Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 130 záznamů.  začátekpředchozí121 - 130  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Úloha plakátu v současné společnosti
MENČÍKOVÁ, Věra
Tato diplomová práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část diplomové práce se zabývá problematikou vizuální informace a veřejné komunikace, zkoumá úlohu plakátu, popř. billboardu v současné společnosti. Praktická část používá analýzu, syntézu a komparaci teoretických poznatků společně s výtvarnými zkušenostmi k vytvoření dvou výtvarných sérií grafik na téma ?Žena ? Gender ? Postavení. Grafické práce mají funkci plakátu a billboardu. Tyto plakáty jsou vytvořeny prostřednictvím počítačové grafiky. Cílem této diplomové práce je na základě teoretických poznatků o podstatě, účelu, funkcích, možnostech a vývoji grafického designu vytvoření výtvarně hodnotných grafických děl, které se stanou podnětem k zamyšlení a diskusi na téma ?Žena - gender - postavení?.
Návrh a realizace obalu dlouhohrající desky (LP vinyl)
DOBAL, Stanislav
Diplomová práce se zabývá historii gramofonové desky a mapuje její vývoj v průběhu dějin až po současnost. Přibližuje čtenáři první pokusy o záznam a reprodukci zvuku, popisuje historii přístrojů na přehrávání hudby a vynalezení gramofonu. Nastiňuje vznik obalového designu jako samostatné výtvarné disciplíny a mapuje ho v průběhu času až po současnost. Na závěr se věnuje současným hudebním mediím. Nastiňuje nástup pokračovatelů technické revoluce, Kazet a Kompaktních disků.
Tvorba webového portfolia
Krejčí, Václav ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit problematiku webdesignu se specifickým zaměřením na tvorbu vlastní prezentační webové stránky, tzv. portfolia. Účel tohoto portfolia bude prezentovat moji osobu na trhu poptávajícím grafické designéry. Portfolio bude obsahovat několik projektů, které vytvoří skutečné a uchopitelné reference pro potencionální zákazníky. Diplomová práce se bude sestávat ze dvou částí. První část bude pojednávat o teoretickém základu tvorby webových stránek a posléze studií zvyklostí a praxe při tvorbě webových portfolií. Druhá část se zaměří na samotný návrh a realizaci mého osobního webového portfolia.
Vnímání a tvorba grafického designu v různých kulturách
Čermák, Radim ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Pro dnešní moderní svět jsou stále důležitější informace. Spolu s jejich důležitostí roste i jejich množství, a tak je kvalitní komunikace, a to především ta vizuální, pro správné sdělení informací a oslovení potenciálních příjemců informace nepostradatelná. Formu vizuální komunikaci dává grafický design. S rostoucí globalizací roste také vzájemné propojování různých kultur, a tím dochází k stále větší nutnosti komunikace s odlišnými kulturami. Každá kultura je utvářena specifickými hodnotami, které se mohou a často se také do značné míry liší. Tyto hodnoty se následně odráží ve všech oborech lidské činnosti, grafický design není výjimkou. Abychom zjistili, jak jsme kulturou ovlivňováni, definujeme si nejprve kulturu a podíváme se blíže na proces, kterým si kulturu osvojujeme, k čemuž využijeme transdisciplinární přístup těžící z poznatků kognitivních věd, neurovědy, antropologie a psychologie. Dále se zaměříme na principy vizuálního vnímání a studie týkající se rozdílného chování a vnímání v odlišných kulturách. Na základě kulturotvorných událostí si rozdělíme svět na jednotlivé kulturní celky a s využitím poznatků z předchozích kapitol se pustíme do analýzy grafického designu v různých kulturách. Poukážeme na principy a možná úskalí užití symbolů a barev v komunikaci s jinými kulturami. Popíšeme, jak se hodnotové paradigma jednotlivých kultur odráží v grafického designu, a pokusíme se pro každou kulturu vystihnout typické rysy vizuální komunikace.
