Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 100 záznamů.  začátekpředchozí91 - 100  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Event marketing a jeho místo v rámci nových směrů marketingových komunikací
Baumann, Jan ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Přikrylová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou event marketingu. Kromě charakteristiky a vymezení pojmu event marketing pojednává o event marketingu v kontextu marketingového a komunikačního mixu. Dále je diskutována problematika měření úspěšnosti event marketingu. Stěžejní část práce tvoří šestá kapitola, jež se zabývá novými nástroji marketingové komunikace, analyzuje jejich pozitiva a negativa a provádí komparaci a jejich vymezení vůči event marketingu. Následuje část věnovaná deskripci trendů v event marketingu a jejich extrapolací v dlouhodobém časovém horizontu. Práce je doplněna případovou studií, jež analyzuje event marketingovou kampaň společnosti Volvo. Závěr je věnován shrnutí nejdůležitějších poznatků a možnostem jejich aplikovatelnosti v prostředí České Republiky.
Změny v komunikaci médií a vývojové trendy
Hádková, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Blodigová, Lenka (oponent)
Diplomová práce popisuje oblast komerčních komunikací a současnou situaci na mediálním trhu v ČR. Stručně provádí mediálním plánováním a zahrnuje praktickou analýzu mediálního chování dvou vybraných cílových skupin. S vývojem společnosti klesá konzumace tradičních médií a objevují se moderní způsoby, jak spotřebitele ovlivnit. Nové trendy jsou zařazeny s ohledem na jejich využití v ČR a doplněny příklady ze zahraničí. Závěr shrnuje odhady vývoje mediální sféry v kratší časové perspektivě.
Analýza a návrh komunikační strategie společnosti ČSA a.s.
Hovorka, Lukáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Novotný, David (oponent)
Práce analyzuje komunikační strategii společnosti ČSA a.s. - vlajkového dopravce České republiky. Teoretická část shrnuje poznatky o marketingové komunikaci a marketingová specifika letecké dopravy. Aplikační část se věnuje strategii a pozici Českých aerolinií na trhu letecké dopravy, analýze užití jednotlivých nástrojů komerční komunikace. V závěru práce jsou uvedena autorova komunikační doporučení.
Problematika Product Placement ve filmové tvorbě v EU a ČR
Urbanová, Michaela ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Schaffer, Robert (oponent)
Práce je o problematice product placementu ve filmové tvorbě v rámci České republiky a Evropské unie. Definuje product placement a také podmínky efektivního použití, vymezuje legislativní rámec, jeho výhody a nevýhody při užití ve filmové tvorbě. Zmiňuje se i o kinoreklamě a užití komerčních komunikací v komunikaci filmové tvorby. V závěru práce jsou doporučeny legislativní změny v České republice a také nastíněn širší rámec využití product placementu ve filmové tvorbě jeho zadavateli.
Problematika globalizace komerčních komunikací na národních trzích
Šik, Stanislav ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Dúbravská, Pavla (oponent)
Práce se zabývá problematikou globálně vyvářených komunikačních kampaní a jejich následnou adaptaci na lokální trhy. Toto téma zkoumá z hlediska kulturních odlišností, jazykových bariér a geografických podmínek. Nabízí strategický postup tvorby kampaní, které budou používány na více trzích a také postup jejich adaptace. Problém nachází v nemožnosti dát jasnou odpověď na to, zda kampaně obecně vzato přizpůsobovat lokálním podmínkám, či nikoliv. Konstatuje, že rozhodnutí je potřebné učinit na podnikové úrovni, ve vztahu k marketingové a komunikační strategii.
The comparison of commercial communication environment and its development in Czech and Slovak republic after year 1989
Kapušanská, Veronika ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
V porovnaní s minulosťou prežívame v posledných dvoch desaťročiach v Českej republike ako aj na Slovensku veľký rozmach komerčnej komunikácie. V tlači a televízii, na veľkých billboardoch, na internete, v obchodoch a na dopravných prostriedkoch sa každodenne stretávame s nástrojmi, pomocou ktorých spoločnosti komunikujú so širokou verejnosťou. Cieľom tejto práce je analýza a následná komparácia prostredia komerčných komunikácii a ich vývoja v Českej republike a na Slovensku.
Moderní trendy v oslovování zákazníků prostřednictvím komerčních komunikací
Smejkalová, Zuzana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Frey, Petr (oponent)
Práce vychází z historie vývoje oboru komerčních komunikací. Popisuje východiska pro moderní trendy v oslovení zákazníků, jako je situace na trhu zboží a služeb, spotřební trendy a změny na mediálním trhu. Věnuje se otázce přesycení klasickou reklamou a alternativním způsobům oslovení zákazníků. Konkrétně jsou charakterizovány následující formy oslovení: virální reklama, interaktivní webové stránky a video na webu, sociální sítě a blogy v komerční komunikaci, reklama v počítačových hrách a virtuálních světech, mobilní reklama, interaktivní venkovní média, digitální televize, engagement marketing, product placement, guerilla marketing a ambientní média a digitální média v místě prodeje. Pozornost je věnována i trendu k větší sociální odpovědnosti firem. V závěru je formulován stručný odhad vývoje v reklamním průmyslu v následujících letech.
Sponzoring - právní úprava a ekonomické důvody
Popel, Stanislav ; Dvořáková, Dana (vedoucí práce) ; Puchýř, Milan (oponent)
Práce poskytuje základní právní a ekonomické informace o sponzorování a jeho postavení v komunikačním mixu firem. Kromě toho objasňuje důvody, proč je sponzorování v současné době pro společnosti natolik atraktivní.
Využití komerčních komunikací při podpoře značky Tatranky Opavia
Zelenková, Markéta ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Kopřiva, Tomáš (oponent)
Cílem práce bylo popsat různé druhy komerčních komunikací a možnosti jejich využití při podpoře značky Tatranky Opavia. Konkrétně zde bylo pojednáno o reklamě, Public Relations, sponzoringu, podopře prodeje a direct mailu. Ve druhé části byly zanalyzovány kampaně, které již na Tatrankách proběhly, konkrétně v létě roku 2005 kampaň "60 let společně na cestách" a kampaň z roku 2006 "Pomůžete nám zpátky do přírody?". Na základě této analýzy a zhodnocení úspěšnosti byl navržen směr kampaní do budoucna.
Propagace Krkonoš
Dattelová, Iva ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Vávra, Michal (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat všechny komunikační aktivity turistického regionu Krkonoše. První kapitola je věnována marketingové komunikaci a propagaci. Obsahuje přehled jednotlivých komunikačních nástrojů a jejich základní charakteristiku. V druhé kapitole jsou vyzdviženy ty komunikační aktivity, které jsou vhodné pro propagaci regionu. Třetí kapitola představuje Krkonoše, jejich geografické vymezení, přírodní podmínky, historický vývoj a správní členění. Čtvrtá kapitola se týká analýzy potenciálu rozvoje cestovního ruchu v Krkonoších. Obsahem páté kapitoly je SWOT analýza Krkonoš. Šestá kapitola je věnována současné propagaci Krkonoš a veškerým současným komunikačním aktivitám turistického regionu Krkonoše. V sedmé kapitole jsou prezentována navrhovaná opatření pro zkvalitnění propagace Krkonoš.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 100 záznamů.   začátekpředchozí91 - 100  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.