Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv pandemie Covid 19 na techniky a strategie vyučování
Pleskačová, Jana ; Kovaříková, Miroslava (vedoucí práce) ; Syřiště, Ivo (oponent)
1 ABSTRAKT Diplomová práce zkoumá vliv pandemie Covid-19 na techniky a strategie vyučování. Cílem práce je zjistit dopad Covid-19 na změny technik a strategií učení. Cílem je zjistit, o jaké změny se jedná. Zjistit, zda učitelé mají zájem upravit své strategie i techniky učení, a identifikovat případné překážky. Teoretická část obsahuje rešerše dostupné literatury a dalších zdrojů na toto téma. Především výstupy z materiálů z České školní inspekce, ale závěry a doporučení Ministerstva školství a tělovýchovy České republiky. Praktická část se zaměřuje na výsledky dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření bylo provedeno mezi učiteli (konktrétně 101 respondentů) a je kvantitativní povahy. Výstupem jsou doporučení, jak zapojit změny do výuky, např. prostřednictvím dotací a doporučení, jak využít různé aplikace do výuky, které nevyžadují finanční dotaci. KLÍČOVÁ SLOVA Vzdělávání, online vzdělávání, výuka, učitel, pedagog, žáci, studenti, distanční vzdělávání, pandemie Covid-19, strategie, techniky vzdělávání
E-learning ve výuce marketingového řízení kulturního dědictví
Hlavatá, Kristina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Cílem práce je analýza možností uplatnění digitálních kulturních materiálů v oblasti výuky marketingového řízení kulturního dědictví, aplikace do vzdělávacího prostředí a význam využívání nových technologií v rámci e-learningu prezenčního studia jako konkurenčního prvku specializovaných vysokoškolských oborů arts management. Prostřednictvím rešerší z dostupných materiálů, informací, studií, projektů, závěrečných prací, zahraničních internetových databází o využití digitalizace kulturního dědictví pro e-learningové a prezentační účely, jsou identifikovány současné možnosti využití těchto zdrojů i v oblasti edukativní sféry. Analýzou současných možností našeho vysokého školství a provedením konkurenční analýzy vysokoškolských oborů zabývajících se problematikou arts managementu v České republice, jsou pak dále nastíněny možnosti implementace nových technologií ve výuce pro obor Arts management Vysoké školy ekonomické v Praze. Přínosem práce jsou návrhy na implementaci digitálních technologií do vysokoškolské výuky marketingového řízení kulturního dědictví a současně využití jejich výstupů v praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.