Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 218 záznamů.  začátekpředchozí209 - 218  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Turistická informační síť pro rozvoj CR na území DSMO Mikroregionu VENKOV
HIENLOVÁ, Monika
Cílem diplomové práce bylo na základě analýzy vypracovat návrh Turistické informační sítě (TIS) pro rozvoj CR na území DSMO Mikroregionu VENKOV. Základním kamenen návrhové části je zřízení 5ti turistických informačních center a 5ti informačních míst v celkem 10ti obcích mikroregionu. Celá síť bude koordinována certifikovaným infocentrem umístěným v Mladé Vožici prostřednictvím internetového informačnícho systému. Realizací TIS budou vytvořeny odpovídající podmínky pro zajištění udržitelného rozvoje cestovního ruchu v zájmovém území.
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Benešov
HEJNÁ, Lucie
Téma bakalářské práce je {\clqq}Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Benešov``. Byla tedy analyzována oblast Benešovska, která se nachází nedaleko hlavního města Prahy. Oblast slouží převážně k jednodenním výletům, která zahrnuje návštěvu významných kulturních památek. Vlastní řešené území zahrnuje oblast nacházející se mezi obcemi Neveklov a Český Šternberk včetně města Benešov a zámku Konopiště. Cílem bakalářské práce bylo provedení analýzy přírodních a společenských turistických cílů. Dále provedení výzkumu nabídky a poptávky produktů turistického informačního centra. Tento výzkum probíhal v TIC Benešov a u jeho návštěvníků. Státní zámek Konopiště a hrad Český Šternberk patří mezi jedny z turisticky nejatraktivnějších cílů nejen v rámci řešeného území, ale i celého Benešovska. Z tohoto důvodu byla v práci provedena komparace vývoje návštěvnosti, jejich vzájemné porovnání a závěrečné doporučení pro zvýšení návštěvnosti obou zmiňovaných památek. Z marketingového výzkumu vyplynulo, že mají turisté zájem o vytvoření nové cyklotrasy. Proto byl v práci vytvořen návrh na vytvoření cyklotrasy vedoucí rovněž překrásným zámeckým přírodním parkem, podél Konopišťského rybníka, několika drobnými stavebními památkami regionálního významu až ke státnímu zámku Konopiště. Pro tuto cyklotrasu byl vytvořen propagační materiál {\clqq}Cyklistický okruh krajinou Ferdinanda d´Este`` jako tip na jednodenní cyklistický výlet na právě vytvořený návrh cyklotrasy. Dále byl podán návrh na možnost propagace kombinace navrženého produktu s již existující cyklotrasou vedoucí od města Benešov do Českého Šternberku za účelem prodloužení pobytu v regionu. Poté bylo v práci vytvořeno několik návrhů na rozšíření poskytovaných služeb TIC Benešov.
Podpora cestovního ruchu na Znojemsku
DENEROVÁ, Tereza
Téma bakalářské práce je "Podpora cestovního ruchu na Znojemsku". Bylo vymezeno a charakterizováno území Znojemska. Byly zanalyzovány složky primární a sekundární nabídky, které jsou využívány návštěvníky Znojemska. Předpoklady pro cestovní ruch se ukazují nejen na množství vinic a nezapomenutelné kráse přírody, ale i na významnosti kulturně-historických památek. Dále byla provedena analýza potřeb a požadavků návštěvníků Znojemska. Formou dotazníkového šetření byly vyvozeny závěry a provedeno jejich vyhodnocení.
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Třebíč
RŮŽIČKOVÁ, Žaneta
Práce si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou destinace Třebíč a jejím turistickým a informačním centrem. Zabývá se analýzou potencionálů destinace pro rozvoj cestovního ruchu, ale zvláštní pozornost je věnována analýze produktům nabízených TIC KVIZ Třebíč. Tyto produkty jsou analyzovány a na základě všech provedených analýz i dotazníkového šetření jsou vytvořeny nové návrhy produktů. Na závěr je ze všech návrhů vybrán a zpracován jeden produkt.
Současný stav a předpoklady přípravy nových produktů cestovního ruchu na území DSMO Mikroregionu Venkov
JAREŠOVÁ, Jiřina
Bakalářská práce je zaměřena na současný stav a na otázku jak přispět k vytváření produktů cestovního ruchu na území DSMO Mikroregionu Venkov. Předpokladem je, že produkty DSMO Mikroregionu Venkov jsou činitelem rozvoje cestovního ruchu na území DSMO Mikroregionu Venkov. Závěrečná hypotéza však zní, že potenciály cestovního ruchu na území DSMO Mikroregionu Venkov nejsou dostatečně využity a současná nabídka turistických produktů je nedostačující. Propagace produktu DSMO Mikroregionu Venkov zatím jemně zaostává, ale je zjevné, že toto území má co nabídnout a proto by mohli působit nově vytvořené produkty cestovního ruchu a silnější propagace na účastníka cestovního ruchu mnohem atraktivněji. Lze očekávat, že navrhovaný produkt {--} {\clqq}Za krásami DSMO Mikroregionu Venkov {--} vybraná část {--} okolí Chýnova směr přírodní park Polánka`` {--} může ve velké míře přispět k zvýšení návštěvnosti regionu.
Jihovýchodní Asie jako nová destinace cestovního ruchu
Dvořáková, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vývojem cestovního ruchu v destinaci Jihovýchodní Asie a jejím cílem je zhodnotit jak evoluci jednotlivých zemí regionu, tak postavení a úroveň rozvoje celé Jihovýchodní Asie jako nové destinace cestovního ruchu. O celkovém ekonomickém vývoji těchto zemí bylo již v české literatuře publikováno mnoho, ale cestovní ruch, jako klíčový segment národní ekonomiky byl dosud neprávem opomíjen. Práce proto vymezuje destinaci Jihovýchodní Asie jako takovou, její specifika, postihuje směr a analyzuje trendy jejího vývoje a to zejména od začátku 90. let do současnosti. Rozebírán je jak příjezdový, tak domácí cestovní ruch, které jsou součástí cestovního ruchu destinace. Práce představuje "asijské tygry", jak jsou také země Jihovýchodní Asie označovány, jako perspektivní, nově objevené destinace, jejíž meziroční růst cestovního ruchu v 90. letech minulého století nezřídka přesahoval 30 %.
Possibilities of development mountain ski resort for also summer resort
Hromadová, Katarína ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Dobrota, Miroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracování návrhu možnosti rozvoje jednosezónního střediska cestovního ruchu na dvousezónní. Práce se zaměřuje na horské středisko zimního cestovního ruchu a rozvoj dalších aktivit pro letní sezónu. Konkrétním příkladem, na kterém je tento rozvoj aplikovaný je horské středisko Donovaly. Vypracování konkrétních návrhů se opírá o teoretické znalosti marketingu a jeho nástrojů jako cesty rozvoje. Už z teoretické analýzy vyplývá, že nejlepší cestou rozvoje pro dnešní destinace je jejich kompletní řízení. K tomuto se vytváří organizace managementu destinace. K zpracování návrhů je dále použitá analýza střediska zaměřená na výchozí podmínky cestovního ruchu, na kterých je postavený jeho další rozvoj. K analýzám je použité také dotazníkové šetření zákazníků ve středisku. Teoretické znalosti a analýzy jsou převedené do praktických návrhů možností rozvoje zimního, horského střediska Donovaly, tak aby se stalo i letním střediskem cestovního ruchu
Marketingová studie vybrané turistické destinace
Martínková, Alexandra ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Cílem práce je zmapování a zhodnocení marketingového prostředí Mostecka, analýza nabídky této destinace a charakteristika současného stavu cestovního ruchu. Na základě zjištěných skutečností jsou následně formulovány návrhy a doporučení pro efektivnější využití potenciálu regionu a zlepšení současné situace.
Vývoj destinačního managementu Českého Krumlova v letech 2001-2008
Marešová, Monika ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Práce se zabývá v první kapitole vymezením destinačního managementu a marketingu. V druhé kapitole jsou potom sepsány jeho hlavními úkoly a strategiemi v problematice rozvoje destinace. V praktické části se zaměřuje na vývoj Destinačního managementu Českého Krumlova od roku jeho vzniku 2001 do současnosti. V poslední kapitole se hodnotí jeho úspěšnost v rozvoji cestovního ruchu ve městě a na závěr také hrozby do budoucna.
Marketing destinace cestovního ruchu Třebíč
Navrkalová, Iva ; Jakubíková, Dagmar (vedoucí práce) ; Heřman, Pavel (oponent)
Práce se zabývá marketingem cestovního ruchu ve městě (destinaci). Teoretická část se zabývá marketingem měst a obcí a marketingem destinací CR. Praktická část obsahuje zpracovanou prostorovou analýzu a SWOT analýzu dané destinace. Kromě jiných je v příloze obsaženo vyhodnocení výzkumu návštěvnosti města, kraje a ČR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 218 záznamů.   začátekpředchozí209 - 218  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.