Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Groupware application analysis and implementation
Šimoňak, Jozef ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Hlavnou témou tejto diplomovej práce sú nástroje na podporu spolupráce. Práca je zameraná na ich popis a následnú implementáciu do prostredia medzinárodnej spoločnosti. V teoretickej časti sú vysvetlené všetky dôležité pojmy pre danú problematiku, z ktorých následne vychádzajú ďalšie kapitoly, v ktorých sú stanovené požiadavky spoločnosti na nástroj na podporu spolupráce a na ich základe je vybraný najvhodnejší nástroj. Tento nástroj je v poslednej časti implementovaný do prostredia spoločnosti a na pár príkladoch ukázané možnosti jeho využívania. Cieľom práce je poskytnúť teoretický základ o nástrojoch spolupráce, porovnať vybrané produkty a následne vybraný nástroj implementovať do spoločnosti.
Analýza a návrh řešení správy dokumentace
Hušek, Jiří ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Kohlerova, Zuzana (oponent)
Hlavním předmětem bakalářské práce je analýza současného stavu toku dokumentace v české pobočce velké firmy zabývající se výrobou kolejových vozidel. Součástí je také nově nevrhnuté řešení, které by mělo snížit náklady a ušetřit čas pracovníků v této firmě. Hlavním cílem je navrhnout takové řešení, které v budoucnu sníží náklady oproti stávajícímu chodu dokumentů. Mělo by být ekonomické, splňovat všechny požadavky organizace a podobně náročné, jak hardwarově, tak i na obsluhu. Práce popisuje stávající systém dokumentace, která je spojená s výrobními procesy ve firmě. Dále definuje nejdůležitější skupiny dokumentů, které jsou určeny pro výrobu a procesy jednotlivých oddělení. Na základě této analýzy je navrhnut komplexní ERP systém pro správu a řízení výroby, který je spojen se správou dokumentace (Dokument Management Systém -- DMS) založený na WORKFLOW a rovněž i systém správy životního cyklu výrobků( Produkt LifeCycle management -- PLM). Dále pak zvětšení výbavy kontrolorů o tablety a najmutí administrátora tisku. Práce je rozdělena do pěti hlavních kapitol. První kapitola obsahuje teoretické základní pojmy, které jsou spojeny s problematikou správy dokumentů, druhá kapitola popisuje analyzovaný podnik, samotné typy dokumentů a prostředí, ve kterém se dokumenty vyskytují a jsou v něm vytvářeny. Třetí kapitola analyzuje samotné procesy toku dokumentů jednotlivých oddělení, která se týkají samotné výroby. Čtvrtá kapitola popisuje současný stav, jeho nedostatky a v páté kapitole je popisován návrh řešení.
Analýza intranetu ve společnosti a podmínky pro úspěšnou migraci
Novák, Miroslav ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na správu podnikového obsahu pomocí intranetu. V práci je představena konkrétní vybraná společnost a popsán její intranet z informačního pohledu. Na intranetu je proveden průzkum spokojenosti mezi vybranými zaměstnanci společnosti a následně je vyhodnocen. Další kapitola se zabývá popisem vybrané technologie Microsoft SharePoint 2013, na kterou plánuje společnost přecházet, a její přínosy oproti stávajícímu řešení. Poslední část je věnována oblastem, na které by se společnost měla zaměřit pro absolvování úspěšné migrace. Oblasti jsou pojaty z pohledu společnosti, která může jednotlivé kroky uskutečnit nezávisle na třetí straně. Součástí práce jsou přílohy, kde jsou uvedeny obrázky týkající se vybrané technologie SharePoint 2013 a vzorový dotazník, který byl v rámci společnosti rozeslán.
Správa dokumentů ve společnosti Softir a.s.
Lenková, Lucie ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Krahulec, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou správy dokumentů v malé společnosti a systémy, které tuto správu usnadňují. Konkrétně se jedná o společnost Softir a.s., která má v úmyslu své rozšíření a současný systém správy dokumentů se tak stane nevyhovujícím. Práce se skládá ze dvou částí -- teoretické a praktické. V teoretické části jsou nejprve vysvětleny základní pojmy spojené s problematikou správy dokumentů, jako jsou např. ECM, DMS, ERP. Dále je představena samotná společnost Softir a.s., její organizační struktura a softwarové a hardwarové vybavení. Praktická část se nejprve zaměřuje na analýzu klíčových procesů ve společnosti a dokumentů, které s těmito procesy přímo souvisí. Dále je popsáno, jak současný software napomáhá se správou těchto dokumentů, je shrnuta jejich současná správa a je navrženo možné řešení správy dokumentů při expanzi firmy.
Analysis of threats and risks related with document management in the telecommunications company
Legát, Tomáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Diplomová práca sa venuje analýze hrozieb a rizík súvisiacich so správou dokumentov v reálnom podniku - veľkej telekomunikačnej spoločnosti. V podniku je na správu dokumentov využívané komplexné riešenie, označované ako aplikácia DMS, ktorá je implementovaná nad platformou IBM FileNet P8. V práci sa zameriam na riziká spojené s prevádzkou aplikácie DMS v podniku. Aplikáciu DMS a správu dokumentov popíšem, a to vrátane problémov, vnímaných z pohľadu Dodávateľa. Na základe týchto problémov identifikujem riziká, pre podnik vyplývajúce z prevádzky aplikácie DMS. Následne riziká vyhodnotím a navrhnem riešenia, pomocou ktorých možno uvedené riziká zvládnuť alebo im predísť. Navrhnuté riešenia zoradím do poradia, v akom by mali byť realizované, vzhľadom na povahu rizika a finančnú náročnosť riešenia. Prínosom práce je zoznam identifikovaných rizík a zoznam riešení, ktoré bude možné v podniku využiť pri určovaní priorít zmenových požiadaviek realizovaných v roku 2013, a prípadne pri jednaniach o navýšení rozpočtu na prevádzku aplikácie DMS.
