Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh konkurenční strategie firmy
Ovčačík, Miroslav ; Němcová, Ivana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout konkurenční strategii firmě Styrotrade, a. s. Práce je rozdělena na tři segmenty: teoretická část, analytická část a návrhová část. V teoretické části je představena firma a literární zdroje, které se zabývají strategií konkurenční výhody, Porterova generických strategií, teorií poznání konkurence, marketingového výzkumu a strategie tržního vůdce. Analytická část je zaměřena na identifikaci konkurence, makroprostředí, současnou firemní strategii, marketingového mixu a marketingového výzkumu. V projektové části jsou zpracována data z marketingového výzkumu, z kterého vychází následná SWOT analýza, která je podkladem pro návrh konkurenční strategie firmy.
Business plán obchodu s fotografickým vybavením
Topolář, Marek
Cílem diplomové práce je vypracovat business plán, sloužící k založení obchodu s fotografickým vybavením ve městě Brně. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část vysvětluje základní terminologii týkající se strategického řízení a strategické analýzy. V druhé části, zvané analytické, je analyzován provedený kvalitativní výzkum, dále je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí a analýza interních a externích zájmových skupin, které odhalují silné a slabé stránky a příležitosti a hrozby podniku. Následně je provedena finanční analýza podniku. Na základě faktorů zjištěných v rámci analytické části práce jsou v návrhové části navrženy konkrétní strategie sloužící k úspěšnému započetí podnikání. Závěrečná část je věnována diskuzi navrhnutých řešení.
Návrh konkurenční strategie firmy
Ovčačík, Miroslav ; Němcová, Ivana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout konkurenční strategii firmě Styrotrade, a. s. Práce je rozdělena na tři segmenty: teoretická část, analytická část a návrhová část. V teoretické části je představena firma a literární zdroje, které se zabývají strategií konkurenční výhody, Porterova generických strategií, teorií poznání konkurence, marketingového výzkumu a strategie tržního vůdce. Analytická část je zaměřena na identifikaci konkurence, makroprostředí, současnou firemní strategii, marketingového mixu a marketingového výzkumu. V projektové části jsou zpracována data z marketingového výzkumu, z kterého vychází následná SWOT analýza, která je podkladem pro návrh konkurenční strategie firmy.
Strategické řízení distributora nátěrových hmot
Sýkorová, Magdalena
Tato diplomová práce je zaměřena na strategické řízení distributora nátěrových hmot. Hlavním cílem této práce je identifikovat konkurenční pozici zvolené společnosti za pomoci matice SPACE, na základě které budou navrženy potenciální strategické alternativy. Pro analyzování vnějšího prostředí je použita metoda PESTE. Vnitřní prostředí je zmapováno pomocí rozšířeného marketingového mixu a finanční analýzy, která je doplněna o porovnání s hlavními konkurenty v odvětví. Na základě výsledků z analýz jsou formulovány možné strategie pomocí generických strategií, SPACE matice a SWOT matice. Na závěr jsou vybrány strategie vhodné pro implementaci -- propagace ve specializovaných časopisech, využití externí dopravy, vytvoření referenčních listů.
Strategický management prodejce rybářských potřeb
Novotný, Tomáš
Novotný, T., Strategický management prodejce rybářských potřeb. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Práce je zaměřena na návrh strategických alternativ pro budoucí rozvoj akciové společnosti zabývající se velkoobchodním a maloobchodním prodejem rybářských potřeb. Pro analyzování vnějšího prostředí je použita PEST analýza a model pěti hybných sil. Vnitřní prostředí je popsáno hodnotovým řetězcem a finanční analýzou, která je následně porovnána s hlavními konkurenty v odvětví. Na těchto základech jsou formulovány strategie pomocí vnitřně vnější matice, generických strategií a výsledná opatření jsou upřesněna a doplněna pomocí SWOT matice.
Strategické podnikatelské aktivity vybraného podniku
Marek, Jan ; Pirožek, Petr (vedoucí práce) ; Šefernová, Dana (oponent)
Předmětem diplomové práce s názvem "Strategické podnikatelské aktivity společnosti Outward Bound -- Česká cesta" je tvorba rozvojové strategie společnosti v zájmu zachování dlouhodobé konkurenční výhody. Východiskem práce je strategická analýza vnějšího a vnitřního prostředí. Těžištěm vnitřní analýzy podniku je zkoumání klíčových zdrojů a schopností podniku a jejich vlivu na tvorbu hodnoty společnosti. Na základě zjištěných skutečností práce posuzuje vhodnost uplatňované strategie. Autor navrhuje reformulaci poslání a podnikatelských záměrů pro zvýšení účinnosti využívané strategie. V samém závěru práce pak navrhuje konkrétní strategické cíle dle SMART.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.