Název: Vzájemný vztah informačního a grafického designu - aplikace na některé nástroje marketingu
Překlad názvu: The relationship of information and graphic design - the application on certain marketing tools
Autoři: Procházková, Magda ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: design produktu; firemní identita; grafický design; informační design; logo; marketing; obal produktu; produkt; tištěná propagace; webová propagace; corporate identity; graphic design; information design; logo; marketing; printed promotion; product; product design; product packaging; web promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13816

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-9786


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet