Název: Učebnicové zpracování tématu marketingový mix pro obchodní akademie
Překlad názvu: Marketing mix - project of a textbook for business academies
Autoři: Zatloukalová, Zuzana ; Králová, Alena (vedoucí práce) ; Mohrová, Lucie (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; distribuce; marketingový mix; obchodní akademie; propagace; sbírka úloh; učebnice; výrobek; výuka; business academy; exercise book; marketing mix; place; price; product; promotion; teaching; textbook

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26854

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74191


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet