Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 391 záznamů.  začátekpředchozí382 - 391  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie galerie Vernon
Dvořáková, Valérie ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Burian Jourdan, Monika (oponent)
Tato práce si klade následující cíle: nejprve se pokouší zmapovat současný stav marketingové strategie galerie Vernon a zjistit konkurenční výhody a nevýhody, které galerie má oproti svým konkurentům. Zadruhé zkoumá, zda stávající situace v oblasti marketingu v galerii Vernon odpovídá relevantním teoretickým předpokladům. V neposlední řadě se snaží určit případné slabiny a navrhnout jejich řešení. Metodami využitými v práci jsou především analýza, komparace a teoreticko-metodologická aplikace. Závěr práce tvoří několik doporučení, které by zmíněná galerie mohla prakticky využít
Využití kulturních zařízení v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vybraných muzeí na Telčsku
AMPAPOVÁ, Šárka
Diplomová práce se zabývá analýzou nabídky cestovního ruchu v řešeném území, tj. analýzou primárního a sekundárního potenciálu cestovního ruchu v Mikroregionu Telčsko. Poté jsou předloženy analýzy poptávky cestovního ruchu, jednak analýza potřeb a požadavků návštěvníka vybraných kulturních zařízení, jednak současného návštěvníka Mikroregionu Telčsko. V práci jsou vyhodnocené silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení cestovního ruchu v řešeném území. Na základě šetření motivace, očekávání a image vybraných kulturních zařízení bylo navrženo doplnění skladby produktů pro vybrané segmenty návštěvníků. V práci jsou navrženy možnosti komunikace a kooperace kulturních zařízení a odvětví cestovního ruchu v řešeném území.
Prostředí cestovního ruchu - návštěvníci galerie, zámku a hradu Klenová
HŘEBCOVÁ, Jaroslava
Klenová se nalézá ve stínu hlavních turistických zajímavostí. V této lokalitě se nachází dvě výrazné atraktivity: historický areál a galerie moderního umění. Cílem práce bylo vzájemné srovnání významu lokalizace dvou výrazných atraktivit cestovního ruchu v jediném místě, a to s ohledem na jejich využití v cestovním ruchu. Pomocí analýz byli porovnáváni návštěvníci obou atraktivit střetávající se v jediném prostoru. Dále byli identifikovány střety zájmů a nedostatky v současném využívání místa, plynoucí z koexistence více atraktivit na této lokalitě. Následně byli vypracovány návrhy opatření optimalizujících využití lokality, z nichž byla, jako hlavní návrh, vybrána nová trasa po hradě Klenová.
Marketingová komunikace galerií, srovnání Prahy a Vídně
Černá, Karolína ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Cílem práce je potvrzení hypotézy:"Marketingová komunikace pražských a vídeňských galerií má podobné rysy díky společnému vývoji, ale marketingová komunikace je celkově kvalitnější ve Vídni." Tuto hypotézu se pomocí porovnávání různých forem marketingové komunikace galerií v obou městech podařilo potvrdit.
Využití industriálních staveb pro galerijní a výstavní účely
Vořechovský, Jan ; Pek, Tomáš (vedoucí práce) ; Jiroušková, Šárka (oponent)
Cílem práce je analýza a vyhodnocení postupů řešení regenerace industriálních objektů srovnáním konkrétních příkladů konverzí těchto objektů na galerijní a výstavní prostory. Srovnání bude provedeno na příkladech z více evropských zemí a ČR, které mají dostatečně širokou společnou srovnávací základnu. Práce uvede a vysvětlí terminologii z oblasti industriální architektury a regenerace brownfiels. Práce určí soubory srovnávacích kritérií dále vyhodnocovaných. Práce stručně zhodnotí stav a rozsah industriálního dědictví v ČR, jeho památkovou ochranu a důvody vzniku zátěže. Práce rozvede informační zdroje s tématem související. V práci bude stručně rozveden základní mezinárodní a národní právní rámec dané tématiky a v detailu systémy podpory v celé srovnávací skupině.
Projekt realizace výstavy
Čiháková, Hana ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o realizaci výstavy uměleckých děl. Zabývá se činnostmi, které jsou v kompetencích organizátora takové akce. V teoretické části jsou popisovány obecné principy a fáze projektu. Ty jsou pak blíže specifikovány na činnostech, které předchází realizaci výstavy a poskytují přehled možností, jak mohou být řešeny. Práce se zabývá úlohou uměleckého manažera, včetně jeho spolupráce s jednotlivými články projektu, otázkou financování, propagace a možnostmi výběru prostor pro výstavu. Aspekty z teoretické části jsou v praktické části aplikovány na vytvoření konkrétního projektu- výstavy fotografických děl.
Výstavní činnost města Telče a její vliv na cestovní ruch
Vojtová, Barbora ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Karásek, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá vývojem výstavní činnosti v Telči s důrazem na současný stav. Sleduje její vliv na cestovní ruch města a navrhuje opatření, která by mohla vést ke zvýšení zájmu o telčské výstavy.
Nezisková organizace v oblasti kultury, její založení a realizace projektu v praxi
Aleksičová, Tatjana ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Möstl, Vojtěch (oponent)
Cílem bakalářské práce na téma: "Nezisková organizace v oblasti kultury, její založení a realizace projektu v praxi" je popsat potřebné náležitosti a postup při založení neziskové galerie. V první části jsou definovány pojmy týkající se neziskového sektoru a následně uvedena specifika organizací působících v kultuře. Další část se zabývá možností volby vhodné právní formy a stanovení cílů a poslání. Poslední kapitola metodické části řeší finanční analýzu a způsoby získávání finančních prostředků fundraisingem. V praktické části práce jsou na konkrétním příkladu nestátní neziskové galerie aplikovány postupy, popsané v metodické části. Hlavní myšlenkou je zdůraznit nutnost věnovat větší pozornost kultuře a umění, které je platformou pro kvalitní vývoj společnosti a představuje potenciál ekonomického rozvoje země.
Komparativní analýza řízení galerijních subjektů
Ascherlová, Anita ; Hrůzová, Helena (vedoucí práce) ; Žurav, Pavel (oponent)
Tématem bakalářské práce je komparativní analýza řízení galerijních subjektů. Konkrétně se jedná o Galerii Rudolfinum a Galerii Peron v Praze. V rámci srovnávání těchto subjektů je provedena SWOT analýza, analýza PESTL a aplikován Porterův model pěti konkurenčních sil. Na základě výstupů těchto analýz a charakteristik subjektů je provedena komparace řízení galerií. Cílem je nalézt společné i odlišné rysy v rámci řízení daných kulturních institucí. Teoretická část vychází z obecných znalostí o managementu, manažerské práci a přechází v kapitolu nazvanou řízení kulturní instituce, která zahrnuje definici kulturní instituce, galerie a nastínění vztahu organizace a zřizovatele. Důležitou součástí je i oblast financování a ekonomicko-právní formy galerií v České republice. kulturní instituce, galerie, řízení, komparativní analýza, Galerie Rudolfinum, Galerie Peron.
Marketingová činnost prodejní galerie
Ferencová, Dagmar ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cieľom diplomovej práce bolo analyzovanie situácie na súčasnom slovenskom trhu s umením a charakteristika subjektov, ktoré sa venujú predaju umeleckých diel. Práca sa zaoberá konkrétnymi marketingovými problémami v tejto oblasti. V závere je analyzovaná Matica slovenská ako významná inštitúcia Slovákov s dlhoročnou tradíciou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 391 záznamů.   začátekpředchozí382 - 391  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.