Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Modelování sekvenčních strategických her s nedokonalou informací
Straka, Richard ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá studiem sekvenčních strategických her a to převážně her s nedokonalou informací, návrhem strategické situace vykazující prvky nedokonalé informace, implementací modelu a experimentováním s modelem. Pro práci byla zvolena hra DarkElf. Jedná se o tahovou strategickou ekonomicko-vojenskou hru, v níž se výsledné akce hráčů aplikují současně v předem známý okamžik.
Manipulating Verifiable Evidence
Šedek, Jan ; Gregor, Martin (vedoucí práce) ; Červinka, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá modelem Bayesovského přesvědčování, který charakterizuje optimální přesvědčovací signál. Nejprve ukážeme, že se v tomto modelu lze omezit na signál s konečným počtem realizací. Poté model rozšíříme o několik různých realistických omezení pro konstrukci signálů a ukážeme, že analýza rozšířeného modelu je výrazně jednodušší, pokud se přípustná množina maximalizačního problému nezvětšuje při přidávání dalších signálů. První omezení, které do modelu zavádíme, odstraňuje možnost předat přesvědčováním úplné informace a limituje přesnost signálu. Druhé omezení, které zavádíme, limituje množství informací, které lze přesvědčováním předat. Třetí a poslední omezení, které do modelu zavádíme, dává přesvědčovanému minimální úroveň užitku získaného přesvědčováním. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Modelování sekvenčních strategických her s nedokonalou informací
Straka, Richard ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá studiem sekvenčních strategických her a to převážně her s nedokonalou informací, návrhem strategické situace vykazující prvky nedokonalé informace, implementací modelu a experimentováním s modelem. Pro práci byla zvolena hra DarkElf. Jedná se o tahovou strategickou ekonomicko-vojenskou hru, v níž se výsledné akce hráčů aplikují současně v předem známý okamžik.
Model strategického rozhodování ve vícehráčové hře s prvky kooperativního chování
Straka, Richard ; Rogalewicz, Adam (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá studiem matematických modelů lidského chování v sekvenčních strategických hrách, návrhem strategické situace vykazující prvky kooperace, implementací modelu a experimentováním s modelem. Pro práci byla zvolena hra DarkElf. Jedná se o tahovou strategickou ekonomicko-vojenskou hru, v níž se výsledné akce hráčů aplikují současně v předem známý okamžik.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.