|
Návrh rozvoje firmy
Volavý, Marek ; Brookesová, Blanka (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je analýza a návrh rozvoje firmy Grant G.T. s.r.o., která se zabývá velkoobchodem dárkového zboží. Je zde analyzováno tržní prostředí a konkurence. Dále pojednává o silných a slabých stránkách firmy, problémy se kterými se potýká a návrhy jejich řešení.
|
|
Racionalizace a automatizace administrativy firmy
Kobe, Pavel ; Toufar, Petr (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá racionalizací a automatizací některých procesů administrativy firmy. Využívá k tomu jednoduchých aplikací Excel a programového kódu Visual Basic for Applications. V praktické části této práce je popsán příklad programu, který zjednodušil práci administrativy ve firmě.
|
| |
| |
|
Podnikatelský záměr
Hanek, Martin ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem podnikatelského záměru, který bude v budoucnu využit pro založení malé truhlářské dílny - truhlářství. Práce vychází z úvodních teoretických poznatků, po kterých následuje analýza tržního prostředí a konkurence. Nakonec je rozpracován kompletní postup pro založení nové firmy včetně ekonomického vyhodnocení.
|
|
Firemní kultura m&m Arts
Moravec, Michal ; Holubář, Jiří (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá firemní kulturou firmy m&m Arts, její analýzou a celkovým zhodnocením. Dále pak aplikací nejnovějších trendů z pohledu image, komunikace, psychologie a podobně. Společnost působí na elektronickém trhu. Cílem práce je moderní koncept podnikové kultury, který přinese zpříjemněné pohodlí pro zákazníky, zjednodušení a ujasnění vnitropodnikových toků a vzájemné sblížení a propojení vztahů mezi firmou a zákazníky. Výsledkem práce bude také díky optimalizaci systému kultury prosazení firmy na trhu a přilákání nových zákazníků. Firma by se tedy měla zviditelnit.
|
| |
|
Návrh marketingového mixu
Nová, Lenka ; Paschkeová, Judita (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení marketingového mixu ve vybrané firmě a její zákazníky. Specifikuje, co je správný marketingový mix a jak má vypadat spokojený zákazník. Srovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrhy na zlepšení spokojenosti zákazníků, které přispívají k rozvoji a zvyšování úspěšnosti firmy.
|
|
Návrh databáze pro malou společnost
Plašil, Lukáš ; Kříž, Jiří (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato práce popisuje návrh databázového systému pro firmu Darka Company. Jedná se o systém zásob zboží a materiálu. Práce se dělí na tři hlavní části. První část obsahuje teoretická východiska potřebná k pochopení problematiky návrhu takového systému. Druhá část je zaměřena na analýzu současného stavu ve firmě. V poslední části je samotný návrh systému realizovaný pomocí vybrané platformy. Součástí práce je také popis jednotlivých objektů (např. formulářů) a chování samotného systému. Vše je navrhnuto s ohledem na firemní požadavky po konzultaci s vedením firmy.
|
| |