Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti klientů s internetovým bankovnictvím různých bank a porovnání implementovaných funkcí
NOVÁKOVÁ, Aneta
Bakalářská práce se zabývá uživatelským vnímáním online bankovnictví. Je zkoumána především spokojenost a dále také preference a zkušenosti uživatelů těchto služeb. Dílčím cílem je dokázat či vyvrátit stanovené hypotézy. Pro splnění cílů práce je využit kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření a chí-kvadrát test. Výsledky z dotazníkové šetření jsou následně zanalyzovány a pro lepší interpretaci převedeny do grafů nebo tabulek. Jedním ze závěrů, který lze z výsledků průzkumu vyvodit, je, že klienti jsou se službami internetového bankovnictví obecně spokojeni. Testováním hypotéz bylo zjištěno, že věk respondentů nemá vliv na to, zdali využívají internetového bankovnictví nebo smartbanking.
Analýza a návrhy elektronického bankovnictví
Maťák, Lubomír ; Sýkora, Jiří (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je analýza zvoleného bankovního sektoru pro Komerční banku a vytvoření návrhu a zhodnocení problematiky internetového a převážně mobilního bankovnictví..
Návrh zabezpečení finančních transakcí v elektronickém bankovnictví
Valina, Petr ; Oprštěný, Miroslav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje elektronické bankovnictví z hlediska využití a použitých technologií a z hlediska bezpečnosti. Nabízí srovnání konkrétních typů elektronického bankovnictví používaných v současné době. Nedílnou součástí je analýza možných hrozeb při používání elektronického bankovnictví a také návrh řešení, který upravuje interakci mezi bankou a klientem a navrhuje jejich chování, za účelem minimalizace bezpečnostních rizik.
Využití alternativních distribučních kanálů v moderním retailovém bankovnictví
Janečková, Petra ; Vytopilová, Renata (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o akvizici klientů mBank prostřednictvím alternativních distribučních kanálů a jejich následné analýze. Náplní práce bude příprava a realizace marketingových kroků za účelem rozšíření portfolia klientů s podnikatelskými účty. V poslední části práce se budu zabývat navržením systému řízení vztahů se zákazníky, pomocí kterého by mohlo docházet k prohlubování zákaznických vztahů.
Banky a jejich elektronická komunikace s klienty
Chvalová, Kristina ; Tichá, Milena (vedoucí práce) ; Dvořáková, Michaela (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou bank s bližším zaměřením na elektronické formy bankovnictví. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části práce vymezuje pojem banka a její funkce, charakterizuje vybrané bankovní produkty, bankovní systém obecně a v České republice, vymezuje funkce centrální banky a stručně popisuje historický vývoj bankovnictví a peněz. Pozornost je věnována zejména možnostem elektronické komunikace mezi bankami a jejich klienty. Práce dále vymezuje pojem elektronické bankovnictví, představuje jednotlivé možnosti elektronického bankovnictví (konkrétně platební karty, telefonní bankovnictví, homebanking, internetové bankovnictví a mobilní bankovnictví), které stručně charakterizuje, popisuje jejich historii a přínos, který pro banky i klienty představují. Práce dále varuje před riziky s výše zmíněnými typy vzdáleného bankovnictví spojenými a nabízí možnosti, jak těmto rizikům čelit. V teoretické části je využívána především metoda popisu a analýzy. Praktická část práce se zabývá porovnáním možností elektronické komunikace (konkrétně internetového a mobilního bankovnictví) nabízených třemi předními bankami figurujícími na bankovním trhu v České republice - České spořitelny, Československé obchodní banky (ČSOB) a Fio banky....
Analýza ponuky elektronických služeb banky Tatra Banka a.s.
Štefániková, Andrea
Štefániková, A. Analýza nabídky elektronických služeb banky Tatra Banka a. s. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Bakalářská práce se zabývá popisem elektronického bankovnictví, jeho forem a nejnovější trendy v dané oblasti, které jsou uvedené v teoretické části práce. V další praktické části práce je charakterizovaná vybraná banka, ponuka služeb elektronického bankovnictví a jejich analýza založená na kvalitativním výzkumu. Analýza dospěje k navrhnutím zlepšením bankovních elektronických služeb.
