Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Areál Nový rybník a veřejné mínění obyvatel Příbrami
Schejbal, Antonín ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Buriánková, Jitka (oponent)
Název: Areál Nový rybník a veřejné mínění obyvatel Příbrami Cíle: Cílem mé diplomové práce je pomocí výzkumu veřejného mínění zjistit postoje občanů města Příbram k jednotlivým veřejně diskutovaným otázkám týkajících se areálu Nový rybník. Metody: Pro tuto práci byla použita metoda kvantitativního výzkumu - anketní dotazování. Pro zjištění názorů občanů města Příbrami byl sestaven dotazník, které byl distribuován v o online i fyzické podobě. Výsledky: Na základě provedeného výzkumu bylo zjištěno, že vnímání areálu veřejností je ve skrze velice pozitivní a že naprostá většina občanů města areál alespoň jednou za rok navštíví. Spíše negativní postoj má příbramská veřejnost ke vstupu psů do areálu. Těsná většina obyvatel souhlasí se zákazem pití alkoholu v areálu. Více než polovina Příbramanů by neměla problém zaplatit vstupné do areálu. Klíčová slova: veřejné mínění, areál Nový rybník, Příbram, Sportovní zařízení města Příbrami, anketní dotazování, kvantitativní výzkum, elektronické dotazování
Popularita florbalu v ČR
Noha, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
bakalářské práce Název práce: Popularita florbalu v České republice Jméno autora: Jakub Noha Katedra: Katedra kinantropologie, humanitních věd a managementu sportu Obor: Management tělesné výchovy a sportu Vedoucí práce: PhDr. Vladimír Janák CSc. Počet stran: 70 Počet příloh: 1 Rok obhajoby: 2011 Metodologie: Elektronické dotazování, analýza, vyhodnocení a interpretace získaných dat Klíčová slova: Popularita, historie a vývoj florbalu, marketingový výzkum, elektronické dotazování, florbal na školách, popularita florbalu Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá výzkumem popularity florbalu v České republice zejména u mladé generace a povědomím a znalostech veřejnosti o daném sportu. V první části je přiblížen vznik a vývoj florbalu ve světě i v České republice. Dále je podrobněji popsán proces marketingového výzkumu. V další části je uvedeno zpracování výsledků, kterých bylo dosaženo pomocí elektronického dotazování.
Marketingová komunikace České olympijské nadace
Hrachová, Johana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingová komunikace České olympijské nadace Cíle: Cílem této práce je provést analýzu a zhodnocení dosavadní marketingové komunikace České olympijské nadace a na základě těchto poznatků vytvořit projekt představující návrhy na zdokonalení marketingové komunikace této organizace tak, aby došlo k zefektivnění ve využití jednotlivých částí komunikačního mixu a zavedení doposud nevyužívaných nástrojů. Metody: V rámci zhodnocení marketingové komunikace je pro tuto práci zvoleno provedení jak kvantitativního, tak kvalitativního výzkumu. Je aplikována metoda elektronického dotazování na vzorku dostupných respondentů. Sběr dat je realizován za pomoci předem připravených dotazníků, které jsou rozesílány elektronickou poštou jednotlivým dotazovaným. Pro zjištění veškerých současných komunikačních kanálů je také použita metoda hloubkového interview s manažerkou projektu Česká olympijské nadace. Výsledky: Výstupem práce je návrh marketingové komunikace obsahující nové komunikační prostředky i způsoby zefektivnění stávajících, které jsou vytvořeny na základě analýzy a zhodnocení současného stavu využívaných marketingových nástrojů. Klíčová slova: komunikační mix, propagace, neziskový sektor, nadace, hloubkové interview, elektronické dotazování
Popularita a postoje k házené v České republice
Šimůnek, Ondřej ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Popularita a postoje k házené v České republice Cíle: Cílem práce je zjistit postoje veřejnosti k házené a vnímání její popularity v České republice. V rámci toho je také cílem zkoumat četnost a formy kontaktu respondentů s házenou a povědomí o tomto sportu. Metody: Pro získání dat potřebných pro zpracování tématu je použita metoda elektronického dotazování pomocí dotazníku vytvořeného výhradně pro účely této práce. Zpracování teoretických východisek práce bylo dosaženo za pomoci metody studia pramenů Výsledky: Výzkumem byly zjištěny postoje české veřejnosti k házené a také vnímání její popularity v rámci České republiky. Na základě dotazování byly objeveny hlavní faktory ovlivňující popularitu házené a také možná opatření, která by měla sloužit k jejímu zvýšení. Klíčová slova: Popularita, historie a vývoj házené, výzkum, házená, elektronické dotazování
Organizace sportovně hudební akce ,,bm(X)treme fest 2010"
Čermák, Roman ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Honzárek, Tomáš (oponent)
Název: Organizace sportovně-hudební akce ,,bm(X)treme fest 2010" Cíle práce: Cílem mé bakalářské práce je analyzovat nedostatky při pořádání sportovně-hudební akce ,,bm(X)treme fest 2010" a vytvořit návrhy na jejich odstranění. Metody: Pro dosažení cílů jsem zvolil jako vhodné metody SWOT analýzu pro rozbor silných a slabých stránek, odhad příležitostí a hrozeb akce, elektronické dotazování a interview. Výsledky: Práce poukazuje na možnosti, jak zefektivnit pořádání sportovně-hudebního festivalu a dále se vyvarovat chybám z minulých ročníků. Klíčová slova: SWOT analýza, elektronické dotazování, interview, sportovní management, sponzoring a marketing.
Popularita házené u studentů pražských vysokých škol
Jačková, Eliška ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jeníček, Jan (oponent)
Název: Popularita házené u studentů pražských vysokých škol Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit popularitu házené u pražské vysokoškolské populace. Práce se zabývá sledovaností házené a jejím provozováním. Dále se zaměřuje na povědomí a znalosti studentů o tomto sportu a na celkové vnímání atraktivity házené. Metody: Potřebná data k výzkumu byla shromážděna prostřednictvím metody elektronického dotazování. Hlavním nástrojem této metody byl dotazník vytvořený speciálně pro účely této práce. Teoretická část práce byla zpracována pomocí studia odborné literatury. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, jak je házená populární po studenty pražských vysokých škol. Bylo zjištěno, v jaké míře ji provozují a sledují a jaké o ní mají znalosti. Poslední část pak zjistila, jaké atributy podle studentů činí házenou populární a jaké by mohly její atraktivitu zvýšit. Klíčová slova: Popularita, házená, sport, marketingový výzkum, elektronické dotazování
Postoje k fúzi florbalových klubů IVANTI Tigers a START98 Kunratice
Šnajberková, Vanda ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Kaprálková, Michaela (oponent)
Název: Postoje k fúzi florbalových klubů IVANTI Tigers a START98 Kunratice Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit postoje a vnímání dotazovaných ke sloučení florbalových klubů. Konkrétně ženské složky Ivanti Tigers jako zanikajícího spolku s mužskou složkou START98 Kunratice jako spolku nástupnického. Dílčím cílem je navrhnout doporučení, která členům a příznivcům klubu usnadní přijetí změn. Metody: V průzkumu byla použita metoda kvantitativní i kvalitativní. Kvantitativní metoda s využitím elektronického dotazování, kdy jako respondenti byli vybráni členové klubu, trenéři a rodiče napříč všemi kategoriemi. Dotazování se týkalo členů zanikajícího spolku. Kvalitativní metodou průzkumu byl zvolen polostrukturovaný hloubkový rozhovor se zástupcem vedení klubu Tigers. Výsledky: Průzkumem byly zjištěny postoje respondentů k fúzi a jejich celkové vnímání projektu. Výsledky odhalily, že tyto postoje byly zprvu velmi negativní, a to zejména z důvodu malé komunikace mezi členy a vedením. Po vyjasnění vize a základních informací se pohled na fúzi změnil a projevila se loajalita ke klubu, kdy respondenti ve výsledku fúzi začali akceptovat, a to zejména na základě důvěry ve vedení zanikajícího klubu Tigers. Klíčová slova: vnímání, sloučení spolků, florbal, elektronické dotazování, zánik spolku, hloubkový...
