Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  začátekpředchozí53 - 62  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vizualizační projekt založený na Unreal Development Kitu
Bury, Jiří ; Navrátil, Jan (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na tvorbu her v Unreal Development Kitu (UDK). Jsou zde probírány technologie pohánějící Unreal Engine 3 a nástroje, které UDK obsahuje. Dále se práce zabývá řešením plně dynamického denního cyklu, pokročilým zpracováním materiálů a obecně tvorbou scén určených pro herní a filmový průmysl. Podrobně je vysvětlen postup modelování objektů (v tomto případě na autě), s čímž souvisí skinning, rigging, texturování, import do UDK, přiřazení materiálů a propojení s UnrealScript kódem.
Herní engine pro 2D hry
Štanglica, Jakub ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou 2D herního enginu pro Windows Phone 7. V první části práce je představen framework Microsoft XNA, který byl při tvorbě enginu použit, dále pak platforma Windows Phone 7 a specifika vývoje s tímto spojená. Také je obecně vysvětlen pojem herní engine. V dalších částech práce je podrobněji popsán návrh a implementace samotného enginu a jeho částí, a na závěr také vývoj demonstrační aplikace, dokazující použitelnost enginu, kterou je jednoduchá 2D hra, přičemž je kladen důraz právě na to, jak aplikace využívá možností tohoto enginu.
Fyzikální simulace ve 3D scéně s využitím knihovny PhysX
Jašek, Tibor ; Navrátil, Jan (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tahle bakalářská práce je zameřená na simulaci fyziky s využitím fyzikálního enginu PhysX. Program je vytvořen v XNA Frameworku. Aplikace zahrňuje síťovou hru pro dva hráče a zobrazení několika fyzikálních simulací.
Fyzikální simulace v počítačových hrách
Dočkal, Jiří ; Havel, Jiří (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou moderních herních enginů se zaměřením na fyzikální simulace a částicové systémy. Nabízí přehled použitelných architektur pro vývoj herního enginu. Poskytuje charakteristiku jeho nejdůležitějších logických modulů jako scénový graf, správa zdrojů nebo vykreslování. Popsány jsou také dnešní nástroje pro fyzikální simulaci ve hrách. Hlavní část práce je soustředěna na návrh a implementaci vlastního herního enginu C3D, který využívá možností fyzikálního enginu NVIDIA PhysX. Práce nabízí moderní techniky, které vycházejí z autorových zkušeností.
Flight Turn-Based Strategy
Vysloužil, Jiří ; Navrátil, Jan (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
This thesis describes development of a reusable game engine. With it's help developers should be able to create series of turn based strategic computer games. The thesis describes the project outline and it's extension and full specification of features required for starting of with development. It also states current progress and next actions that should lead to project finalization. The thesis is written in English.
3D autoškola
Langr, Petr ; Šátek, Václav (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Práce se věnuje tvorbě simulátoru 3D autoškoly a kontrole dodržování pravidel silničního provozu. Je zde představen herní engine Unity 3D, za jehož pomoci byl vytvořen simulátor autoškoly. V práci je představen způsob vývoje her od tvorby modelů po implementaci vlastní hry.
Platforma Unity 5 – její vlastnosti a použití při vývoji 2D počítačové hry
Varga, Ervin ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Vondráček, Martin (oponent)
Práce se zabývá popisem herního vývojového prostředí Unity, jeho dostupnost, postavení na trhu, přednosti a možnosti tvorby 2D her. Práce se nejvíce zaměřuje na to, jak se po-mocí nástrojů Unity tvoří 2D hry od samotného začátku až po možnosti vydaní na plat-formu Windows. Popsány jsou nástroje pro práci s objekty, nasimulování fyzikálních zákonů, jako jsou gravitace a kolize, dále audio, kamera, práce se světlem, uživatelské rozhraní, nástroje pro vytváření scén, přecházení mezi nimi a také tvorba herního menu. Tyto nástroje jsou poukázány na projektu, který slouží jako názorná ukázka použití. Práce také popisuje největší konkurenty herního enginu Unity, jejich přednosti a nevýhody. Dá-le historii Unity, možnost zvolení si programovacího jazyka, a také výhody a nevýhody jejich použití v Unity. Z možných jazyků je vybrán jazyk C#, ve kterém se projekt vyví-jel.
Machinima jako nástroj propagace firmy
Šmíd, Jaromír
Práce se zabývá využitím machinimy pro propagaci firmy, analýzou vhodných nástrojů, návrhem a následně vytvořením reklamního videa.
Výukově orientovaná 3D hra v prostředí Českého Krumlova
VELEK, Aleš
Dnes se již v herním světě neklade důraz jen na postřeh, nebo logické myšlení hráče, ale i na to, aby si hráč po odehrání hry zapamatoval příběh, který mu hra předá. Vyprávění příběhu ve hře je trochu jiné než ve filmu, ale konečný důsledek může být stejný. Tato práce "Výukově orientovaná hra v prostředí Českého Krumlova" je zaměřena na tvorbu hry umožňující volný pohyb po 3D prostředí a na technologii pro tuto práci využitou. Pro programování hry bude využito technologie, která dovoluje tvorbu aplikací ve více platformách. Pohyb hráče bude založen na základních herních prvcích, jako je průlet či chůze. Dále budou tvořeny skripty pro interakci uživatele s prostředím. Pro import celého města bude hledán nejvhodnější formát jak samotných modelů, tak textur. Podle možností zvoleného prostředí pro vývoj bude navržen příběh hry (scénář), který bude korespondovat s historií i současností města Český Krumlov, a bude hráče motivovat v dalším postupu hrou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   začátekpředchozí53 - 62  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.