Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza lázeňského cestovního ruchu - návrh wellness centra v Písku
JAREŠOVÁ, Jiřina
Hlavním cílem diplomové práce bylo provedení analýzy lázeňského cestovního ruchu na Písecku, zhodnocení produktového portfolia a zpracování návrhu wellness centra. Hlavní hypotéza se potvrdila, ve městě Písku byla shledána nedostatečná nabídka lázeňského cestovního ruchu a wellness. Podle uskutečněné situační analýzy města Písku je zjevné, že toto území má co nabídnout a že jsou zde i vhodná místa pro umístění nového wellness centra. Pro nově navržené wellness centrum byl zvolen hotel Biograf***, který se nachází na strategickém místě, v blízkosti historického centra města Písku. V současné nabídce wellness pro hotel Biograf*** je finská saunu a vířivá vana. Jelikož chce hotel Biograf*** maximálně uspokojit účastníky cestovního ruchu a zároveň zvýšit příliv dalších možných peněžních prostředků, které by mohli hosté v hotelu zanechat za poskytnuté wellness služby, proto je zcela na místě rozšíření stávajícího wellness centra, z kterého bude mít užitek jak zákazník, tak i hotel Biograf***. Z uskutečněného výzkumu to bylo právě fitness, o které byl, jako další součást wellness centra hotelu Biograf***, projeven největší zájem, a proto bylo zpracováno do návrhu rozšířeného wellness centra.
Současný stav a předpoklady přípravy nových produktů cestovního ruchu na území DSMO Mikroregionu Venkov
JAREŠOVÁ, Jiřina
Bakalářská práce je zaměřena na současný stav a na otázku jak přispět k vytváření produktů cestovního ruchu na území DSMO Mikroregionu Venkov. Předpokladem je, že produkty DSMO Mikroregionu Venkov jsou činitelem rozvoje cestovního ruchu na území DSMO Mikroregionu Venkov. Závěrečná hypotéza však zní, že potenciály cestovního ruchu na území DSMO Mikroregionu Venkov nejsou dostatečně využity a současná nabídka turistických produktů je nedostačující. Propagace produktu DSMO Mikroregionu Venkov zatím jemně zaostává, ale je zjevné, že toto území má co nabídnout a proto by mohli působit nově vytvořené produkty cestovního ruchu a silnější propagace na účastníka cestovního ruchu mnohem atraktivněji. Lze očekávat, že navrhovaný produkt {--} {\clqq}Za krásami DSMO Mikroregionu Venkov {--} vybraná část {--} okolí Chýnova směr přírodní park Polánka`` {--} může ve velké míře přispět k zvýšení návštěvnosti regionu.

Viz též: podobná jména autorů
4 JAREŠOVÁ, Jana
4 Jarešová, Jana
2 Jarešová, Jindřiška
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.