Název: Fyzikální simulace ve 3D scéně s využitím knihovny PhysX
Překlad názvu: Physical Simulation in 3D Scene Using PhysX
Autoři: Jašek, Tibor ; Navrátil, Jan (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: detekce kolizí; herní engine; Lidgren.Network; PhysX; PhysX.Net; XNA Framework; collision detection; game engine; Lidgren.Network; PhysX; PhysX.Net; XNA Framework

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/54857

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-237807


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet