Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 371 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
E-learningové výukové moduly
Kosík, Tomáš ; Honzík, Petr (oponent) ; Jirsík, Václav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na popis e-learningu – elektronickou formu výuky, jako způsob moderního vzdělávání. V teoretické části jsou popsány různé formy, možnosti a základní struktury elektronických vzdělávacích systémů. Detailně rozebírá klady a zápory e-learningu, jak z pohledu technického tak z pohledu sociálního. V druhé části této práce je čtenář seznámen s e-learningovým systémem AI Tools používaném na UAMT FEKT VUT v Brně k podpoře výuky základů umělé inteligence. Dále se práce zabývá vytvořením třech zásuvných modulů do tohoto výukového programu. Tyto moduly jsou naprogramovány v jazyce C# a zabývají se problematikou informovaného a neinformovaného prohledávání stavového prostoru dále dopředným a zpětným řetězením používaném v expertních systémech. V závěru práce jsou zhodnoceny teoretické i praktické výsledky práce.
Chemické výpočty Tvorba e-learningových studijních materiálů
Košová, Hana ; Stehlík, Marek (oponent) ; Richtera, Lukáš (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce jsou e-learning, prostředky k jeho tvorbě, tvorba samotná, práce se základními prvky tvořícími e-learning a zhodnocení kvality e-learningu na FCH VUT a Masarykově univerzitě v Brně. Praktickým výstupem této práce je výukový materiál pro chemické výpočty z oblastí koncentrace, ředění a mísení roztoků, rozpustnosti a krystalizace určený pro posluchače 1. ročníku FCH VUT v Brně. Tento výukový materiál byl vypracován v aplikaci Adobe Flash. Při tvorbě bylo využito mnoha nástrojů, které Adobe Flash nabízí. Aplikace je rozdělena do tří kapitol (koncentrace, ředění a mísení, rozpustnost a krystalizace). Jednotlivé kapitoly tvoří vždy dvě části. V první části jsou zobrazeny stručné teoretické informace, důraz je kladen především na vizuální stránku. Toho je dosaženo pomocí názorných animací, příkladem může být rozpouštění krystalů. Druhá část se zabývá ukázkovým výpočtem příkladů na dané téma.
Webová aplikace pro E-learning
Zatloukal, Petr ; Němec, Karel (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na popis možných typů e-learningových systémů jako moderního způsobu vzdělávání a jeho podpory, za použití výpočetní techniky, jejich součástí, zhodnocení metod, které se k tvorbě výukových systémů používají a výběr nejpřístupnější a nejvýhodnější metody pro tvorbu e-learningu . Na základě zjištěných poznatků byl vytvořen výukový systém za použití technologií PHP a AJAX. Hlavním cílem diplomové práce je vývoj e-learningového systému s přesně danými požadavky na jeho funkcionalitu a popisem, jak bylo požadovaných vlastností jednotlivých částí systému dosaženo.
E-learningový kurs
Šenfeldová, Iveta ; Rychlý, Marek (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Informační technologie jsou v dnešní době každodenní podstatnou součástí studentského života. Současné e-learningové technologie jsou založeny na klasickém vztahu učitel-student. Tato práce představuje nový směr, jak učinit učební proces efektivnejší pomocí zvýšení interakce mezi studenty.
Moderní metody multimediálního vyučování
Mazal, Zdeněk ; Přinosil, Jiří (oponent) ; Pfeifer, Václav (vedoucí práce)
Obsahem práce je shrnutí výhod a nevýhod e-learningu, další část se zabývá problematikou vyhledáváním klíčových slov ve zvukových záznamech, kde je přehled používaných metod, fungujících vyhledávačů, jejich rozdělení a možnosti využití. Obsahuje také návrh, realizaci a výsledky úspěšnosti jednoduchého vyhledávače slov ve zvukovém záznamu programovaného v prosředí Matlab.
