Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Exportní strategie ČR se zaměřením na Maroko
Slezáková, Lucie ; Jiránková, Martina (vedoucí práce) ; Neumann, Pavel (oponent)
Cílem diplomové práce je charakterizovat exportní strategii České republiky pro období 2012-2020 a zhodnotit, zda je Maroko právem zařazeno mezi zájmové země definované touto strategií. První část práce obsahuje teoretické vymezení pojmů, především popisuje jednotlivé teorie mezinárodního obchodu. Druhá část se věnuje vysvětlení pojmu obchodní politiky a vývoji exportní politiky České republiky. Ve třetí části je charakterizováno Marocké království se zaměřením podnikatelského prostředí. Stěžejní část práce analyzuje obchodní příležitosti pro české exportéry v Maroku.
Vývoj proexportní politiky ČR
Dolejší, Martin ; Čajka, Radek (vedoucí práce) ; Bolotov, Ilya (oponent)
Diplomové práce se zaměřuje na vývoj proexportní politiky ČR a vládní instituce, které sledované strategie implementovaly. Věnuje se strategiím pro období od roku 1918 až po současnost, s důrazem na posledních 10 let. Cílem práce je komparace sledovaných strategií a analýza dopadů jednotlivých politik na český vývoz. Analýza se zabývá i hodnocením politik na základě vybraných indikátorů. Je zkoumán vliv daných strategií na českou ekonomiku jako celek.
Exportní strategie společnosti Škoda Auto, a.s.
Řezáčová, Petra ; Černohlávková, Eva (vedoucí práce) ; Vlasák, Václav (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma exportní strategie, především na trhy, které mohou být pro společnost Škoda Auto a.s. v následujících letech perspektivní. Použitým nástrojem pro hodnocení těchto trhů je SWOT analýza (analýza silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb). Kromě výše uvedeného se práce zaměřuje na aktuální data o společnosti (tržby, objem exportu či Corporate Social Responsibility). Seznámíme se také s Růstovou strategií Škoda Auto, která vytyčuje čtyři základní pilíře společnosti.
Postavení České republiky v mezinárodním obchodě
Havlíková, Kristýna ; Pavlík, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brůžková, Pavla (oponent)
Bakalářská práce na téma Postavení České republiky v mezinárodním obchodě se zabývá současnou situací českých exportérů na mezinárodních trzích a příležitostmi, které se jim zde naskýtají. Začátek práce definuje zahraničně obchodní politiku České republiky, jak může stát s její pomocí ovlivňovat své exportéry a do jaké míry ji v tom ovlivnil vstup do Evropské unie. Dále je zde charakterizována nenahraditelnost největšího obchodního partnera České republiky, Spolkové republiky Německa, a jsou zde také navrženy vybrané perspektivní trhy, jejichž potenciál mohou čeští exportéři využít. Na závěr je práce doplněna o konkrétní data z praxe a pro tento účel je představena společnost Elitex Nepomuk, a.s.
Exportní strategie ČR na léta 2012-2020 (zaměření Kazachstan)
Assylbekov, Nursultan ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
V Exportní strategii ČR pro období 2012-2020 Kazachstán je zařazen mezi 12 prioritních zemí pro český export. Cílem této bakalářské práce je analyzovat možnosti plnění české exportní strategie pro období 2012-2020 vůči Kazachstánu a na základě této analýzy potvrdit nebo vyvrátit hypotézu o tom, že česká exportní strategie 2012-2020 se zaměřením na Kazachstán je vhodná a efektivní. Práce se zabývá vývojem zahraničního obchodu mezi Českou republikou a Kazachstánem, posuzuje příležitosti a rizika pro české podniky vyvážející do Kazachstánu.
Exportní strategie firmy Preciosa
Piekarzová, Karolína ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem diplomové práce je navržení vhodné exportní strategie pro společnost Preciosa Figurky, s.r.o. do Chile. První kapitola stručně charakterizuje zmíněnou společnost a je zde popsána její ekonomická situace a obchodní strategie. Další kapitoly se věnují rozboru současného marketingového mixu společnosti, vzájemným obchodním stykům České Republiky a Chile a je zde i podrobná PEST analýza chilského trhu z pohledu tuzemských podnikatelů. Poslední kapitola již navrhuje konkrétní exportní strategii, kde je největší důraz kladen na komunikační strategii. Společnost již úspěšně působí v jiných zemích v regionu Latinské Ameriky a vývoz do Chile je díky ekonomické vyspělosti této země správnou strategií.
Česká ekonomická diplomacie jako podpora exportu do Německa
Faltusová, Ludmila ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Ehler, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou české ekonomické diplomacie. Cílem je zhodnotit roli ekonomické diplomacie ČR v podpoře zahraničního obchodu s Německem. Práce je rozdělena na pět kapitol, první kapitola obsahuje teoretické vymezení pojmu, druhá kapitola se zabývá vývojem ekonomické diplomacie v ČR od roku 1989 až dodnes, ve třetí kapitole je popsán současný model české ekonomické diplomacie, ve čtvrté kapitole je detailněji vymezena síť podpory exportu v Německu a pátá kapitola je věnována případové studii dvou českých exportních firem.
Analýza exportních příležitostí tomoterapeutického radionukliodového ozařovače
Klocová, Klára ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Štemberk, Jan (oponent)
Tématem mé diplomové práce je analýza exportních příležitostí tomoterapeutického radionuklidového ozařovače TOMOS. Práce obecně pojednává o nových metodách v oblasti radioterapie, o výzkumu a vývoji tomoterapeutického ozařovače a o dostupnosti radioterapeutické léčby ve světě. V další části práce je provedena finanční analýza výzkumně-vývojového projektu, která slouží k posouzení jeho efektivnosti z hlediska investičního rozhodování. V závěru práce je pomocí metody STP marketingu navržena nejvhodnější exportní strategie, která obsahuje doporučení, na která teritoria se při vývozu tomoterapeutického ozařovače zaměřit, a na jaké faktory klást v jednotlivých teritoriích důraz.
Analýza českého zahraničního obchodu na strategicky významných trzích
Jarešová, Lucie ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Kopecký, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce s názvem " Analýza českého zahraničního obchodu na strategicky významných trzích" se zabývá pěti vybranými trhy a to Ruskem, Čínou, Indií a Brazílií. Tyto trhy byly vybrány na základě exportní strategie České republiky pro rok 2012 -- 2020 zpracované Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR. Cílem práce bylo analyzovat českých obchod na těchto trzích a zhodnotit jejich potenciál a rizika z hlediska českých exportérů.
Petra-Aqua - company's export strategy on the Austrian market
Štucková, Ivana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Průdek, David (oponent)
Tato diplomová práce byla vypracována za účelem navržení vhodné exportní strategie pro firmu Petra-Aqua s.r.o. na rakouský trh. V prvních dvou kapitolách je obsažena teorie potřebná pro pochopení problematiky exportní strategie. Třetí kapitola se zabývá problematikou obchodu se zvířaty. Čtvrtá kapitola obsahuje informace o firmě a její postavení na trhu. Pátá kapitola je věnována analýze rakouského trhu. Součástí této kapitoly je PEST analýza, analýza konkurence a SWOT analýza. V poslední, šesté kapitole, je konkrétní návrh exportní strategie pro firmu Petra-Aqua s.r.o.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.