Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie galerie Vernon
Dvořáková, Valérie ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Burian Jourdan, Monika (oponent)
Tato práce si klade následující cíle: nejprve se pokouší zmapovat současný stav marketingové strategie galerie Vernon a zjistit konkurenční výhody a nevýhody, které galerie má oproti svým konkurentům. Zadruhé zkoumá, zda stávající situace v oblasti marketingu v galerii Vernon odpovídá relevantním teoretickým předpokladům. V neposlední řadě se snaží určit případné slabiny a navrhnout jejich řešení. Metodami využitými v práci jsou především analýza, komparace a teoreticko-metodologická aplikace. Závěr práce tvoří několik doporučení, které by zmíněná galerie mohla prakticky využít

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.