Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kariérový systém pedagogických pracovníků na Slovensku
Liška, Roman ; Trojan, Václav (vedoucí práce)
Cílem této rigorózní práce je posoudit přínos slovenského kariérového systému pedagogických pracovníků z pohledu ředitelů škol. Kariérový systém je nejprve teoreticky vymezen na základě rešerše odborné literatury a relevantních zdrojů. V práci jsou vymezeny předpoklady vzniku kariérového systému, systém je dále popsán, evaluován a komparován s připravovaným systémem českým. V praktické části je zjišťováno, jak se v nových podmínkách po zavedení systému pohybují ředitelé škol, jak se systém projevil v jednotlivých činnostech ředitelů a jak na systém reagují učitelé. K řešení problému byl použit kvalitativní přístup vícečetné případové studie, v níž případem jsou míněni ředitelé deseti škol různých typů. Pro sběr dat byly využity polostrukturované rozhovory s řediteli škol, pozorování jejich interakcí a analýza dokumentů. Výsledkem šetření bylo vytvoření deseti idiografických zpráv odrážejících praktické zkušenosti ředitelů s kariérovým systémem. Provedeným šetřením byla zjištěna převažující nespokojenost ředitelů škol s koncepcí a implementací kariérového systému vyplývající z administrativní náročnosti systému, jeho formalizmu, nedostatku zdrojů v systému a absence metodické podpory ředitelům. Na základě provedeného šetření je možné z dílčího pohledu školských manažerů identifikovat problémová místa...
Kariérový systém pedagogických pracovníků na Slovensku
Liška, Roman ; Trojan, Václav (vedoucí práce)
Cílem této rigorózní práce je posoudit přínos slovenského kariérového systému pedagogických pracovníků z pohledu ředitelů škol. Kariérový systém je nejprve teoreticky vymezen na základě rešerše odborné literatury a relevantních zdrojů. V práci jsou vymezeny předpoklady vzniku kariérového systému, systém je dále popsán, evaluován a komparován s připravovaným systémem českým. V praktické části je zjišťováno, jak se v nových podmínkách po zavedení systému pohybují ředitelé škol, jak se systém projevil v jednotlivých činnostech ředitelů a jak na systém reagují učitelé. K řešení problému byl použit kvalitativní přístup vícečetné případové studie, v níž případem jsou míněni ředitelé deseti škol různých typů. Pro sběr dat byly využity polostrukturované rozhovory s řediteli škol, pozorování jejich interakcí a analýza dokumentů. Výsledkem šetření bylo vytvoření deseti idiografických zpráv odrážejících praktické zkušenosti ředitelů s kariérovým systémem. Provedeným šetřením byla zjištěna převažující nespokojenost ředitelů škol s koncepcí a implementací kariérového systému vyplývající z administrativní náročnosti systému, jeho formalizmu, nedostatku zdrojů v systému a absence metodické podpory ředitelům. Na základě provedeného šetření je možné z dílčího pohledu školských manažerů identifikovat problémová místa...
Kariérový systém pedagogických pracovníků na Slovensku
Liška, Roman ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Cílem této diplomové práce je posoudit přínos slovenského kariérového systému pedagogických pracovníků z pohledu ředitelů škol. Kariérový systém je nejprve teoreticky vymezen na základě rešerše odborné literatury a relevantních zdrojů. V práci jsou vymezeny předpoklady vzniku kariérového systému, systém je dále popsán, evaluován a komparován s připravovaným systémem českým. V praktické části je zjišťováno, jak se v nových podmínkách po zavedení systému pohybují ředitelé škol, jak se systém projevil v jednotlivých činnostech ředitelů a jak na systém reagují učitelé. K řešení problému byl použit kvalitativní přístup vícečetné případové studie, v níž případem jsou míněni ředitelé deseti škol různých typů. Pro sběr dat byly využity polostrukturované rozhovory s řediteli škol, pozorování jejich interakcí a analýza dokumentů. Výsledkem šetření bylo vytvoření deseti idiografických zpráv odrážejících praktické zkušenosti ředitelů s kariérovým systémem. Provedeným šetřením byla zjištěna převažující nespokojenost ředitelů škol s koncepcí a implementací kariérového systému vyplývající z administrativní náročnosti systému, jeho formalizmu, nedostatku zdrojů v systému a absence metodické podpory ředitelům. Na základě provedeného šetření je možné z dílčího pohledu školských manažerů identifikovat problémová místa...
Alokace času a dalších vzácných zdrojů typického studenta v kreditním systému ECTS FM VŠE
Moudrá, Vladimíra ; Votava, Libor (vedoucí práce)
Práce by měla posoudit kreditní systém aplikovaný na FM VŠE v Jindřichově Hradci z pohledu studijních nároků a povinností. Možné je analyzovat vývoj v čase nebo provést komparaci s jinými školami. V praktické části je možné provést výzkum na vzorku studentů, kde bude cílem zjistit, kolik času a úsilí věnují studenti při dosahování jednotlivých studijních povinností a toto porovnat s hodnotou kreditů, které jsou přiděleny při splnění těchto povinností. Práce může obsahovat vlastní návrhy na změny v kreditním systému na FM VŠE v Jindřichově Hradci.
Bankovní krize ve střední a východní Evropě: Nová kreditní perspektiva
Pospíšil, Martin ; Hnilica, Jiří (vedoucí práce) ; Špička, Jindřich (oponent)
Poslední dva krizové roky ukazují, jak důležité je analyzovat chování komerčních bank. V této práci spojuji teorii Stiglitze a Greenwalda zaměřenou na kredit s mikroekonomickými daty ve střední a východní Evropě během let 2007 - 2009. Pro lepší pochopení kreditní stránky bankovního systému je podstatné analyzovat bankovní systém z většího detailu. Proto se podstatné část práce věnuje finanční analýze rozvah komerčních bank. Tak je možné zjistit jak a kdy se změnilo o chování bank, jejich přístup ke klientům a firmám při výpůjčkách. V práci také analyzuji rozličné kroky , které banky podnikly, aby se vyrovnaly s krizí. Ačkoliv krize začla převážně jako finanční, bylo to právě kvůuli informačním asymetriím (kdy banky nedokázala své klienty dostatečně prověřit), že se krize změnila v ekonomickou. Tato práce je rozdělena na dvě části. První popisuje Stiglitz-Greenvaldovo měnové paradigma a analyzuje ho na základě českých mikroekonomických dat. Druhá část potom rozšiřuje tuto analýzu na největší banovní skupiny ve střední a východní Evropě. Výsledek této práce může pomoci porozumět chování bank, jejich přístup je klientům, měnovou transmisi a také chování bankovního systému jako celku

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.