucí práce) ; Vojtíková, Lenka (oponent)
Název: Kurzy aktivit a sportů v přírodě na středních školách v okrese Nymburk Cíle: Cílem této práce bylo zmapovat nabídku kurzů aktivit a sportů v přírodě na středních školách na Nymbursku. Metody: Výzkumu se zúčastnilo 7 středních škol (5 státních, 2 soukromé) v okrese Nymburk. Byla využita metoda dotazníku, který byl vytvořen v programu Google Forms a rozeslán prostřednictvím elektronické pošty. Dotazník byl tvořen 17 otázkami s uzavřenými odpověďmi a získaná data byla vyhodnocena pomocí základních statistických metod v programu Microsoft Excel. Výsledky byly interpretovány pomocí grafů. Výsledky: Bylo zjištěno, že všechny školy, které se zapojily do dotazníkového šetření, nabízejí pro své studenty alespoň dva kurzy během jejich studia. Nejvíce kurzů aktivit a sportů v přírodě nabízejí školy soukromých zřizovatelů - 6 a 4 kurzy. Nejčastěji nabízeným je kurz lyžařský, který organizují všechny dotazované školy. Druhým nejčastěji nabízeným je kurz adaptační (85,7 %) a 57,1 % dotazovaných škol nabízí i kurz vodácký. Nejžádanějším kurzem mezi studenty je kurz lyžařský (85,7 %). Personálně jsou kurzy zajišťovány prostřednictvím učitelů tělesné výchovy nebo pedagogů dané...
Vojenské lezení jako výchovně vzdělávací proces
JAHN, Adam
Bakalářská práce se zaměřuje na popis vojenského lezení jako výchovně vzdělávacího procesu vzhledem k vojenskému kurikulu. V práci je popsán systém dokumentů, které jsou stěžejní pro vytváření kurzů a výcviků v AČR. Obecně práce popisuje význam jednotlivých publikací či nařízení a snaží se zaměřit na detaily, které jsou podstatné pro edukaci. Cílem této práce je vytvořit doporučení na základě rozhovorů s instruktory lezení a následné analýzy. Doporučení by mělo pomoci instruktorům AČR zlepšit výcvik prostřednictvím případně nově vytvořených publikací, které by mohly přispět k lepší edukaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.