Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Penzion pro seniory
Nykodým, Petr ; Třeštíková, Jana (oponent) ; Berková, Petra (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování projektové dokumentace objektu penzionu pro seniory s doplněním o specializaci z oboru vzduchotechnika. Stavba se nachází v západní části města Bystřice nad Pernštejnem a je situována na parcelu 3058/3 o celkové ploše 8315,2 m2. Celková zastavěná plocha navrženého objektu činí 1161,2 m2. Objekt má členitý půdorysný tvar. Je tvořen třemi na sebe navazujícími obdélníky, má tři nadzemní podlaží s částečným podsklepením. Střecha objektu je navržena jako plochá jednoplášťová s povlakovou izolací. Nosný systém je zvolen jako podélný se ztužujícími stěnami. Obvodové zdivo bude navrženo z broušených keramických bloků Heluz STI 40 o tloušťce 400 mm. Na celou budovu je projektován kontaktní zateplovací systém ETICS s izolantem z EPS o tloušťce 100 mm. Stavba penzionu pro seniory je z větší části určena pro ubytování občanů s věkem nad 65 let v bytech pro jednu či dvě osoby ve 2NP a 3NP. V 1NP jsou umístěny prostory zajišťující potřebné služby ubytovaným a v menší části prostory sloužící jak veřejnosti, tak ubytovaným, mezi které se řadí restaurace a lékařská ordinace.
Cultural Evolution of E-sports: Content, Context and Culture
Straka, Václav ; Reich, Pavel (oponent) ; Ellederová, Eva (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis deals with issues of eSports and cultural expressions associated with them. eSport is a term describing playing video games on a professional level. The aim of this thesis is to describe the evolution of the eSport community and the current status of this community in countries where eSports are the most popular. The introductory chapter focuses on the historical development of eSports and the subsequent creation of the professional player base as it exists now. The following chapter describes the status of eSports and the public attitude to them in countries where professional gaming is popular. The next chapter specifies genres of video games that are played as an eSport. Each genre is characterized by its development and features including the examples of the most popular games. Subsequently, the thesis discusses the current profile of a professional eSport player as well as the process of becoming one. It further delves into the representation of gender and race when talking about the eSports industry. The last part of the thesis deals with the cultural framework of video games and the categorisation of eSports.
Mateřská škola v Tišnově
Kerberová, Lenka ; Rozehnal, Miroslav (oponent) ; Štěpánek, Ladislav (vedoucí práce)
Novostavba mateřské školy je umístěna v Tišnově. Budova je dvoupodlažní, částečně podsklepená. V přízemí se nachází dvě samostatná oddělení mateřských škol a hospodářská část. V nadzemním podlaží se nachází společenské místnosti a učebny. V podzemní části jsou sklady. Stavba je vyzděna z keramických tvárnic a zateplena kontaktním zateplovacím systémem. Stropní konstrukce jsou monolitické. První nadzemní podlaží bude částečně zastřešeno plochou střechou a nad druhým nadzemním podlažím byla navržena šikmá střecha. Objekt je založen na základových pasech.
Mateřská škola
Chludilová, Alice ; Jelínek, Petr (oponent) ; Struhala, Karel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení novostavby mateřské školy na mírně svažitém pozemku v Dubňanech. Mateřská škola je dispozičně rozdělena do tří částí - administrativní, vzdělávací a technická. Je navržena pro 48 dětí, které jsou rozděleny do dvou oddělení. Jídelna je samostatná, součástí vybavení školky je i keramická dílna. Mateřská škola je navržena jako jednopodlažní nepodsklepená budova s plochou vegetační střechou. Budova je založena na základových pasech z prostého betonu, svislé nosné konstrukce jsou z vápenopískových tvárnic tl. 240 mm, příčky jsou navrženy z vápenopískových tvárnic tl. 115 mm a pórobetonových tvárnic tl. 125 mm. Stropní konstrukce je skládaná z předpjatých železobetonových dutinových panelů. Fasáda je provětrávaná, fasádní obklad tvoří omítnuté cementovláknité desky tl. 12,5 mm. Zateplení je z minerální vlny tl. 250 mm, sokl je zateplen kombinací soklového EPS s uzavřenou strukturou a minerální vlnou tl. 220 mm. Soklová omítka je marmolitová. Architektonickým akcentem jsou kulatá okna s barevnými parapety v různých výškových úrovních. Součástí práce je i posouzení stavební fyziky a požárně bezpečnostní řešení.
Policový systém do veřejného prostoru
Pelcová, Kateřina
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhu policového systému do veřejného prostoru, v tomto případě herny mateřské školy. Samotnému návrhu předcházelo zpracování rešerše stávající nabídky nábytku pro mateřské školy na trhu. Teoretická část se zabývá požadavky na úložné systémy ve veřejném prostoru, a to nejen hygienickými, bezpečnostními, ale i technologickými. Důležitým bodem mé práce je také vliv barev v prostoru na správný rozvoj dětí. Praktická část se zabývá vlastním návrhem, který zahrnuje popis konstrukčního řešení, materiálový přehled, výběr optimální barevné varianty provedení policového systému a 3D vizualizaci vytvořenou v Cinema 4D a Lumionu. Výkresová dokumentace je součástí příloh této práce.
