Název:
Strategický management prodejce rybářských potřeb
Autoři:
Novotný, Tomáš Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Novotný, T., Strategický management prodejce rybářských potřeb. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Práce je zaměřena na návrh strategických alternativ pro budoucí rozvoj akciové společnosti zabývající se velkoobchodním a maloobchodním prodejem rybářských potřeb. Pro analyzování vnějšího prostředí je použita PEST analýza a model pěti hybných sil. Vnitřní prostředí je popsáno hodnotovým řetězcem a finanční analýzou, která je následně porovnána s hlavními konkurenty v odvětví. Na těchto základech jsou formulovány strategie pomocí vnitřně vnější matice, generických strategií a výsledná opatření jsou upřesněna a doplněna pomocí SWOT matice.Novotný, T., Strategic management of fishing tackle wholesale. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2014. This thesis focuses on the proposal strategy alternatives for the future expansion of the joint-stock company dealing with the wholesale and retail fishing tackle. For analysing the external environment are being PEST analysis and the five forces model of competition used. The internal environment is described by the value chain and the financial analysis, which is then compared to its main competitors. On these bases strategies using internal and external factor analysis, generic strategies are formulated. The results are further refined and completed by using the SWOT matrix.
Klíčová slova:
analýza prostředí; finanční analýza; generické strategie; rekreační rybolov; rybářské potřeby; strategický management; SWOT matice; vnitřně vnější matice