Bezpečnost OTP zasílaného formou SMS, autentizačního a autorizačního nástroje a nebezpečí zneužití služeb elektronického bankovnictví ovládnutím počítače a chytrého telefonu klienta
HOLUB, Petr
Tato bakalářská práce se zabývá bezpečností autentizačního a autorizačního nástroje OTP, který je zasílán SMS zprávami při potvrzování platebních příkazů prováděných prostřednictvím služeb internetového bankovnictví. Práce se zabývá metodologií útoku využívající škodlivý kód k získání přístupu k bankovnímu účtu napadaného klienta a posouzením bezpečnosti aktuálně používaného nástroje OTP jako metody dvoufaktorové autentizace.
Mobilní CRM aplikace v bankovnictví
Drotárová, Ludmila ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Posouzení a návrh rozšíření mobilní aplikace internetového bankovnictví o funkcionality CRM. Návrh obsahující analýzu implementace, návrhové zobrazení, kategorizaci zpráv a odhad finanční a časové náročnosti implementace nového řešení.
Choose authentication method for logging in to the electronic banking at the same time as cancellation of GRID cards authentication
Mazák, Matej ; Doucek, Petr (vedoucí práce) ; Veber, Jaromír (oponent)
Cílem diplomové práce je výběr vhodné autentizační metody pro přihlašování do elektronického bankovnictví. Vybrané řešení bude sloužit jako doplňující faktor při autentizaci a autorizaci klienta a zároveň jako náhrada zastaralého bezpečnostního prvku GRID karty. V teoretické části je podrobně vysvětlen vývoj a směřování elektronického bankovnictví. Dále jsou popsány výhody, které tento kanál poskytuje klientům a zároveň bance. Z části jsou popsány některé trendy ovlivňující každodenní vývoj elektronického bankovnictví. Velmi důležitou částí je bezpečnost, která je při poskytování služeb elektronického bankovnictví nezbytná, a proto je zmíněna v každé části diplomové práce. Praktická část obsahuje navrhovaný postup zrušení autentizační metody GRID karty, na který navazuje návrh možných řešení, které by tento prvek v budoucnu nahradily. Praktická část dále obsahuje výběr a popis jednotlivých hodnotících kritérií a vícekriteriální hodnocení vybraných řešení. K určení vah vybraných kritérií je použita Saatyho metoda a při vícekriteriálním rozhodování bodovací metoda. Závěr práce popisuje srovnání dosažených výsledků jednotlivých autentizačních metod a přínosy práce.
Srovnání úrovně internetového bankovnictví v ČR a Kazachstánu
TROTSENKO, Sofiya
Bakalářská práce je založena na srovnání internetového bankovnictví dvou zemí. Pro srovnání jsem vybrala Českou republiku a Kazachstán. V současné době je tato otázka významná, protože internetové bankovnictví se dostává do centra pozornosti finančních institucí. S rostoucím trendem nových inovací bankingu mohou klienti jednoduše odesílat platby, plánovat rozpočet na budoucí výdaje a kdykoliv se přehledně podívat na minulé platby, aby měli všechny své výdaje pod kontrolou. Internetové bankovnictví se tak získává rozhodující vliv na formování konkurenční výhody v boji o potenciální zákazníky z jiných bank. Praktická část práce je zaměřena na zjištění výhod a nevýhod on-line bankovního systému. V první části jsou stručně popsány bankovní systémy obou zem, cílem je pochopit jejich specifika, a vysvětlit tak případné rozdíly ve vlastním elektronickém bankovnictví. Druhá část práce porovnává rozsah a stupeň zavedení elektronického bankovnictví v obou zemích. Hlavní část práce spočívá v porovnání poskytovaných služeb u vybraných bank v Kazachstánu a v České republice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.