Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zavedení Chytré izolace® na evropský trh
Packová, Klára ; Zlatníček, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením efektivnosti použitých marketingových nástrojů společnosti LIKO-S, a. s. pro zavedení nového produktu do České republiky. Zároveň se práce zabývá návrhem marketingových strategií pro další distribuci Chytré izolace®, především pro distribuci do Rakouska.
Marketingová komunikace podniku
Fikejzová, Kristýna ; Vybralová, Pavlína (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Kostka-kolobka, s. r. o. V teoretické části jsou charakterizovány důležité pojmy související s marketingem a marketingovou komunikací. Druhá část je zaměřena na představení dané společnosti a popis její současné situace využitím marketingových analýz a dotazníkového šetření. Zjištěné skutečnosti jsou shrnuty ve SWOT analýze. Ve třetí části jsou na základě výsledků z analytické části uvedeny návrhy pro zlepšení marketingové komunikace.
Návrh marketingové strategie
Vančurová, Denisa ; Maliňák, Martin (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá implementací CRM systému do řízení firmy. Obsahuje analýzu současné situace, srovnání několika vybraných CRM systémů a navrhuje nejvhodnější produkt pro danou firmu. Cílem tohoto návrhu je zlepšit marketingové řízení ve firmě, posílit vztahy se stávajícími zákazníky a získat nové v rámci rozvíjejících se tržních segmentů.
Návrh marketingové strategie pro penzion Zámecký mlýn
Babáčková, Lucie ; Šarlovská, Lenka (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Hlavním předmětem bakalářské práce „Návrh marketingové strategie pro pension Zámecký mlýn“ je analýza současného stavu marketingového plánu pensionu a návrh marketingové strategie na zefektivnění. První část bakalářské práce je zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marketingu. Druhá část seznamuje se základními údaji o rodinném penzionu Zámecký mlýn a analyzuje současnou marketingovou situaci. Pro analýzu současného stavu byly využity různé metody, jako SWOT a SLEPTE analýzy, Porterova analýza konkurence a jiné. Poslední část bakalářské práce podává návrh na zlepšení efektivnosti marketingové strategie a zvýšení návštěvnosti penzionu.
Návrh marketingové komunikace projektu Třebíč NOW
Rygl, Tomáš ; Přibyl,, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na oblast marketingu, konkrétně marketingové komunikace. Analyzuje současnou situaci pomocí vybraných analýz obecného okolí, oborového okolí a marketingového mixu, kde srovnává poznatky teoretické se skutečností. Zjištěné poznatky jsou stěžejní pro navržení nové marketingové komunikace, která si klade za cíl zvýšení návštěvnosti.
Marketingový mix hotelu Panon
Burdová, Lucie ; Šebestová,, Zuzana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje především na rozbor marketingového mixu hotelu PANON, který nabízí ubytování na jihu Moravy ve městě Hodonín v kategorii *** v jednolůžkových, dvoulůžkových i třílůžkových pokojích. Výjimkou nejsou apartmány různých kategorií, stravovací služby a velké množství doplňkových služeb. Tato práce je zaměřena především na zefektivnění marketingového mixu daného hotelu, které by mělo hotelu zajistit nejen posílení stávajícího počtu hostů, ale především získání nových tuzemských i zahraničních hostů, které povede k růstu zisků hotelu PANON a posílení pozice na trhu cestovního ruchu.
Komunikační mix Plzeňského Prazdroje, a.s.
Štěpánková, Kateřina ; Drudík, Jukub (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu. Firma Plzeňský Prazdroj, a. s. je přední evropskou pivovarnickou společností. V této práci jsou vymezeny teoretické otázky marketingu, které souvisí s tématem. Poté, díky analytickému prozkoumání, jsou rozpoznané stránky, které by se měly ve firmě zlepšit, ale také ty, které jsou výjimečné oproti konkurentům a díky nim poukázat na nezaměnitelné místo firmy na trhu. Komunikační mix je kombinací nevšednosti, tradičnosti i zaplněním díry na trhu.
Marketingová komunikace podniku
Fikejzová, Kristýna ; Vybralová, Pavlína (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Kostka-kolobka, s. r. o. V teoretické části jsou charakterizovány důležité pojmy související s marketingem a marketingovou komunikací. Druhá část je zaměřena na představení dané společnosti a popis její současné situace využitím marketingových analýz a dotazníkového šetření. Zjištěné skutečnosti jsou shrnuty ve SWOT analýze. Ve třetí části jsou na základě výsledků z analytické části uvedeny návrhy pro zlepšení marketingové komunikace.
Zavedení Chytré izolace® na evropský trh
Packová, Klára ; Zlatníček, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením efektivnosti použitých marketingových nástrojů společnosti LIKO-S, a. s. pro zavedení nového produktu do České republiky. Zároveň se práce zabývá návrhem marketingových strategií pro další distribuci Chytré izolace®, především pro distribuci do Rakouska.
Komunikační mix Plzeňského Prazdroje, a.s.
Štěpánková, Kateřina ; Drudík, Jukub (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu. Firma Plzeňský Prazdroj, a. s. je přední evropskou pivovarnickou společností. V této práci jsou vymezeny teoretické otázky marketingu, které souvisí s tématem. Poté, díky analytickému prozkoumání, jsou rozpoznané stránky, které by se měly ve firmě zlepšit, ale také ty, které jsou výjimečné oproti konkurentům a díky nim poukázat na nezaměnitelné místo firmy na trhu. Komunikační mix je kombinací nevšednosti, tradičnosti i zaplněním díry na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.