Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 642 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využívání nástrojů umělé inteligence ve vzdělávání
Budský, Dominik ; Leipert, Jiří (vedoucí práce) ; Beneš, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá využitím umělé inteligence, zejména generativních prediktivních modelů textu, jako je například model GPT, ve vzdělávacím procesu. Cílem práce je poskytnout učitelům, studentům a žákům komplexního průvodce, jak tyto nástroje efektivně využívat k obohacení výukového procesu, podpoře kreativity a efektivnější přípravě. Práce podrobně popisuje aplikaci umělé inteligence ve školství, včetně přípravy na hodiny, organizace a inspirace pro pedagogy, ale také přínosy pro žáky a studenty při učení a práci s informacemi. Praktické aplikace a prompty pro chatboty jsou demonstrovány s cílem ukázat, jak mohou pedagogové, studenti a žáci tyto nástroje využívat ve svůj prospěch. Práce zdůrazňuje, že integrace umělé inteligence do pedagogické praxe nabízí řadu výhod, od personalizace učení po zlepšení dostupnosti vzdělání a zdůrazňuje potenciál umělé inteligence pro transformaci tradičních vzdělávacích metod, a to s důrazem na přístupnost pro všechny pedagogy, studenty a žáky.
Design volantu osobního automobilu
Pleskal, Miroslav ; John, David (oponent) ; Sládek, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem moderního volantu. Hlavním cílem je prozkoumat nové technologie a trendy a přizpůsobit jim finální návrh. Bylo analyzováno mnoho technologických inovací a designových trendů, přičemž jako nejzásadnější se ukázala technologie steer-by-wire. Návrh byl proto koncipován s myšlenkou jejího využití. Po prozkoumání mnoha tvarů byl vybrán ideální tvar, který bude dobře zapadat do budoucího použití a zároveň bude přívětivý a intuitivní pro všechny uživatele. Byly vytvořeny tři varianty volantu dle druhů vozů, konkrétně varianta pro střední třídu, luxusní varianta a sportovní varianta.
Návrh na rozšíření funkcí elektronických cenovek přispívající k lepší komunikaci se zákazníkem
Petýrková, Pavlína ; Pospíšil, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je návrh na rozšíření funkcí elektronických cenovek přispívající k lepší komunikaci se zákazníkem. Práce je rozdělena do tří částí – teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část vychází z odborné literatury a je klíčová k hlubšímu porozumění problematiky. Zároveň slouží jako opora pro analytickou část. V jejím úvodu je představena společnost DATART. Analytická část se zabývá zodpovězením dílčích výzkumných otázek prostřednictvím rozhovorů, dotazníkového šetření a pozorováním. V části návrhové jsou na základě výsledků analýz vytvořeny návrhy soustřeďující se na konkrétní opatření a strategie, které naplní definované cíle.
Inovace stávajícího systému Competitive Intelligence ve vybrané obchodní společnosti
Sakharova, Polina ; Kostřicová, Alexandra Janoušek (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a zhodnoceni již existujícího systému Competitive Intelligence ve vybrané společnosti. Účelem práce je na základě teoretických podkladů a provedené analýzy navrhnout vhodné inovační řešení pro systém CI společnosti. Úspěšná implementace inovace ve firmě požaduje kvalitní analýzu jak mikroprostředí, tedy současný stav společnosti, interní systém sběru dat a třídění informace, tak i makroprostředí: analýza konkurence, zkoumání vnějších faktorů.
On-line marketing communication
Polakovič, Teodor ; Zich, Robert (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
The focus of this thesis is to understand how hackathons—traditionally conducted for rapid software development and innovation—can be seamlessly fitted into online marketing communication to increase engagement and visibility into a brand or product. The thesis presents a research study developed to establish the relevance of hackathons in the development of technology and tech companies. The thesis derives from a mixed method using a comprehensive set of case study, website content analysis, and semi-constructed interviews with stakeholders who are active in hackathons, observing their view on using hackathons for enriching online marketing. Results of those showed a significant improvement of customer engagement and brand visibility. Results showed the versatility of hackathons in providing good marketing material and community engagement. The conclusion draws a frame that companies can adopt in order to implement hackathons in marketing activities that are able to exploit their potentials for marketing and support innovation and community engagement.
