Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vázané a nevázané písmo na I.st. ZŠ
Neumannová, Tereza ; Ronková, Jolana (vedoucí práce) ; Wildová, Radka (oponent)
Diplomová práce se zabývá vzory písma vyučovaných na základních školách v České republice, jeho hlavními znaky a metodami hodnocení písma. V teoretické části vymezuji základní pojmy, představuji historii, vývoj písma, aktuální metody výuky psaní na I.st. ZŠ a přehled písanek pro nácvik prvního psaní. V praktické části zjišťuji pomocí dotazníku, podle kterých kritérií učitelé hodnotí dětské písmo. Výzkumná část také obsahuje písemné práce dětí. Analyzuji texty, kde hodnotím kvalitativní znaky (tvar, velikost, sklon, vazebnost, úprava) vázaného a nevázaného písma ve třetím ročníku ZŠ. Pro zlepšení písařské dovednosti navrhuji konkrétní didaktické pomůcky, uvolňovací cviky, atd. Klíčová slova: vázané písmo, analyticko-syntetická metoda, nevázané písmo, genetická metoda, globální metoda, Sfumato, hodnocení písma, kvalitativní znaky písma, písanky, uvolňovací cviky
Elektronické knihy na VŠE
Saska, Filip ; Koubský, Petr (vedoucí práce) ; Šperková, Lucie (oponent)
Diplomová práce Elektronické knihy na VŠE se zabývá analýzou možností e-knih na VŠE. Cílem je zmapovat aktuální situaci studijních materiálů na VŠE a prozkoumat, jakých přínosů by byl možno dosáhnout nasazením elektronických studijních materiálů. Práce krátce popisuje problematiku e-knih, zejména se zaměřuje na ty vlastnosti, které jsou pro účel této práce důležité -- vkládání poznámek, záložek, multimediálního a interaktivního obsahu. Důležitá je také možnost provádět změny studijních materiálů a ty pak sdílet s ostatními studenty. Práce dále popisuje všechny, oficiální i neoficiální, studijní materiály využívané na VŠE. V druhé hlavní části práce navazuje na tento popis a definuje hypotetický ideální stav, který by mohl nastat po nasazení technologie e-knih. S pomocí tohoto ideálního stavu tak práce odpovídá na otázku co je možno zavést. Dále se práce v kapitole technické analýzy zabývá otázkou, jak je technicky možno navržený ideální stav realizovat. V závěru práce odpovídá na otázku, zda je toto řešení reálně vhodné. Výsledky této práce, tak mohou sloužit jako hrubý nástin projektu nasazení technologie e-knih v prostředí VSE.
Učebnicové zpracování tématu marketingový mix pro obchodní akademie
Zatloukalová, Zuzana ; Králová, Alena (vedoucí práce) ; Mohrová, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá učebnicovým zpracováním tématu marketingový mix pro obchodní akademie. Téma je zpracováno tak, aby studenti získali ucelené informace o dané problematice. Rozsahem téma spadá do druhého koncentrického okruhu. Návrh je tedy určen pro studenty vyšších ročníků. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou část (učebnice, sbírka úloh) a praktickou část (výuka na obchodní akademii).
Matematická příprava žáků 1. stupně NŠ pro vstup na víceletá gymnázia
CÍSAŘOVÁ, Veronika
Teoretická část diplomové práce zahrnuje učivo pátého ročníku, které je rozděleno do kapitol a obsahuje vzorové příklady. Praktická část obsahuje sbírku úloh, určenou pro žáky pátého ročníku ZŠ. Jedná se o ukázkové matematické příklady, které jsou zadávány u přijímacích zkoušek na víceletá gymnázia. Součástí diplomové práce je také výzkum, jehož předmětem bylo odzkoušení několika příkladů v praxi.
Jižní Afrika - učební text pro 2. stupeň ZŠ a nižší ročníky víceletých gymnázií
PEČENÁ, Blanka
Cílem diplomové práce je návrh učebního textu o regionu "Jižní Afrika" pro 2. stupeň základních škol a nižší ročníky víceletých gymnázií. Učební text vychází z platných vzdělávacích dokumentů a z didaktického hodnocení aktuálních učebnic a pracovních sešitů určených pro tyto typy škol, včetně jedné německé učebnice. Učební text doprovází i návrh pracovního sešitu, který by učební text doplňoval. Diplomová práce zahrnuje také metodiku didaktické analýzy učebnic a metodiku tvorby učebního textu.
Marketingový mix nakladatelství PIEROT
Vlčková, Simona ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Víchová, Klára (oponent)
Struktura práce je uspořádána do dvou celků. Prvním je teoretická část, která se týká zpracování dané problematiky za pomoci literárních zdrojů. Praktická část práce se zabývá problematikou marketingového mixu v aplikaci na jedno z nakladatelství na českém trhu se zaměřením na edukativní literaturu, přesněji řečeno cvičebnice pro poslední stupeň předškolního vzdělávání a žáky 1. - 4. třídy základní školy. Práce uvádí do historie nakladatelství a popisuje také specifika nakladatelského trhu. Cílem této práce je posouzení jednotlivých složek marketingového mixu se zaměřením na cenu a komunikaci produktu, ovšem pro úplnost marketingového mixu nemohou být vynechány ani neméně důležité složky produktu a distribuce. Závěr práce shrnuje jednotlivé poznatky a nastiňuje ve formě doporučení možná zlepšení, či nové formy propagace publikací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.