Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Angažování zákazníků v podnikové praxi
KECLÍKOVÁ, Klára
Tato diplomová práce se zabývá tématem angažování zákazníků v podnikové praxi. V rámci práce jsou vypracovány dvě hlavní části - teoretická a praktická část. Teoretická část je soustředěna na popis a přiblížení veškerých informací, souvisejících s problematikou angažování zákazníků v podnikové praxi, z relevantních odborných publikací, článků nebo internetových zdrojů. Praktická část byla zaměřena na kvalitativní a kvantitativní výzkum. Nejprve byla provedena obsahová analýza současných nástrojů angažování, z již dostupných zdrojů. Následně byl realizován kvantitativní výzkum, prostřednictvím dotazníkového šetření, v rámci kterého, bylo sesbíráno 201 dotazníků. Součástí byl také kvalitativní výzkum, formou individuálního polostrukturovaného rozhovoru. Sesbíraná data byla následně využita pro podrobnější analýzu. Na základě analýzy současného stavu, trendů, preferencí, zjištěných výsledků a poznatků, byly vytvořeny a navrženy podniku další nástroje angažování zákazníků, které povedou k vyšší angažovanosti a spokojenosti zákazníků.
Atletický stadion
Prkna, Jan ; Sláma, Ludvík (oponent) ; Mohelníková, Jitka (vedoucí práce)
Občanská dvoupodlažní budova sloužící jako zázemí pro sportovce s dalším využitím pro kanceláře, cafe-bar, fitness centrum a billiard klub. Objekt je projektován ve městě Jihlava v areálu fotbalových hřišť s atletickým oválem. Stavba je situována v blízkosti letního kina, dětského hřiště a Zoologické zahrady Jihlava. Zastavěná plocha pozemku je 2006 m2. Maximální kapacita objektu je 418 osob a kapacita tribun 430 osob. Objekt je vystavěn z keramických tvárnic Porotherm. Zastřešení je z dřevěných příhradových vazníků se sklonem tří stupňů. Návrh objektu klade důraz na dispoziční řešení, požární bezpečnost a energetickou úsporu.
Podnikatelský záměr založení fitness centra
Johanidesová, Šárka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Podnikatelský záměr založení fitness centra Cíle: Hlavním cílem této práce je vypracování podnikatelského plánu nově vznikajícího fitness klubu v centru Prahy a ověření realizovatelnosti projektu. Metody: V první části práce jsou popsány důležité pojmy, struktura a potřebné zásady k dané problematice pomocí metody syntézy. V druhé, praktické části jsou použity metody finanční analýzy a scoring model pro analýzu konkurence. Výsledky: Podnikatelský plán na založení nového fitness klubu v centru Prahy ukázal, že klub má potenciál na to prosperovat na trhu. Veškeré výsledky analýz jsou zobrazené pomocí tabulek. V porovnání s konkurencí nabízí srovnatelné produkty za obdobné, ne-li lepší ceny. Nabídne zákazníkům velké prostory plné kvalitního tréninkového vyžití, ale i relaxace. Klíčová slova: Podnikatelský plán, fitness klub, podnikání, finanční plán, marketing, management
Konkurence ve vybraných fitness klubech v regionu Praha
Hercík, Petr ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Konkurence ve vybraných fitness klubech v regionu Praha Cíle: Cílem práce je zanalyzovat a porovnat klientelu vybraných pražských fitness klubů a získat příslušná data k charakterizování klientského prostředí v oblasti poskytování fitness služeb v Praze. Výsledky z uvedeného marketingového výzkumu povedou k charakteristice konkurenceschopnosti této oblasti a na jejich základě budou vypracována doporučení pro jednotlivé fitness kluby Metody: Celý výzkum měl kvantitativní i kvalitativní složku. Potřebná data byla pořízena písemným dotazováním zákazníků vybraných fitness klubů a pomocí hloubkových rozhovorů s obchodními manažery jednotlivých klubů. Výsledky: Výsledky potvrdily předpoklady o velké konkurenci na trhu poskytování fitness služeb skrze fitness kluby. Ukázala se důležitost správného zaměření na cílovou skupinu a zejména polohy samotného fitness klubu, jelikož kluby mají tendenci se nejvíce zaměřovat na potencionální zákazníky, kteří žijí či pracují v přilehlém okolí klubu. Klíčová slova: Fitness klub, fitness centrum, zákazník, členství, CRM, konkurence
Obezita
Machová, Kamila ; Háva, Petr (vedoucí práce) ; Tušková, Eva (oponent)
Atletický stadion
Prkna, Jan ; Sláma, Ludvík (oponent) ; Mohelníková, Jitka (vedoucí práce)
Občanská dvoupodlažní budova sloužící jako zázemí pro sportovce s dalším využitím pro kanceláře, cafe-bar, fitness centrum a billiard klub. Objekt je projektován ve městě Jihlava v areálu fotbalových hřišť s atletickým oválem. Stavba je situována v blízkosti letního kina, dětského hřiště a Zoologické zahrady Jihlava. Zastavěná plocha pozemku je 2006 m2. Maximální kapacita objektu je 418 osob a kapacita tribun 430 osob. Objekt je vystavěn z keramických tvárnic Porotherm. Zastřešení je z dřevěných příhradových vazníků se sklonem tří stupňů. Návrh objektu klade důraz na dispoziční řešení, požární bezpečnost a energetickou úsporu.
Holmes Place Karlín members club's clients analysis
Mihalusová, Romana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce se zabývá profilem klientů členského klubu Holmes Place Karlín. Cílem je zanalyzovat členy klubu a najít profil typického klienta klubu. Práce je rozdělená do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou definované klíčové pojmy spojené s touto prací, jako například marketing, segmentace trhu či motivace. Praktická část předkládá informace o trhu fitness klubů ve světě a v České republice a představuje sledovaný klub Holmes Place Karlín. Poslední kapitoly zahrnují vlastní terénní šetření a představení získaných výsledků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.