Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 763 záznamů.  začátekpředchozí533 - 542dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv inovací na hotelové klíčové ukazatele
Chalupová, Ivana ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Diplomová práce se zabývá vlivem inovací zavedených z pozice Quality Control Managera na klíčové hotelové ukazatele - hodnocení hosty, obsazenost a průměrnou cenu. První část práce je věnována úvodu do problematiky kvality v cestovním ruchu, jejího měření a systémů řízení. Další část práce se zabývá hotelovým řetězcem AVE Hotels a jeho systému řízení kvality. Následující kapitola je věnována hotelu Aida a inovacím navrženým z nově zavedené pozice Quality Control Managera. Stěžejní část práce srovnává hotel Aida s Oficiální jednotnou klasifikací ubytovacích zařízení před realizací a po realizaci změn navržených Quality Control Managerem a pojednává o dopadech realizovaných změn na hodnocení hostů, obsazenost a průměrnou cenu. V závěrečné kapitole je obsaženo shrnutí, vlastní doporučení a komentáře. Cílem práce je analyzovat a posoudit hloubku přínosu změn Quality Control Managera na zmíněné ukazatele. Za účelem splnění tohoto cíle práce analyzuje a srovnává data poskytující informace o hodnocení hostů, obsazenosti a průměrné ceně v době před realizací a po realizaci změn Quality Control Managera. Práce může posloužit k posouzení návratnosti investice do zvýšení kvality a do zavedení systému jejího řízení a kontroly.
Role středního managementu v inovačním procesu
Novák, Adam ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Pauknerová, Daniela (oponent) ; Vraný, Jan (oponent)
Střední manažeři se pohybují v prostředí blízkém aktivitám firmy, v komunikaci s tímto prostředím identifikují příležitosti, problémy a následně generují inovační alternativy. Využívají k tomu mimo jiné slabé vazby v rámci své sociální sítě, prostupující vnitřním i vnějším prostředím firmy a umožňující přinášet do inovačního procesu nové, divergentní informace. Vybrané údaje střední manažeři sdělují vrcholovým úrovním managementu, přičemž v komunikační výměně mezi středním a vrcholovým managementem dochází k zajištění souladu inovace se strategií firmy a k zabezpečení zdrojů a vrcholové podpory pro realizaci inovace; informační vstupy středního managementu přitom ovlivňují vrcholový management, který definuje inovační strategii firmy. Ve styku s řadovými zaměstnanci (a nižšími úrovněmi řízení) střední management vyrovnává rozpory mezi strategií a běžnými aktivitami firmy, propaguje inovaci a překonává rezistenci. K zajištění podpory pro inovaci uvnitř organizace střední management čerpá mimo jiné z vnitřní sítě silných vazeb, včetně jejich neformálních složek. Střední management působí jako komunikační přemostění, které pomáhá vyrovnávat napětí vnikající z rozdílů mezi prostředími vrcholového managementu a zaměstnanců. Z tohoto hlediska se jako zásadní jeví komunikační styčné body mezi jednotlivými úrovněmi managementu, respektive hierarchie firmy; můj výzkum zároveň ukazuje, že mezi středním a vrcholovým managementem ve firmách existují významné rozdíly ve vnímání vnitropodnikových procesů umožňujících inovaci.
Ukazatele výzkumu a vývoje za rok 2010
Český statistický úřad ; odbor statistik rozvoje společnosti
Publikace obsahuje podrobné údaje o struktuře výdajů na výzkum a vývoj a o struktuře zaměstnanců výzkumu a vývoje podle sektorů provádění výzkumu a vývoje, klasifikace ekonomických činností, velikosti ekonomických subjektů a vědních oblastí. Výdaje na výzkum a vývoj jsou uvedeny včetně zdrojů financování a nákupů služeb výzkumu a vývoje od jiných subjektů pro výzkum a vývoj.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Inovační aktivity podniků v České republice v letech 2006 - 2008
Český statistický úřad
Údaje o podnicích, které ve sledovaném období 2006 až 2008 zavedly technické, netechnické a ekologické inovace.
