|
Dopplerovský radar pro měření rychlosti vozidel
Kulig, Radomír ; Józsa, Ladislav (oponent) ; Šebesta, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá měřením rychlosti objektů pomocí dopplerovského radaru, komunikujícího s okolím prostřednictvím rozhraní RS232. Práce obsahuje kompletní řešení tohoto dopplerovského radaru a to jak z pohledu schémat zapojení jednotlivých dílčích obvodů tak i programu pro řídící mikroprocesor. Na konci práce jsou pak shrnuta měření rychlosti prostřednictvím tohoto radaru.
|
|
Vlakové sedadlo budoucnosti
Torčík, Václav ; Klapka, Milan (oponent) ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je sedadlo pro studenty ve veřejném dopravním prostředku. Jejím cílem je vytvoření konstrukčního návrhu dle zadaných parametrů. K tomuto účelu bylo vypracováno dotazníkové šetření. Byla vypracována rešerše na základě historického vývoje vlakové dopravy, technických požadavků a ergonomie. Na základě výsledků byl navržen koncept sedadla, který byl vymodelován. K této práci jsou přiloženy výrobní výkresy vybraných částí sedadla.
|
| |
|
Efficiency of Public Procurement in Transport Infrastructure
Pátek, Dalibor ; Skuhrovec, Jiří (vedoucí práce) ; Seman, Vojtěch (oponent)
Cílem této práce je zhodnotit vliv členství v Evropské unii a vybraných institucí na efektivitu veřejných zakázek v silniční a železniční infrastruktuře. Zhodnotíme jak výstupovou efektivitu (růst silniční a železniční sítě vzhledem k investicím) a účelnost vynaložených prostředků (dle hodnocení uvedeného podnikateli). Také se zaměříme na rozdělení prostředků mezi údržbu a investice and vliv vstupu do Evropské unie na tento a pokusíme se určit optimální úroveň výdajů na údržbu na kilometr.
|
|
Dopplerovský radar pro měření rychlosti vozidel
Kulig, Radomír ; Józsa, Ladislav (oponent) ; Šebesta, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá měřením rychlosti objektů pomocí dopplerovského radaru, komunikujícího s okolím prostřednictvím rozhraní RS232. Práce obsahuje kompletní řešení tohoto dopplerovského radaru a to jak z pohledu schémat zapojení jednotlivých dílčích obvodů tak i programu pro řídící mikroprocesor. Na konci práce jsou pak shrnuta měření rychlosti prostřednictvím tohoto radaru.
|
|
Vlakové sedadlo budoucnosti
Torčík, Václav ; Klapka, Milan (oponent) ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je sedadlo pro studenty ve veřejném dopravním prostředku. Jejím cílem je vytvoření konstrukčního návrhu dle zadaných parametrů. K tomuto účelu bylo vypracováno dotazníkové šetření. Byla vypracována rešerše na základě historického vývoje vlakové dopravy, technických požadavků a ergonomie. Na základě výsledků byl navržen koncept sedadla, který byl vymodelován. K této práci jsou přiloženy výrobní výkresy vybraných částí sedadla.
|
| |
| |
| |
|
Porovnání efektivnosti přibližných metod při řešení dopravního problému
Zárubová, Radka ; Jablonský, Josef (vedoucí práce) ; Skočdopolová, Veronika (oponent)
Cílem mé práce je zhodnocení odchylek od optimálního řešení, které získáme využitím přibližných metod (tj. SZR, IND, VAM). Pro získání potřebných dat jsem vytvořila aplikaci ve VBA (a to jak pro generování dat, tak i řešení). Tato aplikace spolupracuje se systémem LINGO. Jejími nejdůležitějšími částmi jsou však procedury přibližných metod, které lze spustit i samostatně. Po vysvětlení nezbytného teoretického základu se tedy zaměřuji na přibližné metody a vysvětluji jednotlivé kódy. Poslední částí mé práce je porovnávání, kde vyhodnocuji odchylky od optima pro pět vybraných rozměrů dopravních tabulek. Zde také zkoumám případnou závislost odchylek na počtu omezujících podmínek.
|