Elektronové strukturní vzorce Tvorba e-learningových studijních materiálů
Nováková, Kristýna ; Pilátová, Ivana (oponent) ; Richtera, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na výuku elektronových strukturních vzorců pomocí e-learningu. Studijní materiál je vytvořen aplikací Macromedia Flash a je určen převážně pro studenty prvního ročníku Fakulty chemické Vysokého učení technického v Brně. Tento materiál je rozdělen do dvou částí. V první části je pomocí několika kapitol stručně vysvětlena problematika tvorby elektronových strukturních vzorců, druhá část je zaměřena na testování znalostí, které si studenti osvojili v části první. Součástí zadání bakalářské práce bylo i vytvoření obsáhlé databáze elektronových strukturních vzorců, která umožní studentům procvičení této stěžejní chemické problematiky. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na e-learning jako moderní výukovou metodu, je zde ve stručnosti pojednáno o programu Macromedia Flash a dále slouží jako návod pro práci se studijním materiálem.
E-learningový kurs pro výuku jazyka SQL
Jašek, Petr ; Goldefus, Filip (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou e-learningových systémů, konkrétní realizací je systém pro výuku jazyka SQL, který je určen zejména zahraničním studentům. Nejprve je stručně popsána problematika online vzdělávání, dále je provedena analýza požadovaného systému, jeho návrh a vlastní implementace. Systém je realizován jako webová aplikace.
Nápověda k testům z anorganické chemie Tvorba e-learningových studijních materiálů
Straka, Radek ; Kábelová, Božena (oponent) ; Richtera, Lukáš (vedoucí práce)
E-learning je rychle se rozvíjející způsob vzdělávání užívající k vytváření, přenosu a poskytování informací multimediálních a komunikačních technologií. Smyslem bakalářské práce je tvorba studijních materiálů, ve formě nápověd k testům z anorganické chemie. S těmito testy přicházejí povinně do styku studenti prvního ročníku Chemické fakulty na VUT v Brně v předmětu Praktikum anorganické chemie II. Práce je rozdělena do 6 kapitol, přičemž prvních pět je zaměřeno obecně na problematiku e-learningu. Šestá kapitola tvoří praktickou část obsahující vybrané nápovědy z jednotlivých testů. Zbývající nápovědy jsou pro značnou celkovou rozsáhlost (cca 600 nápověd) přiloženy na mediu.
Názvosloví anorganické chemie Tvorba e-learningových studijních materiálů
Zubek, Piotr ; Pilátová, Ivana (oponent) ; Richtera, Lukáš (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je e-learning a tvorba výukového materiálu Názvosloví anorganické chemie. V teoretické části je pojednáno o definicích a vymezení pojmu e-learning, jeho vývoji a moderních trendech v tomto dynamickém odvětví vzdělávání. Teoretická část dále obsahuje rešerši současného stavu webu v oblasti výuky českého anorganického názvosloví. Krátce je rovněž prezentován autorský systém Adobe Flash, ve kterém byla vytvořena výuková aplikace Názvosloví anorganické chemie. V praktické části jsou zpracovány výsledky dotazníku provedeného na vzorku 451 studentů FCH VUT v Brně a zanalyzovány chyby studentů získané z databáze systému MOODLE. Závěr praktické části je vyhrazen popisu výukového materiálu, který je primárně určen jako doplněk pro výuku názvosloví anorganické chemie na FCH VUT v Brně.
New Technologies in Education
Jorda, Jakub ; Kopecká, Jana (oponent) ; Smutný, Milan (vedoucí práce)
The aim of this work is to explore, summarize, and organise the most influential educational technologies. Furthermore, compare these technologies with each other and divide them into specific categories, such as educational software, websites with learning tools, electronic encyclopaedias, mobile devices, and devices whose main purpose are solely educational. Summarizing these technologies and putting them in an order will help other students to decide what could suit them most and what, on the other hand, has no use for them. It is also the aim to underline the most useful technologies, help to understand their basic functions and their main purposes, and most importantly show their advantages and weaknesses.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 371 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.