Plný text: Stáhnout plný textPDF; Stáhnout plný textPDF
Statistická ročenka vědy, technologií a inovací 2000 - 2008
Odbor statistik rozvoje společnosti ; Český statistický úřad
Cílem ročenky je poskytnout jak laické, tak především odborné veřejnosti komplexní pohled na klíčové oblasti vědy a technologií v období 2000 - 2008 v České republice a její srovnání se světem pomocí nejnovějších mezinárodně dostupných a srovnatelných statistických čísel. Prostřednictvím této publikace je vytvářen ucelený a zároveň přehledný základní informační zdroj ve výše uvedené oblasti. Ročenka obsahuje např. údaje o investicích do výzkumu a vývoje, výdajích na terciární vzdělávání, zaměstnaných vevýzkumu a vývoji, kvalifikovaných lidských zdrojích, studentech a absolventech terciárního stupně vzdělávání, vědeckých publikacích a jejich citacích, udělených patentech, výsledcích inovačních aktivit, produkci v high-tech odvětvích, internacionalizacivýzkumu a vývoje, zahraničním obchodě s hightech výrobky a službami, mobilitě kvalifikovaných lidských zdrojů atd.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Vývoj spotřeby mléka a mléčných produktů
BULANTOVÁ, Veronika
Bakalářská práce popisuje složení kravského mléka a uvádí nutriční význam mléka a mléčných výrobků ve výživě lidí. Práce rozděluje a definuje jednotlivé druhy mléčných výrobků. Dále se zabývá vývojem spotřeby mléka a mléčných výrobků v jednotlivých letech v České republice a Evropské unii, včetně uvedení významných negativních faktorů ovlivňujících jejich spotřebu. Zaměřuje se také na inovační směry, které se týkají nových trendů v oblasti balení.
Analýza značkové strategie a inovativních možností společnosti OP Papírna s.r.o.
Petrmann, David ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šanovec, Libor (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou značkové strategie a inovativních možností společnosti OP Papírna, s.r.o., která se zaměřuje na výrobu tenkých tiskových papírů aplikujících se jako příbalové letáky ve farmaceutickém průmyslu na domácím i zahraničních trzích. Autor práce studuje vznik a úspěšnost značkových papírů OP, současnou značkovou strategii společnosti, doprovodný servis a oblíbenost produktů ve srovnání s konkurencí. Autor dále zanalyzoval současný stav firmy pomocé MOST analýzy, vývoj trhu pomocí PESTE analýzy, inovativní možnosti a příležitosti firmy a SWOT analýzu na jejímž základě odpověděl na předem stanovené otázky.
Analýza inovačních procesů ve Společnosti Provident Financial, s.r.o.
Hrušovská, Petra ; Špaček, Miroslav (vedoucí práce) ; Trnka, Lukáš (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza inovačních procesů Společnosti Provident Financial s.r.o. , jejich zhodnocení a doporučení pro jejich řízení. Důraz je kladen zejména na produktové inovace, které přinášejí hodnotu jak pro zákazníka, tak pro Společnost. Podpůrným cílem je zhodnocení inovačního prostředí ve Společnosti. Přínosem bude zhodnocení inovačních procesů v konkrétní firmě z hlediska jejich správného řízení a měření jejich efektivnosti.
Faktory úspěšného přijetí do akcelerátoru xPort
Nedělová, Nikola ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Andera, Michal (oponent)
Předmětem diplomové práce je posouzení faktorů úspěšného přijetí do nově vzniklého akcelerátoru xPORT z pohledu začínajících firem a skupiny lidí spolupracující s týmy v akcelerátoru. První část je zaměřena na jednotlivé druhy podpory startupů. V druhé části jsou shrnuty obecné informace o podnikatelském akcelerátoru xPORT. Třetí část je věnována důležitým faktorům úspěšné realizace projektů. Poslední část obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření a následná doporučení.
Vývoj nového produktu s využitím přístupu design thinking
Školová, Alena ; Jiřinová, Kateřina (vedoucí práce) ; Špaček, Miroslav (oponent)
Předmětem předkládané diplomové práce je inovační proces podle metodiky design thinking, jehož výsledkem je potenciálně úspěšný nový produkt v podobě deskové hry. Práce prvně reflektuje teoretické přístupy k inovacím obecně, k dělení inovací podle různých hledisek i k modelům inovačního procesu. Dále je podrobněji představen přístup design thinking, neboť je tento přístup aplikován v praktické části na konkrétní případ vývoje nového produktu. Teoretickou část uzavírají metody hodnocení investic, které napomohou zhodnotit ekonomickou smysluplnost dalšího rozvoje a případně zavedení nového produktu na trh. Praktická část je uvedena zadáním předmětu inovačního procesu a představení trhu deskových her, které je následováno již samotným vývojem nového produktu podle design thinking, tedy fází inspirace, ideace a implementace. Výsledkem inovačního procesu je desková hra, která díky empatii vůči potenciálním zákazníkům v úvodní fázi reaguje a odpovídá jejich potřebám a přáním a která má tak potenciálně možnost být na trhu úspěšná. Její ekonomickou životaschopnost se podařilo potvrdit skrze aplikaci vybraných metod finančního hodnocení investic.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 763 záznamů.   začátekpředchozí533 - 542dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.