Vodík a bezpečnost v dopravě
Rusek, Rostislav ; Böhm, Michael (oponent) ; Poulíček, Matěj (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce identifikuje rizika spojená s úniky, skladováním a manipulací s vodíkem, jakožto slibným nízkoemisním palivem budoucnosti. Úvodem udává základní charakteristiky vodíku, či jeho způsoby skladování a přepravy. Dále analyzuje stávající bezpečnostní opatření, popisuje vodíkovou dopravu a technologické inovace z ekonomické stránky a s ohledem na životní prostředí. Závěrečná část porovnává vodík s alternativními palivy, konkrétně se stlačeným zemním plynem a zkapalněným ropným plynem. Tato práce je zpracována na základě rešerše relevantní literatury, shrnuje aktuální poznatky a zdůrazňuje potřebu dalšího výzkumu pro zajištění bezpečné budoucnosti vodíku jako alternativního paliva v dopravních prostředcích i infrastruktuře.
Analýza využití potenciálu brownfieldů v sociální oblasti na příkladu v Jihočeském kraji
SEDLÁKOVÁ, Anita
V práci jsou představena teoretická východiska brownfieldů a sociálních inovací a dále je porovnán přístup k brownfieldům v České republice a v zahraničí. Tyto teoretické poznatky jsou dále aplikovány v praktické části, která zkoumá bývalý tovární areál v Radouňce. Z výsledků provedeného empirického šetření vyplývá, že místní obyvatelé pozitivně hodnotí změnu vlastnictví identifikovaného brownfieldu na neziskovou organizaci. Práce navrhuje koncept využití v kontextu modelů helix, který podporuje sociální inkluzi zdravotně postižených ve společnosti prostřednictvím vzniku chráněného zahradnictví, které by vzniklo v areálu brownfieldu. Poslední část práce tvoří studie proveditelnosti projektu. Na základě CBA byl projekt na vybudování chráněných dílen, chráněného zahradnictví a sociálně terapeutických dílen označen za přijatelný.
Strategický management ve vybraném zemědělském podniku
HUBIČKOVÁ, Marie
Tato diplomová práce se zabývá strategickým managmentem ve vybraném zemědělském podniku, a to i s ohledem na dopad nové společné zemědělské politiky pro období 2023-2027. Pomocí strategických analýz jako je STEP analýza, analýza zdrojů, analýza scénářů, bude vyhodnocena strategická pozice společnosti v důsledku vlivů, které na podnik působí z vnitřního i venkovního prostředí. Dle analýzy SWOT bude následně pro vedení společnosti zpracován návrh nových strategií, které budou blíže specifikované, budou vyjádřené případné náklady na pořízení, popsané zásadní přínosy a případné úspory
Přístupy k hodnocení podnikových inovací
SEDLÁČKOVÁ, Iveta
Diplomová práce je zaměřena na inovace a jejich hodnocení. Cílem práce je zhodnotit ekonomický dopad konkrétní zaváděné inovace ve vybraném podniku. Dále se práce zaměřuje na zhodnocení inovace jako takové a stručný přehled několika posledních zaváděných inovací v podniku. Tyto údaje doplňuje charakteristika podniku, a to jak obecná, tak i ekonomická. Zhodnocení inovace a vlivu na podnik je podloženo teoretickými vědomostmi shrnutými do první části práce. Potřebné údaje ke zhodnocení inovace byly čerpány z interních zdrojů podniku a z veřejných účetních dokumentů.
Vznik nových turistických produktů v destinaci Vltavotýnsko
KREJČÍ, Jakub
Cílem této práce je navrhnout produkt cestovního ruchu, který přispěje k rozvoji turismu v destinaci Vltavotýnsko. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů a současným zajímavým trendům v cestovním ruchu a poskytuje východiska pro praktickou část. V té je analyzován současný stav cestovního ruchu v destinaci. Prostřednictvím dotazníkového šetření jsou získána data o motivacích a preferencích výletníků. Využito je i metod polostrukturovaných rozhovorů a vlastního pozorování. Na základě všech metod jsou vytvořeny návrhy produktů "Na kolech tam a lodí zpátky" a mobilní aplikace. Také jsou připraveny návrhy marketingové a prodejní podpory.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 642 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.