Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Akcelerovaná dekomprese obrázků ve formátu JPEG na grafických kartách
Janošík, Ondřej ; Polok, Lukáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku dekomprese JPEG, návrh algoritmů pro provedení dekomprese na grafické kartě a jejich implementaci. Podrobněji se pak zabývá konkrétním postupem implementace včetně možných alternativ a optimalizací. Postup je popisován podle pořadí jednotlivých kroků JPEG dekomprese. Cílem této práce je snaha o redukci času, který je potřeba pro nahrání textury do paměti grafické karty použitím JPEG komprimované textury a dekomprese na straně grafické karty. Kromě úspory času je další výhodou takového přístupu snížení zátěže procesoru, což může být v některých případech žádoucí.
Detekce objektů na GPU
Macenauer, Pavel ; Polok, Lukáš (oponent) ; Juránek, Roman (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá detekcí objektů pomocí grafických procesorů . Jako její součást byl navržen a naimplementován nástroj pro detekci objektů na technologii NVIDIA CUDA , umožňující detekovat objekty ve videu v reálném čase nebo zpracovávat velké množství fotografií . Jejím cílem je prozkoumat aktuální možnosti technologie NVIDIA CUDA vzhledem k detekci objektů a navrhnout , jak by se daly akcelerovat .
Využití Vertex a Pixel shaderu v OpenGL pro 3D zobrazení 3D obrazových dat v medicíně
Vaďura, Jiří ; Španěl, Michal (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá akcelerovaným zobrazováním 3D medicínských dat, např. z počítačové tomografie, pomocí grafického procesoru a s použitím rozhraní OpenGL. Nezpracované řezy jsou načteny do grafické paměti a zobrazeny metodou ray-casting. Cílem je kvalitně zobrazit 3D data a zároveň umožnit plnou interakci. K dispozici je několik režimů zobrazení jako MIP, simulace rentgenového zobrazení a realistické stínování.
Akcelerovaná dekomprese obrázků ve formátu JPEG na grafických kartách
Janošík, Ondřej ; Polok, Lukáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku dekomprese JPEG, návrh algoritmů pro provedení dekomprese na grafické kartě a jejich implementaci. Podrobněji se pak zabývá konkrétním postupem implementace včetně možných alternativ a optimalizací. Postup je popisován podle pořadí jednotlivých kroků JPEG dekomprese. Cílem této práce je snaha o redukci času, který je potřeba pro nahrání textury do paměti grafické karty použitím JPEG komprimované textury a dekomprese na straně grafické karty. Kromě úspory času je další výhodou takového přístupu snížení zátěže procesoru, což může být v některých případech žádoucí.
Využití Vertex a Pixel shaderu v OpenGL pro 3D zobrazení 3D obrazových dat v medicíně
Vaďura, Jiří ; Španěl, Michal (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá akcelerovaným zobrazováním 3D medicínských dat, např. z počítačové tomografie, pomocí grafického procesoru a s použitím rozhraní OpenGL. Nezpracované řezy jsou načteny do grafické paměti a zobrazeny metodou ray-casting. Cílem je kvalitně zobrazit 3D data a zároveň umožnit plnou interakci. K dispozici je několik režimů zobrazení jako MIP, simulace rentgenového zobrazení a realistické stínování.
Benchmark pro zařízení s podporou OpenGL ES 3.0
Kimer, Tomáš ; Herout, Adam (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou aplikace pro měření výkonnosti grafických akcelerátorů podporujících standard OpenGL ES 3.0, a to formou realistického zobrazování 3D scén v reálném čase. Nejprve je popsána historie a nové funkce grafické knihovny OpenGL ES 3.0. Poté jsou stručně rozebrány vybrané algoritmy realistického zobrazování 3D scén v reálném čase, které lze díky novým funkcím v knihovně implementovat. Dále je popsán návrh testovací aplikace, a to včetně online databáze výsledků obsahující podrobné informace o zařízeních. Následuje popis implementace na platformách Android a Windows, včetně popisu testování na mobilních zařízeních po publikování aplikace v obchodu Google Play. Závěrem jsou zhodnoceny dosažené výsledky a je zmíněno možné budoucí pokračování projektu.
Detekce objektů na GPU
Macenauer, Pavel ; Polok, Lukáš (oponent) ; Juránek, Roman (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá detekcí objektů pomocí grafických procesorů . Jako její součást byl navržen a naimplementován nástroj pro detekci objektů na technologii NVIDIA CUDA , umožňující detekovat objekty ve videu v reálném čase nebo zpracovávat velké množství fotografií . Jejím cílem je prozkoumat aktuální možnosti technologie NVIDIA CUDA vzhledem k detekci objektů a navrhnout , jak by se daly akcelerovat .
Využití grafických procesorů v úlohách celočíselného programování
Hájek, Jan ; Fábry, Jan (vedoucí práce) ; Černý, Michal (oponent)
Široká podskupina okružních úloh z teorie grafů je častým problémem, který řeší přepravní firmy, letecké společnosti, hi-tech firmy pro plánování výroby plošných spojů nebo společnosti z úplně jiného hospodářského odvětví. Během dřívějších nejrůznějších výzkumů těchto úloh bylo provedeno mnoho analýz a představeno mnoho způsobů řešení, jejichž nástin je uveden v této práci. Některé z nich podávají lepší či horší výsledky v delším či kratším výpočetním čase. Přestože se výkon procesorů a současných technologií nadále zvyšuje, je s některými algoritmy obtížné se dopočítat výsledku v rozumném čase. Proto se práce zabývá otázkou, zda je možné nalézt vhodný algoritmus, který by bylo možné aplikovat na jiné a rychlejší struktury výpočetních jednotek tak, aby se zajistilo mnohonásobné zvýšení výpočetní rychlosti než doposud. Pro tento výzkum byl vytvořen a implementován testovací algoritmus metody větvení a mezí s maticovou redukcí sazeb, který byl podroben počítačovým experimentálním testům, jejichž důsledky jsou zde uvedeny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.