Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Use of Internal Personnel Marketing in a Selected Company
Bugárová, Dominika ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on personnel marketing and its application in the manufacturing company. It characterizes the concept, principles and significance of the HR marketing. It also contains an analysis of the current company’s situation which is supported by conducted qualitative research. According to this analysis there are formulated suggestions that can contribute to the maintenance of the necessary human resources.
Využití marketingového přístupu v řízení lidských zdrojů
Hanzelová, Monika ; Jurečková, Petra (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku uplatnění externího personálního marketingu v podnikové praxi konkrétního výrobního podniku. Specifikuje tento koncept, jeho principy i významné součásti jako například Employer Brand. Dále obsahuje analýzu současného stavu a návrhy aktivit externího personálního marketingu, které mohou přispět k získávání potřebných lidských zdrojů.
HR marketing ve vybrané organizaci
MUSILOVÁ, Markéta
V této bakalářské práci jsem se zabývala zpracováním přehledu problematiky v oblasti Human Resource marketingu ve vybrané organizaci spolu s kontextem personálního marketingu. Personální marketing se dělí na interní a externí personální marketing a je zaměřený na proces získávání pracovníků, výběr pracovníků a péčí o stávající zaměstnance. Dalším rozebraným tématem byly poskytované bonusy a benefity, možnosti kariérního růstu a budování zaměstnavatelské značky. Závěr práce obsahuje návrhy a doporučení, které zaručí větší prosperitu společnosti.
Use of Internal Personnel Marketing in a Selected Company
Bugárová, Dominika ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on personnel marketing and its application in the manufacturing company. It characterizes the concept, principles and significance of the HR marketing. It also contains an analysis of the current company’s situation which is supported by conducted qualitative research. According to this analysis there are formulated suggestions that can contribute to the maintenance of the necessary human resources.
Využití marketingového přístupu v řízení lidských zdrojů
Hanzelová, Monika ; Jurečková, Petra (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku uplatnění externího personálního marketingu v podnikové praxi konkrétního výrobního podniku. Specifikuje tento koncept, jeho principy i významné součásti jako například Employer Brand. Dále obsahuje analýzu současného stavu a návrhy aktivit externího personálního marketingu, které mohou přispět k získávání potřebných lidských zdrojů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.