Mateřská škola
Bíla, Martin ; Vlach, František (oponent) ; Vajkay, František (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracování projektové dokumentace pro provádění stavby mateřské školy ve Velké Bíteši. Objekt je navržen jako samostatně stojící, dvoupodlažní a nepodsklepený. Nachází se na poměrně rovinatém terénu blízko centrální části města. Budova mateřské školy má čtyři oddíly pro děti. Každý oddíl je pro dvacet dětí, celkem je objekt navržen pro osmdesát dětí. Konstrukční systém objektu je stěnový podélný, zděný z keramických tvárnic heluz. Budova je opatřena kontaktním zateplením z EPS (ETICS). Stropní konstrukce je řešena jako sestava předpjatých stropních dílců spiroll. Ve 2. NP se nachází pochozí terasa s vegetační vrstvou. Plochá střecha objektu je jednoplášťová, vegetační s pochozí betonovou vrstvou a fotovoltaickými panely. Součástí práce je i posouzení z hlediska stavební fyziky a požární bezpečnosti.
Mateřská škola
Chludilová, Alice ; Jelínek, Petr (oponent) ; Struhala, Karel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení novostavby mateřské školy na mírně svažitém pozemku v Dubňanech. Mateřská škola je dispozičně rozdělena do tří částí - administrativní, vzdělávací a technická. Je navržena pro 48 dětí, které jsou rozděleny do dvou oddělení. Jídelna je samostatná, součástí vybavení školky je i keramická dílna. Mateřská škola je navržena jako jednopodlažní nepodsklepená budova s plochou vegetační střechou. Budova je založena na základových pasech z prostého betonu, svislé nosné konstrukce jsou z vápenopískových tvárnic tl. 240 mm, příčky jsou navrženy z vápenopískových tvárnic tl. 115 mm a pórobetonových tvárnic tl. 125 mm. Stropní konstrukce je skládaná z předpjatých železobetonových dutinových panelů. Fasáda je provětrávaná, fasádní obklad tvoří omítnuté cementovláknité desky tl. 12,5 mm. Zateplení je z minerální vlny tl. 250 mm, sokl je zateplen kombinací soklového EPS s uzavřenou strukturou a minerální vlnou tl. 220 mm. Soklová omítka je marmolitová. Architektonickým akcentem jsou kulatá okna s barevnými parapety v různých výškových úrovních. Součástí práce je i posouzení stavební fyziky a požárně bezpečnostní řešení.
Where are the Boundaries of Normality? The Search for Autistic Subjectivity
Polčová, Lenka ; Stöckelová, Tereza (vedoucí práce) ; Szénássy, Edit (oponent)
Navzdory rastúcemu korpusu odbornej literatúry pojednávajúcej o poruche autistického spektra z multidisciplinárnych hľadísk zostáva stretnutie s realitou na spektre nedostatočne prebádaným územím. Bytie na spektre sa počas môjho dva roky trvajúceho etnografovania ukazovalo ako sporná situácia, podobná i odlišná od tej, v ktorej sú zauzlené ostatné ľudské bytosti. Predložená diplomová práca skúma ustanovovanie bytia na spektre v špecifickom hernom kontexte, všíma si rôznorodé zmesi interakcií medzi ľudskými a neľudskými agentmi, a zároveň sleduje mnohonásobné (a)symetrie, ktoré sa v priebehu tohto procesu vynárajú, s cieľom priblížiť realitu na spektre nesamozrejmým, procesuálne situovaným spôsobom a súčasne ňou spytovať povahu sociálna. Výskum sa odohrával v štyroch "herniach" a mapoval materiálne praktiky alternatívnej terapie Son-Rise. Prostredníctvom zrkadlenia, hlavnej terapeutickej praxi, sa neustále vyjednávajú, ustanovujú a stierajú hranice podobností/odlišností, z ktorých vyvstáva druhý ako autistický. Stávanie sa podobným zahrňuje radu vecí, okrem iného tiež osvojovanie si druhého (autistickej) citlivosti a uschopňovanie sa (tela) podobným spôsobom.. Text práce zachytáva i hybriditu, mnohosť a rozporuplnosť mojej výskumnej pozície, ktorá zásadne ovplyvnila uvažovanie o realite na spektre a...
Cultural Evolution of E-sports: Content, Context and Culture
Straka, Václav ; Reich, Pavel (oponent) ; Ellederová, Eva (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis deals with issues of eSports and cultural expressions associated with them. eSport is a term describing playing video games on a professional level. The aim of this thesis is to describe the evolution of the eSport community and the current status of this community in countries where eSports are the most popular. The introductory chapter focuses on the historical development of eSports and the subsequent creation of the professional player base as it exists now. The following chapter describes the status of eSports and the public attitude to them in countries where professional gaming is popular. The next chapter specifies genres of video games that are played as an eSport. Each genre is characterized by its development and features including the examples of the most popular games. Subsequently, the thesis discusses the current profile of a professional eSport player as well as the process of becoming one. It further delves into the representation of gender and race when talking about the eSports industry. The last part of the thesis deals with the cultural framework of video games and the categorisation of eSports.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.