Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Diagonální ponorné vodní čerpadlo s hydrostatickým pohonem
Para, Marcel ; Ranuša, Matúš (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Bakalárska práca rieši problém ponorného, diagonálneho čerpadla s hydrostatickým pohonom. Popisuje základné princípy hydrauliky a hryrdaulických prvkov. V bakalárskej práci sa zisťuje možnosť zapojenia hydrostatického systému ako pohon obojživelného vozidla. Práca je písaná v spolupráci so zadávateľom CENTROM HYDRAULICKÉHO VÝSKUMU, spol. s.r.o., ktorá je súčasťou SPL Holding., a.s.
Zkoušení hydraulických soustav letadel
Suk, Filip ; Bencalík, Karol (oponent) ; Třetina, Karel (vedoucí práce)
Závěrečná práce s názvem „Zkoušení hydraulických systémů letadel“ pojednává o problematice spojené se zkoušením jednotlivých komponent a také celých hydraulických systémů. V první části práce jsou uvedeny požadavky předpisů, které musí hydraulické soustavy splňovat, a zkušební podmínky, které se musí dodržovat při zkoušení palubních systémů. V dalších částech je popsán způsob zkoušení jednotlivých hydraulických prvků a diagnostika hydraulické kapaliny. V poslední části je uveden princip zkoušení hydraulické soustavy podvozku včetně návrhu na přístrojové vybavení.
Štípací stroj na dřevo
Hoplíček, Štěpán ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Mezi cíle bakalářské práce patří rešerše známých variant konstrukcí štípacích strojů na dřevo, porovnání mechanických a hydraulických pohonů těchto strojních zařízení. Posledním cílem je výpočtový a konstrukční návrh vlastního štípacího stroje. Je navržen hydraulický štípací stroj s vertikální koncepcí rámu. Stroj je navržen pro štípání bukového a dubového dřeva s maximálním průměrem 300 mm a délkou 1000 mm. Je vypočtena potřebná štípací síla, navrhnut a zkontrolován rám, navržen hydraulický obvod stroje a zkonstruován štípací klín. Součástí práce je výkres sestavení štípacího stroje a výkres sestavení rámu stroje.
Vertikální štípací stroj na dřevo
Zimek, Rostislav ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se v úvodu zabývá provedením rešeršního rozboru štípacích strojů na dřevo. Další náplní práce je provedení výpočetního a konstrukčního návrhu vlastního štípacího stroje. Při návrhu vycházím ze zadaných parametrů, jako je vzdálenost mezi klíny 1150 mm, průměr dřevěného polena 450 mm a maximální štípací síla 160 kN. Další konstrukční podmínkou je dobrá mobilita stroje a vertikální konstrukce. Součástí bakalářské práce je sestavný výkres štípacího stroje a štípacího rámu spolu se sestavným výkresem svarku nosného rámu a štípacího klínu.
Obojživelný terénní automobil s hydraulickým pohonem
Nožka, Michal ; Vlašic, František (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá studií řešitelnosti terénního obojživelného vozidla s hydrostatickým pohonem. První část této práce se věnuje základním pojmům z teorie obojživelných vozidel a hydraulických pohonů vozidel. Ve druhé částí se práce zabývá srovnáním vybraných obojživelných vozidel. V této práci se nachází také doporučené prvky, které by mohly být použity pro stavbu obojživelného vozidla s hydrostatickým pohonem dle zadání
The engine of a tractor
Mátyás, Attila ; Sedláček, Martin (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
This thesis deals with the design and selection of a small utility tractor engine unit. The first theoretical part briefly describes tractors with similar weight category, provides an overview of existing tractor brands and their comparison. The second part of this thesis consists of analytical calculations based on the provided parameters of the tractor. Total power will be the sum of the individual power required for the various technical operations during functioning. The last part deals with selecting the suitable engine unit from the available brochures of world manufacturers based on the calculated values.