Analýza správy dokumentů na stavbách řízených společností PRAGOPROJEKT, a. s.
Jiřík, Karel ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Předmětem bakalářské práce je analýza stávajícího nevyhovujícího stavu správy dokumentů na stavbách, které vrcholově řídí společnost PRAGOPROJEKT, a.s, a návrh jeho zlepšení. Cílem je navrhnout takové řešení, které bude splňovat všechny požadavky specifického prostředí na stavbách, nebude náročné na softwarové a hardwarové vybavení, bude ekonomicky úsporné a nenáročné na obsluhu. Práce popisuje stávající systém správy dokumentů, definuje nejdůležitější skupiny dokumentů, včetně požadavků na jejich správu. Na základě tohoto rozboru je následně navrženo zlepšení spočívající v úpravě systému správy dokumentů a doplnění výbavy dozorců staveb o tablety. Práce je rozdělena do tří hlavních celků. První zkoumá samotné prostředí, ve kterém se dokumenty pohybují, druhý se zabývá zmapováním typů dokumentů a stávajícího systému jejich správy a část poslední navrhuje řešení nové.
Řešení správy dokumentů v agentuře pro výzkum trhu
Řehák, Jan ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje správě dokumentů v agentuře pro výzkum trhu. Cílem práce je návrh řešení správy dokumentů v návaznosti na stávající stav IS/ICT v uvažované agentuře a analyzované požadavky. Součástí je také popis implementace zvoleného systému. Práce je rozdělena do tří částí. První část popisuje agenturu, současný stav IS/ICT a uvádí požadavky a omezení vedoucí k návrhu řešení. Druhá část popisuje zvolené řešení a jeho dílčí prvky. Ve třetí části je popsána implementace řešení do produkčního prostředí a plán migrace dat.
Digitalizace dokumentů ve finanční instituci
Píša, Luděk ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Žižková, Veronika (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je popis digitalizace dokumentů v jedné z velkých finančních institucí na trhu v ČR, odhalení nedostatků současného stavu a návrh opatření a doporučení, které by vedlo k jeho zlepšení. Protože jsem od roku 2008 ve vybrané instituci zaměstnán, mohl jsem pro dosažení cíle využít pohledu jak zaměstnance tak i studenta aplikované informatiky v jedné osobě, využít teoretické znalosti a praktické zkušenosti. Tato fakta se také jeví jako jeden z přínosů bakalářské práce. Dalším přínosem je využitelnost navrhovaných doporučení a opatření pro management vybrané finanční instituce, která by vedla k zvýšení efektivity práce nejen v procesu digitalizace. Bakalářská práce je členěna do osmi kapitol, v nichž se postupně zabývám digitalizací obecně, důvody pro zavádění, riziky, možnostmi realizace a zmiňuji technologie rozpoznávání používané při digitalizaci. Dále představuji vybranou finanční instituci, poukazuji na nedostatky současného stavu instituce, uvádím důvody digitalizace, její harmonogram, požadovaný stav, přijatá opatření a konkrétní případy. Nakonec doporučuji opatření týkající se jak samotné digitalizace, tak i řešení v oblasti správy podnikového obsahu a informačních technologií.
Document Management Solution in Coface Czech
Budovský, Štefan ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Pohnán, Radek (oponent)
Predmetom tejto práce je problematika správy dokumentov v českej pobočke nadnárodnej spoločnosti. Cieľom práce je popísať a analyzovať súčasný stav a navrhnúť vhodné riešenia problematiky správy dokumentov. Práca uvádza do problematiky správy dokumentov, vysvetľuje základné funkcie a princípy systémov na správu dokumentov. Následne je vypracovaný popis a analýza súčasného stavu, ktorý má veľa nedostatkov a spôsobuje rôzne druhy problémov pri manipulácií s dokumentmi. Potom na základe identifikovaných nedostatkov a problémov a po konzultáciách s IT managerom spoločnosti sú vypracované požiadavky na riešenie. Jednotlivé riešenia zahrňujú postupy, pomocou ktorých by mal byť súčasný neefektívny stav pretvorený na efektívny. Záver práce prináša hodnotenie jednotlivých variant riešení a kroky, ktoré by mali byť vykonané bez ohľadu na výber riešenia.
Řešení správy dokumentů u drobných živnostníků
Joos, Filip Alexius ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Cílem bakalářské práce je podrobná analýza a následné zdokumentování postupů týkajících se zavedení aplikace na správu dokumentů a změny souvisejících procesů u drobných podnikatelů. Metoda dosažení tohoto cíle se zakládá zejména na popisu, pochopení a následné aplikaci teoretických základů v praxi, konkrétně u drobných podnikatelů. Společně s tím je popsán i výskyt všech problémů a překážek, které se při zavedení mohou vyskytnout. Přínos této práce spočívá ve vytvoření návodu, jak řešit správu dokumentů ve firmách výše zmíněného typu. Dalším důležitým prvkem je zhodnocení přínosů zavedení aplikace na správu dokumentů na základě zkušeností z reálné firmy. Tato práce je rozdělena do několika kapitol -- analýza trhu a současného stavu, význam dokumentů pro firmy, samotný proces implementace aplikace na správu dokumentů, problematika a aplikace nástroje pro digitalizaci dokumentů, zhodnocení a porovnání dílčích stavů ve firmě, závěr a prognóza budoucího stavu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.