|
Diagnostika vozovky a návrh opravy
Černoch, Adam ; Pohanka, Martin (oponent) ; Kudrna, Jan (vedoucí práce)
V textu je uveden záznam o provedení vizuální prohlídky vybraného úseku v městě Luhačovice. Do formuláře byly zakresleny poruchy vozovky, určeny jejich plochy a délky. Dále je popsáno zhodnocení a příčina vzniku porušení. Poté je uveden návrh a provedení opravy vozovky. V teoretické části je zapsána klasifikace poruch podle TP 82 „Katalog poruch netuhých vozovek“. Z katalogu jsem vybral a zmínil důležité poruchy, které se projevovaly v diagnostikovaném úseku. Nakonec popisuje zásady plánování a navrhování údržby nebo oprav.
|
|
Závislost protismykových vlastností povrchů vozovek na ohladitelnosti kameniva a dopravním zatížení
Dašková, Jaroslava ; Čelko,, Ján (oponent) ; Šachl,, Jindřich (oponent) ; Vojtěšek, Antonín (oponent) ; Kudrna, Jan (vedoucí práce)
Bezpečnost silničního provozu je komplexní problém. Ovlivňuje ji především řidič, vozidlo a povrch vozovky. Tato disertační práce se zaměřila na povrchové vlastnosti vozovek a to zejména protismykové vlastnosti povrchu vozovek, které přímo ovlivňují brzdnou dráhu vozidel a vedení vozidla ve směrových obloucích a tím i dopravní nehodovost. Práce se zabývá trvanlivostí protismykových vlastností povrchu vozovek, druhem použitých vrstev a ohladitelností kameniva použitého v obrusné vrstvě. Cílem této práce bylo vyvinout metodiku pro zlepšení trvanlivosti protismykových vlastností povrchů vozovek a zavedení funkční zkoušky pro jejich posuzování.
|
|
Návrh silničního ocelobetonového mostu v Trenčíně
Doležal, Tomáš ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce byl variantní návrh silničního ocelobetonového mostu v Trenčíně. Mostní nosník je navržen jako spojitý s teoretickými rozpětími 65 m + 106 m + 65 m. Byl uvážen vliv stálého zatížení, klimatického (nerovnoměrná a rovnoměrná změna teploty, vítr), smršťování, sedání a dopravního zatížení dle příslušných Eurokódů. Součástí je technická zpráva, statický výpočet, výkresová dokumentace a výkaz materiálu a nátěrových ploch. Výpočtový model byl vytvořen v programu SCIA Engineer.
|
| |
| |
|
Diagnostika vozovky a návrh opravy
Černoch, Adam ; Pohanka, Martin (oponent) ; Kudrna, Jan (vedoucí práce)
V textu je uveden záznam o provedení vizuální prohlídky vybraného úseku v městě Luhačovice. Do formuláře byly zakresleny poruchy vozovky, určeny jejich plochy a délky. Dále je popsáno zhodnocení a příčina vzniku porušení. Poté je uveden návrh a provedení opravy vozovky. V teoretické části je zapsána klasifikace poruch podle TP 82 „Katalog poruch netuhých vozovek“. Z katalogu jsem vybral a zmínil důležité poruchy, které se projevovaly v diagnostikovaném úseku. Nakonec popisuje zásady plánování a navrhování údržby nebo oprav.
|
|
Závislost protismykových vlastností povrchů vozovek na ohladitelnosti kameniva a dopravním zatížení
Dašková, Jaroslava ; Čelko,, Ján (oponent) ; Šachl,, Jindřich (oponent) ; Vojtěšek, Antonín (oponent) ; Kudrna, Jan (vedoucí práce)
Bezpečnost silničního provozu je komplexní problém. Ovlivňuje ji především řidič, vozidlo a povrch vozovky. Tato disertační práce se zaměřila na povrchové vlastnosti vozovek a to zejména protismykové vlastnosti povrchu vozovek, které přímo ovlivňují brzdnou dráhu vozidel a vedení vozidla ve směrových obloucích a tím i dopravní nehodovost. Práce se zabývá trvanlivostí protismykových vlastností povrchu vozovek, druhem použitých vrstev a ohladitelností kameniva použitého v obrusné vrstvě. Cílem této práce bylo vyvinout metodiku pro zlepšení trvanlivosti protismykových vlastností povrchů vozovek a zavedení funkční zkoušky pro jejich posuzování.
|
|
Návrh silničního ocelobetonového mostu v Trenčíně
Doležal, Tomáš ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce byl variantní návrh silničního ocelobetonového mostu v Trenčíně. Mostní nosník je navržen jako spojitý s teoretickými rozpětími 65 m + 106 m + 65 m. Byl uvážen vliv stálého zatížení, klimatického (nerovnoměrná a rovnoměrná změna teploty, vítr), smršťování, sedání a dopravního zatížení dle příslušných Eurokódů. Součástí je technická zpráva, statický výpočet, výkresová dokumentace a výkaz materiálu a nátěrových ploch. Výpočtový model byl vytvořen v programu SCIA Engineer.
|
| |
| |