Stanovení účinnosti rekuperačního hydrostatického pohonu
Kobza, Michal ; Robenek, Dětřich (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
V první části diplomové práce je stanoveno kritérium účinnosti jednotlivých pracovních režimů experimentálního stendu při rekuperaci energie a následně vyhodnoceny záznamy jednotlivých měření. Vypočítány jsou také úspory energie při využití rekuperace energie. Ve druhé části práce je popsán proces digitalizace mapy měrné spotřeby paliva spalovacího motoru. Výsledky jsou konfrontovány s reálnou aplikací motoru na silničním válci Ammann AP 240 H. Navíc je v diplomové práci popsána tvorba bloku hydrostatického převodníku v programu MATLAB/Simulink 2012b. Blok je možné využít jako stavební kámen při tvorbě simulačních modelů.
Hydraulický agregát pro regulaci parní turbíny
Morávek, Aleš ; Kolesa, Karel (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na praktický návrh vysokotlakého hydraulického agregátu k pohonu regulace kondenzační turbíny. Cílem práce je výpočet všech prvků hydraulického systému, návrh potrubí a nezbytná výkresová dokumentace. Celá sestava se skládá z nakupovaných dílů jiných výrobců. Hlavní olejová nádrž a bezpečnostní záchytná nádrž je detailně popsána a bude vyrobena, nikoliv nakoupena.
Hydraulický okruh pojezdu dvoucestného vozidla
Rozumek, Jaroslav ; Tomeček, Pavel (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh hydraulického (hydrostatického) okruhu pohonu dvoucestného vozidla pro jízdu po komunikaci i železnici. Jelikož moje diplomová práce nebude na požadavek vztažena ke konkrétnímu typu silničního vozidla určeného i pro jízdu po železnici, bude moje práce čistě referenčního charakteru. Na požádání mi bylo poskytnuto firmou Bosch Rexroth s.r.o. hydraulické schéma dvoucestného podvozku (viz. příloha), které mi je také výchozím pro nový návrh, dle zadaných parametrů. Práce je zaměřena na zájmy firmy SaZ s.r.o., zabývající se vývojem a přestavbou silničních vozidel na vozidla dvoucestná. V první fázi se jedná o volbu nejvhodnějších komponent pojezdu železničního podvozku v souladu se zadáním. Druhá fáze bude zaměřena na samotný výpočet parametrů pojezdu, nadimenzování systému s konkretizací typového označení komponent. Součástí druhé fáze bude také návrh hydraulicky brzděného systému kolejového podvozku. Poté následuje celkové zhodnocení, případně alternativní řešení daného problému.
Hydrostatický pohon pojezdu multifunkčního nakladače DAPPER
Vydra, Tomáš ; Merenda, Lukáš (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem hydrostatického pohonu pro multifunkční nakladač a nosič nářadí DAPPER. V úvodní části práce je uvedena kritická rešerše základních koncepcí a novodobých řešení daného problému, doplněná o podrobný popis konkurenčního stroje ze stejné výkonové kategorie. Rozsáhlé porovnání s ostatními výrobci je pak součástí příloh této práce. Dále je vytvořena teoretická jízdní charakteristika a její vhodnost je dále prověřena na základě dvou modelových situací. Návrhovým výpočtům jednotlivých komponent hydraulického obvodu pojezdu předchází rozbor kinematiky kloubového rámu stroje s odůvodněním zvolené koncepce hydrostatického pojezdu. Na základě výpočtů jsou následně vybrány hydromotory a hydrogenerátor, hydraulické hadice, filtry, dělič průtoku a doplňovací blok. V další části se práce zabývá výpočtem hydraulických ztrát a tepelným výpočtem obvodu. V závěru práce jsou uvedeny výsledné charakteristiky pojezdu a porovnání dosažených výsledků s konkurenčním strojem. Součástí práce je schéma hydraulického obvodu pojezdu a výkresová dokumentace s umístěním hlavních výkonových komponent

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.