Postoje k americkému fotbalu na UK FTVS
Krs, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Jenšík, Ladislav (oponent)
Název: Postoje k americkému fotbalu na UK FTVS Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit jaké postoje mají studenti Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy k americkému fotbalu a zjistit, jaké znalosti mají studenti o tomto sportu. Metody: V této práci je použita metoda kvantitativního dotazování prostřednictvím dotazníkového šetření u studentů a absolventů Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy. Dotazník byl distribuován elektronicky a byl vytvořen výhradně pro účely této práce. Zpracování teoretických východisek proběhlo na základě studia odborné literatury. Výsledky: Výzkumem byly zjištěny postoje studentů UK FTVS k americkému fotbalu. Dále výsledky ukazují znalosti studentů v oblasti pravidel hry, postů nebo konkrétních klubů a hráčů. Několik respondentů projevilo zájem o vyzkoušení tohoto sportu. Současné povědomí studentů o americkém fotbalu je průměrné, postoje jsou převážně kladné, avšak určitý zájem o tento sport je. Klíčová slova: postoje, povědomí, americký fotbal, elektronické dotazování
Marketingová komunikace České olympijské nadace
Hrachová, Johana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingová komunikace České olympijské nadace Cíle: Cílem této práce je provést analýzu a zhodnocení dosavadní marketingové komunikace České olympijské nadace a na základě těchto poznatků vytvořit projekt představující návrhy na zdokonalení marketingové komunikace této organizace tak, aby došlo k zefektivnění ve využití jednotlivých částí komunikačního mixu a zavedení doposud nevyužívaných nástrojů. Metody: V rámci zhodnocení marketingové komunikace je pro tuto práci zvoleno provedení jak kvantitativního, tak kvalitativního výzkumu. Je aplikována metoda elektronického dotazování na vzorku dostupných respondentů. Sběr dat je realizován za pomoci předem připravených dotazníků, které jsou rozesílány elektronickou poštou jednotlivým dotazovaným. Pro zjištění veškerých současných komunikačních kanálů je také použita metoda hloubkového interview s manažerkou projektu Česká olympijské nadace. Výsledky: Výstupem práce je návrh marketingové komunikace obsahující nové komunikační prostředky i způsoby zefektivnění stávajících, které jsou vytvořeny na základě analýzy a zhodnocení současného stavu využívaných marketingových nástrojů. Klíčová slova: komunikační mix, propagace, neziskový sektor, nadace, hloubkové interview, elektronické dotazování
Popularita házené u studentů pražských vysokých škol
Jačková, Eliška ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jeníček, Jan (oponent)
Název: Popularita házené u studentů pražských vysokých škol Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit popularitu házené u pražské vysokoškolské populace. Práce se zabývá sledovaností házené a jejím provozováním. Dále se zaměřuje na povědomí a znalosti studentů o tomto sportu a na celkové vnímání atraktivity házené. Metody: Potřebná data k výzkumu byla shromážděna prostřednictvím metody elektronického dotazování. Hlavním nástrojem této metody byl dotazník vytvořený speciálně pro účely této práce. Teoretická část práce byla zpracována pomocí studia odborné literatury. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, jak je házená populární po studenty pražských vysokých škol. Bylo zjištěno, v jaké míře ji provozují a sledují a jaké o ní mají znalosti. Poslední část pak zjistila, jaké atributy podle studentů činí házenou populární a jaké by mohly její atraktivitu zvýšit. Klíčová slova: Popularita, házená, sport, marketingový výzkum, elektronické dotazování

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.