| |
|
Uplatnění personálního marketingu v obchodní společnosti
Škorpilová, Andrea ; MBA, Alena Kozáková, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním personálního marketingu ve společnosti. Teoretická část práce se zaobírá poznatky z oblasti týkající se uplatnění marketingu v oblasti HR. V druhé, praktické části práce jsou provedeny analýzy současného stavu společnosti, které by měly napomoci ke zjištění problémových oblastí personálního marketingu v podniku. Analytická část je obohacena o názory zaměstnanců. Cílem této práce je zhodnocení současné situace personálního marketingu společnosti tak, aby došlo ke zlepšení personálního marketingu společnosti a ke zlepšení oblastí zjištěných jako problémové.
|
| |
|
Přístup manažerů k řízení lidských zdrojů v neziskovém, ziskovém a státním sektoru
Menšíková, Denisa ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Klípa, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá p ístupem manažer k ízení lidských zdroj v neziskovém, ziskovém a státním sektoru. Jedná se o téma, které je v sou asné dob základem pro každou dob e fungující organizaci. Je vysoce relevantní pro všechny t i typy sektor . Práce je len ná na konceptuální a výzkumnou ást (zahrnující metodologickou ást). Konceptuální ást se zabývá nejprve popisem jednotlivých sektor a vztahy mezi nimi. Dále se zabývá obecnými pojmy, které souvisejí s danou problematikou jako ízení lidských zdroj a jeho jednotlivými sou ástmi. Empirická ást využívá kvalitativní výzkum v oblasti ízení lidských zdroj ve vybraných státních institucích. Formou polostrukturovaných rozhovor bylo zjiš ováno, jakým zp sobem p istupují manaže i k ízení lidských zdroj v jejich organizaci. Klí ová slova: lidské zdroje, adaptace zam stnanc , HR, personální innost, manažer, ziskový sektor, neziskový sektor, státní sektor.
|
|
Uplatnění personálního marketingu v obchodní společnosti
Škorpilová, Andrea ; MBA, Alena Kozáková, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním personálního marketingu ve společnosti. Teoretická část práce se zaobírá poznatky z oblasti týkající se uplatnění marketingu v oblasti HR. V druhé, praktické části práce jsou provedeny analýzy současného stavu společnosti, které by měly napomoci ke zjištění problémových oblastí personálního marketingu v podniku. Analytická část je obohacena o názory zaměstnanců. Cílem této práce je zhodnocení současné situace personálního marketingu společnosti tak, aby došlo ke zlepšení personálního marketingu společnosti a ke zlepšení oblastí zjištěných jako problémové.
|
|
Nábor, výběr a adaptace pracovníků podniku Chotěbořské strojírny služby, a.s.
Slanařová, Michala ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na nábor, výběr a adaptaci pracovníků v podniku Chotěbořské strojírny služby, a.s. Ve své práci jsem nejdříve vymezila teoretická východiska a použitou metodiku. Následně jsem charakterizovala vybraný podnik. Klíčová je čtvrtá část této práce, ve které jsem popsala současný systém náboru, výběru a adaptace pracovníků. Na základě analýzy těchto procesů jsem nalezla pozitiva a negativa. Tato negativa jsem se následně pokusila odstranit s cílem optimalizace stávající situace v podniku Chotěbořské strojírny služby, a.s. v oblasti náboru, výběru a adaptace pracovníků.
|