Prezentační materiály vzdělávací instituce
Lišková, Martina ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Pokorný, Pavel (oponent)
Práce analyzuje současné požadavky kladené na moderní prezentační materiály vzdělávací instituce (vysoké školy/fakulty). Tyto požadavky budou specifikovány s ohledem na cílovou skupinu uchazečů o studium. Analýza bude zohledňovat hlavní aspekty dané problematiky (formální, obsahové, případně další). Součástí práce bude rešerše současného stavu dostupných podkladů v oblasti ekonomicko-manažerského vzdělání. Výsledkem práce budou doporučení pro vytvoření návrhů prezentačních materiálů vzdělávací instituce.
Využití grafického designu k posílení image firmy
Bauerová, Marie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je ujasnění pozice grafického designu resp. Corporate Designu v oblasti marketingu. Pochopit rozdíl mezi Corporate Identity, Corporate Image a uvědomit si, co tyto pojmy znamenají a jaká je jejich důležitost. V praktické části vysvětluji vytváření jednotného vizuálního stylu na konkrétním příkladě z praxe, včetně využití vlastních zkušeností. Ve své práci se snažím ukázat, že budování image je nelehkým, ale velice důležitým úkolem firmy.
Vzájemný vztah informačního a grafického designu - aplikace na některé nástroje marketingu
Procházková, Magda ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
V dnešním světě přehlceném informacemi je nutné rozlišovat, co je důležité a co není. Tomu napomáhá informační a grafický design. Práce vysvětluje jejich vzájemný vztah a jejich principy. Ty pak aplikuje na prvky marketingového mixu, jako jsou produkt a propagace. První část této práce se zabývá teorií a principy. Nejprve popisuje informační design, jeho vznik, disciplíny, informačního designéra a poskytuje praktické rady. Podobným způsobem se zabývá v další části designem grafickým. V poslední části teorie popisuje marketing a nástroje marketingového mixu. Praktická část práce nejprve popisuje vzájemný vztah informačního a grafického designu. Poukazuje na jejich vzájemnou propojenost a upozorňuje na rozdíly mezi nimi. V další části jsou pak aplikována pravidla informačního a grafického designu na prvky marketingu. U produktu se zaměřuje na logo a firemní identitu, design produktu a na obal produktu. V propagaci pak hodnotí použití na webovou prezentaci a tištěnou propagaci.
Analýza grafického designu informačních portálů
Reichmann, Tomáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Turek, Filip (oponent)
V dnešní informační společnosti bychom se bez velkých informačních portálů a specializovaných internetových magazínů neobešli. Grafický design je nedílnou součástí těchto webových sídel a výrazně ovlivňuje jejich použitelnost, představu uživatelů o serióznosti serveru i samotné chování uživatelů. Proto jsem analyzoval grafické designy úspěšných českých portálů pomocí uživatelského testování, osobního hodnocení, analýzou kompatibility, doby stahování a hodnocení návštěvnosti. Na základě výsledků analýzy jsem vymezil zásady pro návrh grafického designu jednotlivých typů informačních serverů, které pomohou webdesignerům vytvářet kvalitní a funkční designy. Tyto zásady jsem využil při tvorbě designu Topreportu, který se stal úspěšným projektem na poli informačních serverů.
Grafický design: porovnání v různých kulturách
Čermák, Radim ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce poukazuje na nezastupitelnou roli vizuální komunikace a grafického designu v soudobém globálním a informacemi zahlceném světě. Rozděluje svět na jednotlivé kultury a charakterizuje jejich hlavní znaky. Dále charakterizuje grafický design typický pro tyto kultury, vystihuje hlavní rysy a odlišnosti. Na základě těchto faktů práce popisuje, jaký přístup k tvorbě grafického designu oslovuje zákazníky v příslušných kulturách a jaký přístup má potenciál oslovit zákazníka v interkulturálním měřítku. Zabývá se také možnými problémy při přenosu grafického designu mezi různými kulturami a popisuje historii grafického designu a jeho možný vývoj v budoucnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 130 záznamů.   začátekpředchozí121 - 130  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.