Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Generativní neuronová síť pro tvorbu syntetických fotorealistických obrazů
Hora, Adam ; Přinosil, Jiří (oponent) ; Říha, Kamil (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je vybrat a navrhnout model neuronové sítě, který bude schopen generovat realistické obrázky tématicky zapadající do vybrané datové sady. Pro řešení je použita architektura hluboké konvoluční generativní adverzní sítě. Tato síť je implementována v programovacím jazyce Python pomocí aplikačních programovacích rozhraní Tensorflow a v něm obsaženém rozhraní Keras. Model je natrénován na vybrané datové sadě a jsou zobrazeny výsledné vygenerované snímky. Finální model a jednotlivé snímky jsou nakonec vyhodnoceny pomocí různých metod hodnocení kvality.
Ray tracing na architektuře CUDA
Bidmon, Lukáš ; Polok, Lukáš (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá využitím grafických karet podporujících CUDA pro výpočet ray tracingu. Nejdříve je představen klasický rekurzivní algoritmus pro ray tracing a je uveden matematický základ, použitý při výpočtech, pro implementovaná tělesa. Dále je představena architektura nVidia CUDA a jsou uvedeny odlišnosti od výpočtů prováděných na CPU. Následuje návrh algoritmu, kde jsou rozebrány úpravy nutné pro běh na GPU. Část o implementaci se zabývá průběhem programu a využitím paměti. Nakonec jsou uvedeny výsledky testování a porovnání výkonu CPU a GPU implementace.
Generování ASCII grafiky (ANSI art)
Novák, Vlastimil ; Slaný, Karel (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá způsoby automatického generování ASCII grafiky. Práce je rozdělena do několika částí. V první části jsou popsány základy počítačové grafiky, zpracování a rozpoznávání v obraze. Další část je zaměřena na teorii a historii dvou nejznámějších uměleckých stylů ASCII art a ANSI art. V návrhu aplikace jsou uvedeny metody pro rozpoznávání znaků a problémy vyplývající z jejich testování. Pro obarvení popředí a pozadí znaku byly navrženy metody, které redukují barevný prostor zkoumané oblasti. Předposlední část je zaměřena na implementaci knihovny generující ANSI , ASCII art obraz a aplikaci, která umožňuje nastavení všech nutných parametrů. Závěr práce popisuje testování na sérii obrazů, zhodnocení dosažených výsledků během vývoje a návrhy na možné budoucí rozšíření.
Generování informační grafiky pro živé přenosy
Krejčík, Marek ; Starka, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvořit program pro generování statické i dynamické grafiky pro použití v živém vysílání elektronických sportů. Program měl být schopen vytvořit statickou grafiku pro jednotlivé zápasy a také generovat dynamickou grafiku na základě odpovědí získávaných ze serverů společnosti Riot Games v průběhu živě hrané hry. Také by měl být schopen odesílat získanou grafiku do střihového zařízení bez použití klíčování.
Generation of Synthetic Retinal Images with High Resolution
Aubrecht, Tomáš ; Heidari, Mona (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Special equipment, a fundus camera, is needed to capture the retina, which is the most important part of the human eye. Therefore, the main objective of this work is to design and implement a system that would be able to generate retinal images. The proposed solution uses an image-to-image translation, where the system is provided with a black and white image at the input containing only bloodstream, on the basis of which a color image of the entire retina is generated. The system consists of two neural networks: a generator, which generates retinal images, and a discriminator, which classifies these images as real or synthetic. Training of this system was performed on 141 images from publicly available databases. A new database was created with more than 2,800 images of healthy retinas in a resolution of 1024x1024. This database could be used as a learning tool for ophthalmologists or for the development of various applications working with retinas.
Generování obrazu pomocí konvolučních neuronových sítí
Kohút, Jan ; Kolář, Martin (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá navržením a analýzou konvolučních neuronových sítí generujících obrázky znaků na základě jejich parametrů. Parametry znaků jsou typ znaku, font, barva znaku, barva pozadí, translace a rotace. Neuronové sítě si vytvořily mnohorozměrnou reprezentaci jednotlivých parametrů. V rámci těchto reprezentací existují podobné vztahy jako v rámci samotných parametrů. Neuronové sítě generují znaky s novými hodnotami prametrů na základě interpolace mezi naučenými hodnotami parametrů. Neuronové sítě jsou schopné generalizace problému generování obrazu.
Generation of Synthetic Retinal Images with High Resolution
Aubrecht, Tomáš ; Heidari, Mona (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Special equipment, a fundus camera, is needed to capture the retina, which is the most important part of the human eye. Therefore, the main objective of this work is to design and implement a system that would be able to generate retinal images. The proposed solution uses an image-to-image translation, where the system is provided with a black and white image at the input containing only bloodstream, on the basis of which a color image of the entire retina is generated. The system consists of two neural networks: a generator, which generates retinal images, and a discriminator, which classifies these images as real or synthetic. Training of this system was performed on 141 images from publicly available databases. A new database was created with more than 2,800 images of healthy retinas in a resolution of 1024x1024. This database could be used as a learning tool for ophthalmologists or for the development of various applications working with retinas.
Generování informační grafiky pro živé přenosy
Krejčík, Marek ; Starka, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvořit program pro generování statické i dynamické grafiky pro použití v živém vysílání elektronických sportů. Program měl být schopen vytvořit statickou grafiku pro jednotlivé zápasy a také generovat dynamickou grafiku na základě odpovědí získávaných ze serverů společnosti Riot Games v průběhu živě hrané hry. Také by měl být schopen odesílat získanou grafiku do střihového zařízení bez použití klíčování.
Generování obrazu pomocí konvolučních neuronových sítí
Kohút, Jan ; Kolář, Martin (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá navržením a analýzou konvolučních neuronových sítí generujících obrázky znaků na základě jejich parametrů. Parametry znaků jsou typ znaku, font, barva znaku, barva pozadí, translace a rotace. Neuronové sítě si vytvořily mnohorozměrnou reprezentaci jednotlivých parametrů. V rámci těchto reprezentací existují podobné vztahy jako v rámci samotných parametrů. Neuronové sítě generují znaky s novými hodnotami prametrů na základě interpolace mezi naučenými hodnotami parametrů. Neuronové sítě jsou schopné generalizace problému generování obrazu.
Ray tracing na architektuře CUDA
Bidmon, Lukáš ; Polok, Lukáš (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá využitím grafických karet podporujících CUDA pro výpočet ray tracingu. Nejdříve je představen klasický rekurzivní algoritmus pro ray tracing a je uveden matematický základ, použitý při výpočtech, pro implementovaná tělesa. Dále je představena architektura nVidia CUDA a jsou uvedeny odlišnosti od výpočtů prováděných na CPU. Následuje návrh algoritmu, kde jsou rozebrány úpravy nutné pro běh na GPU. Část o implementaci se zabývá průběhem programu a využitím paměti. Nakonec jsou uvedeny výsledky testování a porovnání výkonu CPU a GPU implementace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.